فروش ۳۱۰ میلیون تومان از ۸۲ هنرمند در نمایشگاه سالانه انجمن نقاشان

دو روز اول فروش آخر سال اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران با فروش ۳۱۰ میلیون تومانی از ۸۲ هنرمند همراه بود.

 در آخرین گردهمایی اعضای این انجمن از ۲۲ اسفند تا ۲۰ فروردین، آثاری از هنرمندانش را در خانه هنرمندان به فروش می‌رساند که این فروش از روز پنج‌شنبه آغاز شده و در دو روز اول با فروش  ۳۱۰ میلیون تومانی از ۸۲ هنرمند همراه بوده که البته نهادهای دولتی در این رقم فروش سهمی نداشته‌اند.

این نمایشگاه که به مناسبت نزدیکی به عید نوروز و برای ترویج خرید آثار هنری میان مردم توسط انجمن هنرمندان نقاش ایران و با همکاری خانه هنرمندان در تمام هفت گالری این مرکز فرهنگی هنری برپا شده است.

در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر از نزدیک به ۳۰۰ هنرمند ارائه می‌شود که این آثار بین یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در این نمایشگاه آثاری از اکثر هنرمندان عضو این انجمن به نمایش در خواهد آمد و هر هنرمند یک اثر برای عرضه به این نمایشگاه ارائه داده است. در کنار این آثار نقاشی تعدادی اثر مجسمه نیز برای فروش عرضه شده است.

download (1)

منیژه صحی، سخنگوی انجمن نقاشان ایران در این خصوص معتقد است؛ نقاشی و حجم هر دو جزیی از هنرهای تجسمی هستند و برای ما تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد به همین دلیل از اعضای انجمن خواستیم که آثار مجسمه خود را نیز در این نمایشگاه شرکت دهند.

download

مسئول نمایشگاه‎های انجمن نقاشان ایران با بیان اینکه در این نمایشگاه آثاری با قیمت یک تا سه میلیون تومان به فروش گذاشته شده عنوان کرد؛ تعداد هنرمندان نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته تقریبا ۶۰ نفر بیشتر شده است و ما از هنرمندان درخواست کردیم که آثاری با قیمت‏‌های یاد شده ارائه کنند و سال خلق اثر، تکنیک و اندازه آن به انتخاب خود هنرمندان بوده است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون منوچهر معتبر، علی اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمدابراهیم جعفری، کریم نصر، شهرزاد اصولی، فریدون امیدی، رضا لواسانی، خسرو خسروی و بسیاری هنرمندان نامدار دیگر حوزه نقاشی ایران به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه فروش آخر سال اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران در خانه هنرمندان امسال تا ۲۷‌ اسفند ماه ادامه داردو پس از پایان تعطیلات سال نو از ۱۵ تا ۲۰ فروردین سال ۹۴  نیز علاقه‎مندان می‌‏توانند برای بازدید از این مجموعه به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

منبع خبر : هنر آنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.