فروش آثار انجمن هنرمندان نقاش در خانه هنرمندان

 

tandis-iran-205-660x330

اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران در آخرین گردهمایی سالانه خود، آثار خود را در خانه هنرمندان با قیمت یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان به فروش می‌رسانند.
به گزارش تندیس به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان نقاش ایران، آخرین گردهمایی اعضای این انجمن از ۲۲ اسفند تا ۲۰  فروردین، آثاری از هنرمندانش را در خانه هنرمندان به فروش می‌رساند.
این نمایشگاه که به مناسبت نزدیکی به عید نوروز و برای ترویج خرید آثار هنری میان مردم توسط انجمن هنرمندان نقاش ایران و با همکاری خانه هنرمندان در تمام هفت گالری این مرکز فرهنگی هنری برپا خواهد شد.
این نمایشگاه از سوی کمیته نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش، از ۲۲ اسفندماه در گالری‌های خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد و تا ۲۷ اسفندماه ادامه دارد که با توجه به تعطیلی خانه هنرمندان در ایام نوروز، ادامه بازدید از این نمایشگاه به بعد از نوروز ۹۴ موکول می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ فروردین ماه ۹۴ تا ۲۰ فروردین‌ماه از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.
در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر از نزدیک به ۳۰۰ هنرمند ارائه می‌شود که این آثار بین یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در این نمایشگاه آثاری از اکثر هنرمندان عضو این انجمن به نمایش در خواهد آمد و هر هنرمند یک اثر برای عرضه به این نمایشگاه ارائه داده است. در کنار این آثار نقاشی تعدادی اثر مجسمه نیز برای فروش عرضه شده است.
این نمایشگاه در تاریخ مذکور در خانه هنرمندان به نشانی خیابان ایرانشهر، باغ هنرمندان، خانه هنرمندان برپا خواهد بود.

منبع خبر : تندیس مگ

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.