تندیس و لوح تقدیر ویژه پزشکان و کادر درمان

استفاده از تندیس و لوح تقدیر برای قدردانی از پزشکان، پرستاران و داروسازان نه تنها به عنوان نشانی از احترام و سپاسگزاری عمیق جامعه برای تلاش‌ها و خدمات آن‌ها عمل می‌کند، بلکه به عنوان یک یادآور دائمی از ارزش و اهمیت کار آن‌ها در زندگی روزمره ما است. این نمادها، که اغلب با دقت و ظرافت خاصی طراحی و ساخته می‌شوند، می‌توانند منبع الهام و انگیزه‌ای برای ادامه خدمت رسانی باشند و همچنین به عنوان یک افتخار نمادین برای نسل‌های آینده به یادگار بمانند. در فرهنگ‌های مختلف، اهدای این نمادها به عنوان بخشی از سنت‌های تقدیر و تشکر شناخته شده است و می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای ایجاد حس ارزشمندی و افزایش روحیه در میان این قهرمانان بی‌ادعای جامعه عمل کند. در نهایت، این اقدامات نمادین، ارزش‌های انسانی و اخلاقی را که در پشت هر خدمت حرفه‌ای وجود دارد، جشن می‌گیرند و به ما یادآوری می‌کنند که هر فردی که در خدمت بهبود جامعه است، شایسته تقدیر و تشکر است.

2

چرا نوین تندیس؟

مواردی که ما را متفاوت می کند

مشاوره رایگان

مشاوره 100% رایگان قبل از سفارش

طراحی حرفه‌ای

مجرب ترین طراحان در زمینه طراحی به روز محصولات

تکنولوژی روز

استفاده از بروز ترین متدهای در روند اجرایی

تنوع محصول

تنوع در متریال و رنگبندی انواع محصولات

پشتیبانی فروش

پشتیبانی فروش در هر مرحله تا تحویل محصول

متعهد و پاسخگو

تعهد و پاسخگویی کارشناسان مجموعه

مناسبت های مرتبط با کادر درمان در تقویم ایران و جهان

– روز پرستار: مصادف با سالروز تولد حضرت زینب (س)، این روز به منظور قدردانی از تلاش‌های پرستاران در عرصه بهداشت و درمان جشن گرفته می‌شود.
– روز پزشک: در ایران، اول شهریور ماه، هم‌زمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی به علوم پزشکی و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است.
– روز داروساز: در ایران مصادف با زادروز محمد زکریای رازی است، که در تقویم شمسی برابر با ۵ شهریور می‌باشد.
– روز جهانی پرستار: ۱۲ مه، تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های پرستاران در سراسر جهان.
– روز جهانی بهداشت: ۷ آوریل، ترویج آگاهی در مورد مسائل بهداشتی مهم و تقدیر از کارکنان بهداشتی.
– هفته ملی پزشکان: اولین هفته کامل آوریل، تشکر و قدردانی از پزشکان برای خدمات ارزنده‌شان.
– روز جهانی ماما: ۵ مه، اهمیت نقش ماماها و تاثیرشان بر سلامت مادران و نوزادان.
– روز جهانی سلامت روان: ۱۰ اکتبر، افزایش آگاهی و حذف تبعیض نسبت به بیماری‌های روانی و تقدیر از کارکنان حوزه سلامت روان.
– روز جهانی داروسازان توسط فدراسیون بین‌المللی داروسازی (FIP) به تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) نامگذاری شده است.
– روز جهانی دندانپزشک: ۶ مارس (۱۵ اسفند) و در ایران ۲۳ فروردین.
– روز علوم آزمایشگاهی: ۳۰ فروردین.
– روز جهانی روان‌شناس و مشاور: ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت).
– روز جهانی ماما: ۵ مه (۱۵ اردیبهشت).
– روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر: ۸ مه (۱۸ اردیبهشت).
– روز جهانی اهدای خون: ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد).
– روز بهزیستی و تأمین اجتماعی: تاریخ مشخصی در منابع جستجو شده یافت نشد.
– روز جهانی ایدز: ۱ دسامبر (۱۰ آذر).
– روز جهانی معلولان: ۳ دسامبر (۱۲ آذر).
– روز ذخایر ژنتیکی و زیستی: ۱۵ فروردین.

لیست مشتریان بهداشت و درمان

  • امین طب سپانو
  • بیمارستان نیکان
  • بیمارستان هدایت
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی امین
  • فیزیوتراپی پرند
  • آرا شیمی پارس
  • آرین شیمی
  • آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه شهید بهشتی
  • اکسین طب
  • دندانپزشکی دریم
  • بیمارستان پیوند اعضا ابو علی سینا شیراز
  • دانشگاه بوعلی
  • ارکید فارمد
  • ویرارهش فارمد
  • اورژانس تهران – فرانیک دارو
  • دکتر عبیدی
  • پخش هجرت
  • مرکز قلب تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشگاه علوم پزشکی بم
  • مجتمع علامه طباطبایی
  • دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

محصولات آماده تندیس

در صورتی که فرصت کمی تا رویداد خود دارید می توانید از بین این محصولات تندیس خودتان را انتخاب کنید تا سریع تر سفارشتان را تحویل بگیرید.

متن تقدیر از پزشک

جناب دکتر………………….

از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ صادقانه و صمیمانه شما در خدمت به بیماران این مرز و بوم، تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم سلامتی و موفقیت همیشگی شما هر روز بهتر از دیروز باشد و از درگاه خداوند منان برای شما توفیقات بیشمار آرزو داریم.

 

جناب آقای دکتر…….

بار دیگر، تلاش و همت گروهی از دانشمندان، استادان، صاحبان صنایع و متخصص کشور، به منظور گسترش دانش و ایجاد نتایج علمی و تحقیقاتی کاربردی، با برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی فراموش‌نشدنی در محل ………… به نتیجه رسید. انجمن ………… حضور ارزشمند شما در این کنفرانس را بسیار ارج می‌نهد و به عنوان تشکر از تلاش و همکاری صمیمانه شما با کمیته علمی کنفرانس، این لوح تقدیر را به شما تقدیم می‌کند.

با کمال احترام

 

سرکار خانم دکتر……..

در ایران، حکایت پزشکی به عنوان نمادی از توسعه علم و دانش در این سرزمین شناخته می‌شود. این حکایت نشان از وجود استعدادهای برجسته و پیشرفت‌های چشمگیری است که در این حوزه به وجود آمده و همچنان ادامه خواهد داشت. باید به خدمات بی‌پایان و بی‌دریغ شما پزشکان اشاره کرد که تمام عمر خود را به تسکین دردهای بیماران و جلب خشنودی خداوند اختصاص داده‌اید. با وجود تمام ناامیدی‌ها، شما هیچ گاه از تلاش و کوشش در این راه عقب ننشسته‌اید. با احترام و مدارا، قدردانی و سپاسگزاری خود را به شما اعلام می‌کنیم و برای شما طلب موفقیت، سلامتی، خوشبختی و سربلندی داریم

 

جناب دکتر…..

با احترام و سپاس فراوان، می‌خواهم از زمانی که برای درمان من گذاشتید صمیمانه سپاسگزاری کنم. شما واقعا بهترین هستید واقعا نمی‌توان به اندازه کافی از شما قدردانی کرد.

 

عزیز فداکار و مهربان جناب دکتر……..

به آسمانی‌ها، به مهربانان، به لحظات ناب احترام می‌گذاریم. آدم‌های خوب، همانند آسمان آبی عشق، مهر و شادی را بی‌چشمداشت به دیگران عرضه می کنند. جناب دکتر ……. شما نقطه‌ی قوت مجموعه….. هستید. با کمک افرادی چون شما، کودکان …….. می‌توانند به جامعه بازگردند و زندگی‌شان را دوباره پر از رنگ و لذت کنند. از تلاش‌های بی‌وقفه‌تان برای حمایت از ………………. کمال قدردانی را داریم.

 

پزشک مهربان و فداکار سرکار خانم دکتر…..

داروهایی که شما تجویز کرده‌اید ممکن است بهبود بخش بیماری من باشند، اما این کلمات دلسوزانه شما، اساس درونی من را برای مقابله با آن افزایش داده است.

پاینده باشی

جنس تندیس ها معمولا از پلکسی گلاس یا تلفیقی از پلکسی گلاس و فلز، چوب یا ام دی اف می باشد.

تندیس های مجموعه نوین تندیس ابعاد مختلفی دارند که بنا به درخواست مشتریان عزیز تغییر می کند و در طرحی که قبل از اجرا برای مشتری ارسال می شود مشخص می گردد.

در اکثر مواقع تعداد تندیس محدودیتی برای انتخاب شما ایجاد نمی‌کند مگر در مورد تندیس های ریخته‌گری که محدودیت تعداد دارند اما در این مورد هم مجموعه نوین تندیس طرح های ویژه ای را در فروشگاه سایت برای شما آماده کرده است.

زمان مورد نیاز برای ساخت تندیس بستگی به تعداد و جنس تندیس دارد و از حداقل 48 ساعت در تندیس‌های فروشگاهی تا دو هفته در موارد سفارشی می باشد.

قیمت تندیس ها بستگی به تعداد، جنس، ابعاد و اجرت ساخت دارد. البته شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت، قیمت تندیسهای آماده را با متریال مختلف ملاحظه کنید و حدود قیمت یک تندیس سفارشی با متریال مشابه را بدست بیاورید.

شما می توانید با تماس یا ارسال پیام به همکاران فروش ما از تمام مراحل ثبت سفارش خود مطلع شوید.

ثبت سفارش

به منظور خرید و ثبت سفارش می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

همه جا در کنار شما

روز پزشک-روز داروساز-روز پرستار-هدایای تبلیغاتی روز پزشک-تندیس روز پزشک-لوح تقدیر پزشک-تندیس هدیه روز پزشک-تندیس هدیه داروساز-تندیس هدیه پرستار-لوح تقدیر از پرستار-لوح تقدیر از داروساز-هدیه داروساز-نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی-روز دندان پزشک-روز علوم آزمایشگاهی-روز جهانی روان‌شناس و مشاور-روز جهانی ماما-روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر-روز جهانی اهدای خون-روز بهزیستی و تأمین اجتماعی-روز جهانی ایدز-روز جهانی معلولان-روز ذخایر ژنتیکی و زیستی-متن روز پزشک-تقدیر از پزشک-لوح برای پزشک-تقدیرنامه روز پزشک-تقدیر از پزشک-هدیه مناسب پزشک-هدیه برای داروساز-متن روز داروساز-بزرگداشت ابوعلی سینا-تندیس مخصوص پزشک-لوح پزشکی-نمونه لوح پزشک-نمونه تندیس پزشک-گیفت مخصوص پزشک-هدیه روز پزشک-هدیه رسمی برای پزشک-هدیه مناسبتی برای پزشک-مناسبترین هدیه برای پزشک-متن تقدیر از پزشک-متن گرامیداشت پزشک-هدیه گرامیداشت پزشک-تندیس مخصوص پزشکان-هدایای مخصوص پزشکان-روز جهانی بهداشت-پزشک نمونه-پزشک برتر