تقدیر از 2 پیشکسوت و 14 هنرمند تئاتر در جشن اردیبهشت تئاتر اصفهان

احمد شاهین‌فر مسئول انجمن‌های هنرهای نمایشی استان اصفهان از تقدیر از دو پیشکسوت هنرهای نمایشی این استان در جشن اردیبهشت تئاتر خبر داد.

 

شاهین‌فر با اعلام این خبر درباره چگونگی و کم و کیف جشن اردیبهشت تئاتر ایرن در استان اصفهان به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در جلسات مختلفی که مسئولان مربوطه درباره چگونگی برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در اصفهان داشتند به این نتیجه رسیدند که در روز 17 اردیبهشت‌ماه جاری، پنجشنبه هفته آینده، جشنی با حضور پیشکسوتان و همچنین فعالان تئاتر استان به میزبانی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شود که خوشبختانه این روز مورد تایید قرار گرفته و برگزاری جشن در این روز قطعی است.

شاهین‌فر ادامه داد: در این جشن بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته؛ قرار است از 2 پیشکسوت تئاتر استان اصفهان در کنار 14 تن از فعالان جوان تئاتر در سال 93 تقدیر بعمل بیاید.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان یکی از ویژگی‌های جشن امسال اردیبهشت تئاتر ایران در این استان را تقدیر از عوامل و زحمتکشان پشت‌صحنه عنوان کرد و افزود: امسال در کنار تقدیر از هنرمندان مختلف عرصه نمایش سعی کردیم از عوامل پشت‌صحنه که شاید کمتر در طول سال نسبت به بقیه هنرمندان دیده شوند، تقدیر شود.

شاهین‌فر همچنین درباره محل برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران در استان اصفهان گفت: تا الان و طبق رایزنی‌هایی که صورت گرفته، قرار است که این جشن در “باغ فردوس” اصفهان برگزار بشود اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست ولی الویت مسئولان برگزاری این جشن محل باغ فردوس است که امیدواریم با همکاری مسولان این رویداد مهم تئاتری در همین مکان برگزار شود.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.