فراخوان طراحی نشانه انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران در دانشگاه علم و صنعت ایران فراخوان طراحی نشانه این انجمن منتشر کرده است.

55388_635620313460139844_m

انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران مو سسه‌ای غیرانتفاعی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و همچنین در زمینه‌های معماری، شهرسازی، طراحی صنعتی، مرمت و… تحت نظر وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری مشغول به فعالیت است  و در حال حاضر دفتر این انجمن در دانشگاه علم و صنعت ایران مستقر شده است.

این انجمن دارای حدود ۳۰۰ عضو از اساتید و دانشجویان و متخصصان از سراسر ایران اسلامی است. برای آشنایی بیشتر با این انجمن، مسئولان و فعالیت‌های علمی آن و همچنین ارتباط با انجمن، می‌توانید به سایت دانشگاه علم و صنعت ایران مراجعه و از شاخه‌‌ی دانشکده معماری وشهرسازی به صفحه‌ی انجمن وارد شوید. و یا از نشانی زیر جهت دسترسی مستقیم استفاده کنید (www.iust.ac.ir/index.php?sid=69&slc_lang=fa)

بدین‌ وسیله از اساتید طراحی،‌ هنرمندان گرافیک، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار خود را در قالب یک سی‌دی، حاوی دو فایل A4 (شامل لوگوی رنگی و سیاه‌ و سفید در ابعاد حداکثر ۵ در ۵ سانتی‌متر با رزولوشن ۳۰۰ dpi تا روز دوشنبه ‌۳۱ فروردین ۹۴ به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

مواردی که در طراحی نشانه باید مورد توجه قرار گیرد، نمایانگر فعالیت مجموعه، سادگی، خوانا و جامع بودن نشانه، امکان استفاده از نشانه در ارتباطات بین‌المللی،  قابل استفاده در اندازه‌های گوناگون و کاربری‌های مختلف است.

جوایز نفر اول: دو سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر ویژه،نفر دوم: نیم سکه بهار آزادی ولوح تقدیر،نفر سوم: ربع سکه بهار آزادی ولوح تقدیر، نفرات چهارم و پنجم: لوح تقدیر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی دبیرخانه تهران، نارمک، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده معماری و شهرسازی، دبیر خانه انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران مراجعه کنند و یا با شماره های داخلی ۳۲۰۶, ۳۲۲۴ – ۷۷۲۴۰۵۴۰ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.