بج سینه سفارشی داشته باش

بج سینه سفارشی

بج سینه سفارشی داشته باش

بج سینه سفارشی از جمله محصولاتی است که در نوین تندیس ، سفارش دهندگان خاص خود رو، داره.

در بین عموم مردم، کمتر کسی، به دنبال سفارشی کردن کار خاص خود است، این افراد کم هستند، ولی هستند. نوین تندیس با دارا بودن 2 دهه سابقه، توانسته تا الان، سفارش دهندگانی رو داشته باشه که، هم خوش سلیقه هستند و هم به دنبال متفاوت بودن سفارش خود نسبت به دیگری، هستند.

تفاوت در سفارش بسیار خوب است اما تفاوتی که، به جا و قابل اجرا باشد یعنی توقعات فضایی با اجراهای فضایی از بج سینه ی سفارشی خود، نداشته باشیم.

انواع متریال بج سینه سفارشی:

  1. بج سینه چوبی
  2. بج سینه پلکسی گلاس
  3. بج سینه آنادایز
  4. بج سینه آلومینیوم
  5. بج سینه سربی
  6. بج سینه برنجی

از ارزان‌ترین تا گران‌ترین متریال‌ها را به ترتیب نام بردیم ا بهتر بتوانید خرید خود را از بج سینه سفارشی انجام بدید. البته این را هم در نظر داشته باشید که ارزان ترین به معنی بی کیفیت بودن جنس بج سینه یا گران ترین به معنی با کیفیت بودن بج سینه، نیست بلکه با توجه به متریال های موجود در بازار با قیمت‌های متفاوت، این بج سینه ها دسته بندی می‌شوند.

از سفارش بج سینه، چه انتظاراتی دارید؟

  • سفارش بج سینه، در درجه اول باید خاص، متفاوت و زیبا باشه.
  • سفارش بج سینه، باید با دوام و با کیفیت بالا ساخته شده باشه که بتواند چندین سال پیاپی قابل استفاده باشه.
  • بج سینه سفارشی ظرافت در آن نهفته است. ظرافتی که با توجه به کوچک بودنش، باید بهتر نشان داده  شود که، قدرت کار اجرا کار آن، بهتر دیده شود.
  • سفارش، بج سینه سفارشی اگر از نوع فلز باشد بهتر است از مگنت، برای پشت کار استفاده کنیدچرا که هم زیبا‌تر است و هم به لباس استفاده کننده بج سینه سفارشی، آسیب نمی‌رساند و از طرفی، به راحتی از لباس، قابل جدا شدن است.
  • بج سینه سفارشی مستلزم این است که، کمی بیشتر هزینه کنید(فقط کمی) تا بتوانید، نمونه‌ای که در دلتان نشسته است را، به طراح مجموعه(نوین تندیس) نشان داده یا با حرف انتقال دهید تا طرح مورد نظر خود برای بج سینه سفارشی را، طراحی کرده و به مرحله بعدی که تیم، اجرای کار  است، منتقل کند.
  • بج سینه سفارشی از نامش پیداست که سفارشی است اما، باید جوری باشد که، نکات طراحی و نکات اجرا هم، در آن وجود داشته باشد. مثلا اگر ایده شما قابل اجرا نبود و امکان خطا در اجرای آن وجود داشت، به دنبال جای گزینی نزدیک به ایده خود در آن باشید تا بتوانید ایده‌ای پیاده کنید که کمتر دچار خطا در طراحی و اجرا باشد.
  • بج سینه،می‌تواند جوری باشد که هم ساده طراحی شود و هم اینکه در آن رنگ وجود داشته باشد.
  • سفارش بج شما ممکن است با هر متریالی امکان پذیر باشد یا نباشد، بنابراین باید دید با کدام  متریال قابل اجراست که هم بادوام باشد و هم آسیب پذیر با ایده اجرایی شما، نباشد.

چطوری تمامی نمونه کارهایی که ، نام بردید را،  ببینم؟

شما می‌تونین با مراجعه کردن به گالری تصاویر، تمامی نمونه‌های بج سینه‌های ما رو ببینید و با توجه به سلیقه شخصی خودتون، انتخاب داشته باشین.هر کدام از محصولات، اطلاعات مورد نیاز یک سفارش دهنده را دارند.پس با خیال راحت انتخاب کنید.

همچنین، بج سینه سفارشی را سعی کنید از متریالی انتخاب کنید که بادوام باشد و با طرح شما، همخوانی داشته باشد. همه این مواردی که گفته شد به درد سفارش شما در مورد بج سینه سفارشی می‌خورد. چرا که تا اطلاعات کافی در مورد بج سینه سفارشی، نداشته باشین، مسلما، قادر به انتخاب بهترین نمونه بج سینه سفارشی، از نظر طراحی، انتخاب متریال و اجرای آن، نخواهید داشت. پس با توجه به زمانتان، برنامه‌ریزی کنین تا بتونین با کیفیت‌ترین و بادوام‌ترین بج سینه سفارشی را، داشته باشین.

شما می‌تونین با یک پیغام یا یک تماس با تیم نوین تندیس، مشاوره را دریافت کنید. هم اینکه از نحوه طراحی بج سینه مورد علاقتون که می‌خواید چطوری باشه هم اطلاعات کسب کنید و هم اینکه از نظر کیفیتی کدام متریال را انتخاب کنید، سوال بپرسید و در آخر هم، می‌تونین با صحبت کردن و در ارتباط بودن، ایده‌های ذهنی خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید تا آنها هم به شما در مورد بج سینه انتخابی خود کمک کنند.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.