۱۱ نمایشگاه اول تجسمی در سال نو/ گالری گردی در سومین هفته فروردین ماه

گالری‌های تهران آخر این هفته با افتتاح ۱۱ نمایشگاه تجسمی فعالیتشان را در سال نو رسما آغاز می‌کنند.

55868_635640940370745870_m

افتتاح ۱۱ نمایشگاه تجسمی، اولین فعالیت گالری‌های های تهران در سال نو را رقم می‌زند. نمایشگاه‌هایی از دو هنرمند مطرح و پیشکسوت یعنی ابراهیم حقیقی و فریدون آو هم لطف خاصی برای گالری گردی این هفته شما به همراه خواهد داشت.

آران؛ نمایشگاه نقاشی و چیدمان ناصر بخشی را با عنوان “حافظه شخصی- بازتاب جمعی” از ۲۱ تا ۳۱ فروردین ماه میزبانی می‌کند. گالری آران درکریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ واقع شده است.

ایده؛ طبق روال هرساله فعالیت رسمی خود را با مراسم “عید دیدنی” و نمایشگاه آثار اساتید این مدرسه آغاز می‌کند. این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید و هنرجویان آموزشگاه ایده برگزار خواهد شد و ورود برای تمامی علاقمندان نیز آزاد است. آموزشگاه ایده در خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، پلاک ۲۶ واقع است.

راه ابریشم؛ از ۲۱ فروردین میزبان عکس‌های مهرداد عسگری طاری با عنوان “توهم جاودانگی” می‌شود. این نمایش تا پایان فروردین ماه در گالری راه ابریشم به نشانی خیابان لواسانی غربی (فرمانیه)، بین‌خیابان آبکوه‌و‌آقایی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲ برپا خواهد بود.

زیرزمین دستان؛ هم فعالیت جدید خود درسال ۹۴ را با دو نمایش از آثار طراحی فریدون آو؛ هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی آغاز می‌‎کند. در این نمایشگاه هفت اثر طراحی از این هنرمند به نمایش گذاشته می‌‏شود. این آثار همگی روی کاغذ خلق شده‌اند و از ۲۱ فروردین در گالری زیرزمین دستان روی دیوار می‌‎روند.سام‌آرت‌دستان؛ بخش دوم آثار فریدون آو را همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌کند. فریدون آو یک اینستالیشن به نام “اشاره‌ها، نشانه‌ها و اشیا مورد علاقه” را خلق کرده است که در در سام‌آرت درمعرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این دو نمایش تا ۵ اردیبهشت در گالری زیرزمین دستان به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره‌ ۶ و همچنین سام‎آرت‌دستان به نشانی خیابان فرشته، سام سن‌تر، طبقه اول برپاست.

ژیوار؛ آب رنگ‌های نگار قدس و پری سیما داودی را از ۲۱ تا ۳۱ فروردین به نشانی خیابان شریعتی، خیابان ظفرف خیابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه، پلاک ۱۴ به نمایش می‌گذارد.

شیرین؛ از ۲۱ تا ۳۱ فروردین عکس‌های ابراهیم حقیقی هنرمند پیشکسوت را با عنوان “ایران در آینه” روی دیوار می‌برد. گالری شیرین در کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۵ واقع شده است.

طراحان آزاد؛ از ۲۱ تا ۲۶ فروردین آثار عشرت صفویان را با عنوان “نسخه چهارم و پنجم” به نمایش می‌گذارد. گالری طراحان آزاد در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک۵ واقع شده است.

مهروا؛ نمایشگاه عکس‌های ماهان مومنی را با عنوان “سوگچامه” از ۲۱ تا ۳۱ فروردین به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ میزبانی می‌کند.

والی؛ اولین نمایشگاه سال ۹۴ را با نمایش آثار مریم درویش برگزار می‌کند مجموعه نقاشی‌های مریم درویش با نام “زن‎‌ها و مبل‌ها” از ۲۰ فروردین‌ماه در گالری والی به نمایش درمی‌‎آید وعلاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این مجموعه تا ۲۷ فروردین ماه بهر گالری والی واقع در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ مراجعه کنند.

هنر ایران؛ نمایشگاه گروهی نقاشی خط 27 نفر از بانوان هنرمند را با عنوان “بالاتر از بهشت” در روز جمعه ۲۱ تا ۲۷ فروردین  به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک،ضلع غربی تالار وحدت، پلاک ۱۹ برپا می‌کند.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.