تمدید مهلت فراخوان پوستر جشنواره تئاتر فجر

ستاد برگزاری سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر مهلت حضور در بخش “مسابقه‌ی پوستر” را تا ۱۶ آذر تمدید کرد.

نسخه‌ی الکترونیک فراخوان “بخش پوستر و هویت بصری” بر روی سایت جشنواره به آدرسwww.fadjrtheaterfestival.com  قابل دست‌رسی است.

بر اساس فراخوان منتشرشده، بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر شامل سه رویداد اصلی خواهد بود: الف) مسابقه‌ی پوستر ب) هویت بصری در گروه‌های نمایشی پ) گرافیک در اجراهای جشنواره. شرایط و مقررات هر بخش به تفکیک در فراخوان مشخص شده و از گروه‌های نمایشی، مدیران سالن‌های نمایشی و طراحان گرافیک که آثاری منطبق با شرایط درج‌شده‌ دارند دعوت شده است با ارائه‌ی آثارشان، در این برنامه هم‌کاری و مشارکت کنند.

بخش مسابقه‌ی پوستر (بخش الف)، که مهلت ارسال آثار آن تا ۱۶ آذر تمدید شده است به آثار یک‌سال اخیر در دو حوزه‌ی پوستر نمایش‌های اجرا شده و  پوسترهای مرتبط با تئاتر خواهد پرداخت. این آثار پس از انتخاب و داوری، به صورت کتاب منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایش‌گاه آثار هم‌زمان با برگزاری جشنواره‌ی تئاتر فجر بازدید نمایند. هم‌چنین آثار برگزیده با جوایزی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

هویت بصری در گروه‌های نمایشی (بخش ب) بخش جدیدی است که هم‌آهنگ با سیاست‌های جشنواره و اداره‌ی کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبتنی بر شکل‌گیری گروه‌ها و کمپانی‌های تئاتر و با هدف پژوهش، بررسی، گفت‌وگو و آموزش پیرامون موضوعات هویت سازمانی Corporate Identity، هویت بصری Visual Identity و برندینگ Branding در یک گروه‌ تئاتر، در این دوره‌ی جشنواره برگزار می‌گردد. بر اساس فراخوان منتشرشده، از گروه‌های نمایشی دعوت شده است با ارسال رزومه‌ی گروه و آثار گرافیکی انتشاریافته از لوگو و سربرگ و سایت تا پوستر و بروشور و تبلیغات اجراها، در این بخش مشارکت کنند.

و در نهایت بخش گرافیک در اجراهای جشنواره (بخش پ) ارزیابی آثار گرافیکی نمایش‌هایی است که به مرحله‌ی نهایی جشنواره راه یافته‌اند. این آثار که پوستر، بروشور و تبلیغات هر نمایش را – به تفکیک – شامل می‌‌شود، توسط داوران تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و آثار برگزیده با اهدای تندیس جشنواره، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

جزئیات شرایط و مقررات هر بخش، در نسخه‌ی الکترونیک فراخوان “بخش پوستر و هویت بصری” بر روی سایت جشنواره به آدرسwww.fadjrtheaterfestival.com  قابل دست‌رسی است.

منبع خبر :  تندیس مگ

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)