بازگشت هفتاد و دو تن به گالرى اثر / تسبیحى: آثار آدم بكان یكى از دقیق ترین بازتاب هاى جامعه است

جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با بررسی رخدادها و مسائل هنری روز و ارائه گزارش موسسه هنرمندان پیشکسوت شنبه نهم آبان ماه برگزار شد.

، محمدرضا جعفری جلوه در این جلسه با اشاره به اهمیت هنرمندان پیشکسوت گفت: قابلیت‌های فراوانی در هنرمندان پیشکسوت نهفته است که در حیطه‌های آموزش و تعلیم و تربیت نسل‌های بعد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

سید عباس عظیمی؛ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در این جلسه گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت بر اساس مصوبه سال ۱۳۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی نیمه دوم سال ۱۳۹۱ بدون بودجه و اعتبار آغاز به‌کار کرد و با پیگیری‌ها و به پشتوانه هنرمندانی که هر کدام یک ظرفیت ارزشمند معنوی هستند فعالیت‌های خود را دنبال کرد.

عظیمی افزود: هدف موسسه هنرمندان پیشکسوت تکریم هنرمندان است و در حال حاضر ۴۶۰ نفر از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنری در موسسه عضویت دارند و امروز که به پشتوانه و همراهی هنرمندان ارزشمند کشورمان این موسسه معرفی شده است، موسسه به پوست‌اندازی نیاز دارد.

در ادامه این جلسه داریوش ارجمند و اکبر زنجانپور از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، محسن علی اکبری؛ عضو هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و همچنین اعضای کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره این موسسه بیان کردند و مقرر شد در جلسات آینده کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت بحث و گفت‌وگو شود.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)