تندیس آماده

Bespoke awards

تندیس جشنواره ای چیست؟

  • در اصطلاح طراحی و ساخت تندیس گستره بزرگی دارد ولی ما قصد داریم به قسمتی از این هنر و صنعت بپردازیم.

تندیس کاربرد های گوناگونی دارد مثلا تندیس های هنری که به دست هنرمندان مختلف و با ایده ها و سبک های مختلف ساخته می شوند یا تندیس های میدانی که برای زیبا سازی اماکن شهری مورد استفاده قرار می گیرد و یا تندیس های دکوری که در فضای داخلی یا خارجی منزل یا ساختمان استفاده می شود اما ما می خواهیم در مورد یک نوع دیگر از تندیس و با کاربرد کاملا متفاوت صحبت کنیم و آن هم تندیس جشنواره ای یا تندیس سفارشی است که در زبان انگلیسی با کلمه AWARD شناخته می شود البته می توان معنی تندیس جایزه یا تندیس هدیه هم روی آن روی آن گذاشت.

  • حال که معلوم شد کدام مدل تندیس مدنظر ما است از این به بعد در این مقاله به کلمه تندیس کفایت می کنیم.

تندیس جوانه نظام آراستگی

هدایای تشریفاتی چیست؟

ما در مجموعه نوین تندیس نزدیک به دو دهه است که به صورت حرفه ای مشغول طراحی و تولید تندیس هستیم البته محصولات مرتبط دیگری هم تولید می کنیم مانند لوح تقدیر، نشان سینه، مدال، شیلد، صندوق پیشنهادات و تریبون که به مجموعه این محصولات نام هدایای تشریفاتی را داده ایم.

تندیس شش ضلعی(طرح مذهبی برای محرم)

طراحی و ساخت تندیس سفارشی چگونه انجام می شود و چه مراحلی دارد؟

تندیس در مراسم رسمی و رویدادهای سازمانی مانند جشنواره ها و نمایشگاه ها استفاده می شود و معمولا به برگزیدگان و یا شرکت کنندگان در آن رویداد خاص اهدا می شود.

حال روش سفارش تندیس چگونه است و چه موقع تندیس آماده به کمک ما می آید؟

  • وقتی که مراسمی پیش رو داریم می بایست حداقل یک ماه قبل اقدام به سفارش تندیس کنیم زیرا مراحل مختلفی برای نهایی شدن و آماده شدن تندیس نیاز است که هر کدام از آن مراحل نیاز به حوصله و زمان دارد.
  • در ابتدا ما در نوین تندیس بر اساس موضوع رویداد و افراد گیرنده تندیس و همچنین میزان متن سفارشی، شروع به طراحی تندیس می کنیم و با نظر مشتری پس از چندین طرح به نتیجه مورد نظر می رسیم.
  • پس از طراحی در صورتیکه تعداد سفارش بیش از یکصد عدد باشد نیاز به نمونه سازی است و یک عدد تندیس نمونه برای تایید نهایی ساخته می شود؛
  • در غیر اینصورت براساس طرح های دو بعدی و سه بعدی ارایه شده مشتری تصمیم می گیرد.

در مرحله تولید با استفاده از مواد اولیه مناسب و بر اساس طراحی های ارایه شده از تکنیک های برش کاری، حک و برش لیزر، ماشین کاری و پرداخت و پولیش بدنه  پایه تندیس آماده می شود سپس براساس اسامی افراد گیرنده برای تک تک آنها و به نام آنها متن اختصاصی درج می شود.

  • سپس بسته بندی و به شهر مورد نظر ارسال می گردد.

لوح تندیس سازمان بین المللی مهاجرت

تندیس آماده چه مزیت هایی دارد؟

  • حال می رسیم به جای جالب ماجرا، اگر شما زمان کافی برای سفارش تندیس نداشته باشید چه باید کنیم.
  • خوب ما فکر اینجا را هم کرده ایم و شما می توانید از انواع تندیس آماده نوین تندیس سفارش دهید.

بسیاری از مشتریان خوش سلیقه ما دوست دارند که اگر هم تندیس آماده سفارش می دهند باز هم از کار نفیس و زیبایی تحویل بگیرند برای همین هم ما انواع تندیس با متریال مختلف و سطح قیمت متفاوت به صورت خام یعنی بدون متن و لوگو آماده کرده ایم که شما می توانید از فروشگاه نوین تندیس انتخاب کنید و به صورت کاملا اختصاصی از ما تحویل بگیرید.

  1. باید بگویم که دیگر نیاز نیست یک ماه یا حتی یک هفته زودتر ما شروع به طراحی و ساخت تندیس کنیم بلکه فقط در عرض 48 ساعت می توانیم سفارش شما را در هر تعداد برایتان آماده و ارسال کنیم.
  2. ما همواره تنوع تندیس آماده را در فروشگاه سایت نوین تندیس بیشتر می کنیم و شما می توانید از بین آنها و با مشورت تیم مجرب فروش نوین تندیس انتخاب کنید و سفارش دهید.
  3. یکی دیگر از مزایای تندیس آماده سفارشی این است که به علت آماده بودن طراحی کلی می توانید تعداد بیشتری از طراحی اختصاصی تندیس خود را مشاهده کنید و از بین آنها انتخاب کنید.

ما تندیس های آماده خود را نام گذاری کرده ایم و هر کدام برای موضوعات خاصی کاربرد دارند مثلا تندیس نوا یا شاتین و تندیس های آکریلیک ما برای مواقعی که متن شما بیش از یکی دو خط باشد بسیار مناسب هستند.

تندیس های پیکره و دو دست و جوانه و ستاره نیز از نوع تندیس حجمی و برنجی هستند که به عنوان تندیس نفیس و برای کسانی که می خواهند یک تندیس فاخر داشته باشند سفارش می دهند.

در مواردی هم لوح تقدیر جیر و چرم و چوب ما استفاده می شود که می توانید برای مشاوره با تیم فروش ما تماس بگیرید و همچنین در سایت نوین تندیس آنها را مشاهده کنید.