وبلاگ

بهترین متن‌های آماده لوح تقدیر برای قدردانی از دانش‌آموزان


ارائه لوح تقدیر به پاس خدمات و موفقیت افراد امری رایج است، بسیاری از مدارس و موسسات آموزشی دولتی و غیرانتفاعی برای تقدیر و تشکر از زحمات دانش‌آموزان به خاطر کسب نمرات و رتبه‌های برتر در مراسمی با دعوت از خانواده‌ها و دانش‌آموزان، اقدام به تقدیر از این دانش‌آموزان کرده و لوح تقدیرهایی همراه با هدایایی به آن‌ها اهدا می‌کنند. اگر شما هم تصمیم دارید لوح تقدیری برای اهدا به دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر تدارک ببنید و به دنبال متن‌های مناسب هستید در ادامه می‌توانید بهترین متن‌های آماده را ببینید. متن‌هایی که در زیر می‌آید مناسب سن و سال دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی مختلف می‌باشد.
 
نمونه بهترین متن‌های لوح تقدیر برای قدردانی از دانش‌آموزان

______________________________________________________________________
نمونه اول
شجاع‌تر از خردمند وجود ندارد
دانش آموز محترم آقای/ خانم………………
تلاش شما در کسب رتبه ……… در مسابقات ……….. در سال تحصیلی …………. نشانه عزمی راسخ در پیمودن مسیری است که بزرگان علم و دانش آن را هموار کرده و چشم به راه رسیدن افرادی همچون شما به قله‌های دانایی هستند. به همین مناسبت این لوح تقدیر به پاس قدردانی از اراده شما تقدیم می‌گردد. امید است با ادامه این مسیر در کسب موفقیت‌های بیشتر توفیق داشته باشید.
رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه ……
*******************************
نمونه دوم
شیرینی پیروزی همیشگی است
دانش آموز کوشا خانم/ آقای ………. پایه …….
آوای خوش شنیدن خبر موفقیت شما در کسب رتبه …. در مسابقات …. مایه مباهات و شادی بوده و نسیم روح افزایی است بر جان، که ثمره تلاش و کوشش و پشتکاری بی‌نظیر است. حالا که موفق به کسب این عنوان شده و حدیث تازه‌ای بر صفحه علم و دانش ثبت کرده‌اید، این لوح تقدیر به شما اهدا می‌گردد.
این موفقیت نوید روزهایی پرافتخار در آینده را می‌دهد که امثال شما بتوانید آینده‌ای روشن برای این کشور را رقم بزنید، به امید شنیدن خبر موفقیت‌های بیشتر شما.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ……
*******************************
نمونه سوم
اطلبوا العلم ولو بالصين
علم را طلب کنید حتی اگر در چین باشد
دانش آموز عزیز خانم/ آقای …. از مدرسه …..
موفقیت، قله‌هایی دارد که رسیدن به آن جز با تلاش و پشتکار پیمودنی نیست، این مسیر گرچه پر فراز و نشیب و سخت است اما رسیدن به آن با عزم و اراده امکان پذیر است. ضمن تبریک خبر خشنودکننده موفقیت شما در کسب نمرات برتر در دوره تحصیلی ….. و آرزوی موفقیت بیشتر برای شما، این لوح تقدیر به پاس تلاش‌تان تقدیم شما می‌شود.
انسان‌های کوشا حدیث پرافتخار موفقیت را می‌سرایند و شما توانستید این آواز دلنشین را به همت خود طنین انداز کنید.
مدیر مدرسه …..
********************************
نمونه چهارم
افرادی که صبر خوبی دارند، اتفاقات خوبی برایشان رخ می‌دهد و اتفاقات عالی با تلاش و کوشش به دست می‌آید.
دانش آموز محترم پایه … خانم/ آقای….
قدم زدن در کوچه‌های موفقیت و سرشار شدن از حس پیروزی را به شما و خانواده محترمتان که در پیمودن پله‌های پیروزی همواره یار و همراه شما بوده‌اند تبریک گفته و به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما در کسب رتبه …. این لوح تقدیر را خدمت شما تقدیم می‌کنیم.
امید است با کسب موفقیت‌های بیشتر، زندگی شما سرشار از سعادتمندی باشد.
معلم شما …..
*******************************
نمونه پنجم
عزیز گرامی، دانش آموز محترم……
اهتمام شما در دانش اندوزی که حدیث موفقیت را در کوچه‌های علم و دانش طنین انداز کرده است را به شما و خانواده محترم شما تبریک گفته و برای قدردانی از زحمات شما که با روحیه‌ای بی‌نظیر توانستید موانع این مسیر را پشت سر بگذارید، این لوح تقدیر را تقدیم می‌کنیم.
حال که فرصت دست داده تا در مسیر پیروزی قدم بردارید، همت و پشت کار را سرلوحه آینده قرار داده تا در کسب افتخارات بیشتر موفق باشید.
*******************************
نمونه ششم
که ایزد مقامی ببخشد بلند
بر آنان که در بحر دانش روند
دانش آموز عزیز ……..
حال که با کمک الهی توانستید در پرتو تعلیمات خانواده، معلمان و مربیان موفق به کسب رتبه …. در سال تحصیلی …. شوید ضمن تبریک این موفقیت این لوح به شما اهدا می‌گردد.
امید داریم زیر سایه پدر و مادر و الطاف الهی در رسیدن به اهداف بلند، شاهد شکوفایی شما بوده و عرصه‌های مختلف علم و دانش را در نوردید. با آروزی اینکه این موفقیت‌ها مقدمه پیروزی‌های نویدبخشی در آینده باشد، از خداوند منان برای شما سعادتمندی را آرزو می‌کنیم.
مدیر مدرسه غیرانتفاعی ……..
********************************
نمونه هفتم
سنگ‌هایی كه طاقت ضربه‌هاي تيشه را نداشته باشند تبدیل به تندیس‌های زیبا نخواهند شد
دانش آموز گرامی ……….
حالا که با استعانت از الطاف الهی توانستید همچون شکوفه‌های بهاری استعداد درونی خود را بروز دهید و همچون رودی خروشان بر صخره‌ها زده و بر دریای علم و دانش سرازیر شوید و به پاس تلاش نویدبخش شما این لوح تقدیر تقدیم شما دانش آموز عزیز می‌شود.
کسب موفقیت شما در سال تحصیلی …….. گواه تلاش‌های شایسته شما، مربیان و معلمانی بوده است که با وجود خود را صرف دانش‌اندوزی انسان کرده‌اند.
مسیر علم و دانش، مسیر بی‌پایان و لذت بخش بوده و نیازمند افرادی است که با پشت‌کار و تلاش خبر از روزهای خوب می‌دهند.
با آرزوی روزهای خوب
مدیر آموزشگاه …………..
*******************************
نمونه هشتم
درخت تو گر بار دانش بگیرد    به زیر آوری چرخ نیلوفری را
این لوح تقدیر تقدیم می‌شود به ….. دانش آموز موفق پایه …. مدرسه …… به پاس تلاش و کوشش ستودنی در کسب موفقیت‌های تحصیلی.
خدا را شاکریم که توانستید با موفقیت امتحانات سال تحصیلی …. را پشت سر گذاشته و بروز استعدادهای انسانی را که نشانه فطرت خداجوی آدمی است را رقم بزنید و حائز رتبه برتر در این سال تحصیلی شوید.
این موفقیت حاصل پشتکار شما و تلاش مربیان و معلمانی است که در این مسیر پر نور قدم برداشته‌اند.
کمال سعادتمندی و پیروزی برای شما آروزی تمام معلمان و مدیران مدرسه است و از خداوند منان می‌خواهیم شما را در ادامه این مسیر یاری فرماید.
مدیر مدرسه ….

 

برای ثبت سفارش درسایت نوین تندیس لینک روبرو را کلیک کنید