انواع تندیس پلکسی و ایجاد حس غرور و افتخار با دریافت آن

تندیس پلکسی

تندیس پلکسی و ایجاد حس غرور و افتخار با دریافت آن

انواع تندیس پلکسی:

  •  شما می توانید با دریافت انواع تندیس پلکسی حس غرور و افتخارآفرینی کنید.
  • به این منظور که بر روی حالت شیشه ای تندیس پلکسی نام و نام خانوادگی شما درج می شود و شما می توانید آن را برای همیشه مشاهده کنید و به خود و عملکرد درخشان خویش افتخارآفرینی کنید.
  • علاوه بر آن با مشاهده نام خود روی این گونه تندیس ها اعتماد به نفس خواهید گرفت.

تندیس شیشه ای اهدایی در جشنواره ها

تندیس شیشه ای

  • شاید تاکنون از میان تندیس های موجود در بازار که در همایش ها و جشنواره های مختلف در بین افراد منتخب و برگزیده توزیع می شوند، تندیس های شیشه ای را بیشتر از بقیه به ذهن داشته باشید؛
  • اما شاید تنها آن ها را با تندیس شیشه ای بشناسید.
  • در صورتی که به این نوع از تندیس ها، تندیس پلکسی اطلاق می گردد که نوعی از تندیس های شیشه ای از جنس گلاس هستند که بر روی آن ها می توان هر نوع عبارتی را به فراخور سلیقه افراد مختلف و نیز با توجه به نام همایش و جشنواره مختلف حکاکی نمود.
  • بنابراین برای اینکه بیشتر با تندیس پلکسی آشنایی صورت پذیرد، در این برگ نوشته برآن شده ایم تا با اطلاعاتی جامع تر در این خصوص تندیس پلکسی را با همین نام که برگرفته از یک جنس پلاستیک فشرده شده است، به شما معرفی سازیم.
  • پس با ما همراه باشید تا در صورتی که این انواع تندیس را به دیگر تندیس ها برای اهدای به افراد نخبه و برگزیده در همایش ها ترجیح داده اید، بتوانید که چگونه و چه مراحلی را در این راستا بایستی اعمال کنید.
  • تا در نهایت یک تندیس پلکسی مزین و بسیار شیک و زیبایی را سفارش داده و آن را با افتخار به شرکت کنندگان منتخب تقدیم کنید.

اهدای انواع تندیس پلکسی به مناسبت های مختلف

  1. از تندیس پلکسی به مناسبت های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.
  2. شاید اگر شما هم در یکی از این مناسبت ها تاکنون شرکت کرده باشید، با تندیس پلکسی رو به رو گشته باشید.
  3. از جمله این مناسبت های مختلف می توان به اهدای تندیس پلکسی به مناسبت روز معلم، روز کارگر، روز پرستار، روز زن و روز مادر، روز دانشجو، روز دانش آموز و نیز سایر مناسبت های دیگر که هر یک از آن ها به فراخور روز خاصی به افراد برگزیده و منتخب عمومی به پاس قدردانی و تلاش های مضاعفی که در طول یک سال از آن ها سر زده است، تندیس پلکسی شیشه ای اهداء می شود تا این تندیس را به عنوان یک مجسمه افتخارآمیز در بخشی از دکوراسیون داخلی منزل خویش قرار داده و غرورآفرین بدان نگاه کنند.
  4. بنابراین اگر شما نیز در یکی از این قشرهای خاص جامعه هستید، می توانید با تلاش های مضاعفی که از خود به نمایش می گذارید، خود را در صدر افراد برتر قرار داده تا در اولویت انتخاب افراد برگزیده ای قرار گیرید که به پاس قدردانی از شما تندیس پلکسی را به شما هدیه کنند و با عبارتی شیوا و زیبا روی این گونه از تندیس ها و درج تاریخ برگزاری آن روز ماندگار برای همیشه یادگاری را برای شما به ثبت برسانند که هیچ گاه از صفحه زندگانی شما محو و فراموش نگردد.

تندیس شیشه ای پلکسی

قیمت خرید تندیس پلکسی

  • نمی توان به طور حتم و دقیق قیمت مشخصی برای خرید تندیس پلکسی در نظر گرفت.
  • چرا که قیمت خرید تندیس پلکسی بستگی به برخی از عواملی دارد که به چگونگی و متریال ساخت این گونه از تندیس ها وابسته است.
  • بنابراین پیش از آنکه تصمیم به خرید تندیس پلکسی بگیرید، بایستی در ابتدای امر به ساخت تندیس پلکسی و جنس آن توجه خاصی ورزیده شود و سپس اقدام به خرید تندیس پلکسی نمایند.

از جمله این متریال های ساخت تندیس پلکسی که در قیمت نهایی آن کاملا دخیل هستند، می توان به:

پلکسی گلاس، مولتی استایل طلایی و نقره ای، فیبر ام دی اف، چوب، ورق فلز، سنگ و یا ترکیبی از تمامی این جنس ها با یکدیگر اشاره ورزید که طبیعتا هر یک از انواع این جنس ها دربردارنده هزینه خاص خود می باشند.

در صورتی که هر یک از این جنس ها را در راستای خرید تندیس پلکسی برگزیده اید، با قیمت خاص آن ها رو به رو خواهید شد و می توانید بودجه خود را متناسب با نوع هر یک از این تندیس های پلکسی اولویت بندی کنید.

درج متن به دلخواه مشتری

  • کلیه مشتریان می توانند بر روی تندیس پلکسی متنی به دلخواه خود را به طراحان تندیس های مختلف پیشنهاد کرده تا آنان نیز در بهترین نحو ممکن متن پیشنهادی شما را بر روی قسمت شیشه ای تندیس پلکسی درج کرده تا برای همیشه این متن بر روی تندیس شما ماندگار بماند.
  • وحتی میتوانند با دیدن چند مدل و نمونه کارهای آماده ایده های خوبی را جهت سفارش تندیس خود به دست آورندهپ.

از جمله مسائلی که می توان بر روی این گونه از تندیس ها نگاشت؛

  • نام دریافت کننده تندیس، نام شرکت اهداء کننده تندیس، تقدیرنامه به دلخواه و سلیقه برگزار کننده تندیس و هر نوع متن و عبارت دیگری می باشد که برای همیشه آن متن بر روی این گونه از تندیس ها به یادگار خواهد ماند و شما می توانید آن ها برای همیشه ببینید.

درج شدن نام شما بر روی انواع تندیس پلکسی خود حس غرور و افتخاری است که شما همیشه با مشاهده آن می توانید اعتماد به نفس بگیرید و با روحیه ای مضاعف کار و تلاش خود را چندین برابر کنید تا باری دیگر افتخار حضور در همایش ها و جشنواره های مختلف را داشته باشید و بتوانید باری دیگر برای خود و خانواده خویش افتخارآفرینی کنید.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)