محصولات 24 ساعته

ساخت تندیس فوری – تندیس آماده

ساخت تندیس و لوح تقدیر مراحل مختلفی دارد که در این مراحل از طراحی تا اجرا و تحویل به مشتریان محترم ،بنابر نوع و جنس آن، چندین روز به طول می انجامد و در مواقعی که عجله در کار باشد، پروژه تندیس عجله ای گره می خورد !

اما در اینگونه مواقع شرکت نوین تندیس به فکر چاره بوده و محصولاتی را طراحی کرده است که آماده تحویل می باشد و با چند تغییر کوچک می توان تندیس ها را در یک روز تکمیل نمود . تندیس فوری یا تندیس 24 ساعته یا تندیس آماده نامی است که ما بر روی این محصولات گذاشته ایم.

در صورتیکه مشتریان محترم زمان کافی نداشته باشند می توانند از بین این تندیس های آماده و لوح های آماده یکی را انتخاب کرده و فردای آن روز سفارش خود را تحویل بگیرند.

اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد که باید در نظر داشته باشند که ملزومات پیش نیاز تندیس و لوح مذکور آماده باشد؛ مانند متن ها و لوگو ها و حتی طراحی صفحات چاپی مورد نیاز که به سرعت کار می افزاید.

برای سفارش محصولات ۲۴ ساعته می توانید به فروشگاه آنلاین نوین تندیس مراجعه نمایید و در آنجا تندیس های آماده یا لوح تقدیر های آماده یا صندوق پیشنهادات آماده و ….. سفارش دهید و پس از ۲۴ ساعت تحویل بگیرید.