نیشابور میزبان جشنواره ملی تجسمی جوانان شد

نیشابور میزبان بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان شد.

به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، با هماهنگی دفتر هنرهای تجسمی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بیست و دومین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در نیشابور برگزار می‌شود.

رضوان صادق زاده؛ دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از فضاهای مورد نظر برای برگزاری جشنواره و دانشکده هنر دانشگاه نیشابور برای برگزاری جشنواره به صورت کارگاهی دیدن کردند.

قبلا اعلام شده بود که بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در استان مازندران برگزار می شود که به دلیل عدم فراهم شدن امکان و اعتبار استان مازندران، نیشابور میزبان جشنواره شد.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های نقاشی، طراحی، نگارگری (نگارگری گل و مرغ، تذهیب)، ارتباط تصویری (پوستر)، عکاسی، کاریکاتور (کارتون ، چهره)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق) و حجم ( آهن، گچ، گل و سفال) برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

هنرمندان جوان علاقه‌مند تا ۲۴ مردادماه جاری فرصت دارند با ثبت نام و ارسال حداکثر تصویر پنج اثر خود در هر رشته در سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir در این جشنواره شرکت کنند.

هیات انتخاب جشنواره پس از بررسی آثار رسیده به جشنواره هنرمندان جوان منتخب را برای حضور در جشنواره که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، معرفی می‌کند.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به دبیری رضوان صادق‌زاده برگزار می‌شود و محمدعلی بنی اسدی، صداقت جباری، احمد وکیلی، رضوان صادق زاده، بهمن عبدی و عبدالرحیم سیاهکارزاده (رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره هستند.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نیمه دوم شهریورماه در نیشابور برگزار می‌شود.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.