ارسال 3500 اثر به جشنواره هنر های تجسمی جوانان

مهلت ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به پایان رسید.

بیست‌ودومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان،داوری آثار را با حضور 622 هنرمند 15 تا 24 ساله و سه هزار و پانصد و چهار  اثر آغاز کرد.

986 اثر عکس، 597 اثر نقاشی، 517 اثر طراحی، 427 پوستر، 418 اثر تصویرسازی، 192 اثر حجم، 150 کاریکاتور، 123 اثر نگارگری و 94 اثر خوشنویسی در میان آثار دیده میشود که هنرمندان جوان از  استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بیشترین شرکت کنندگان و استان های هرمزگان، قم، ایلام و سمنان کمترین شرکت کنندگان این دوره جشنواره را دارند.
دبیر جشنواره رضوان صادق زاده از اساتید دانشگاه هنر و نقاش میباشد. که رویکرد جشنواره را به نسبت سالهایگذشته در جهت بالاتر بردن کیفیت آثار اعلام نموده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، با هماهنگی دفتر هنرهای تجسمی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بیست و دومین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در نیشابور برگزار می شود.

رضوان صادق زاده؛ دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از فضاهای مورد نظر برای برگزاری جشنواره و دانشکده هنر دانشگاه نیشابور برای برگزاری جشنواره به صورت کارگاهی دیدن کردند.

قبلا اعلام شده بود که بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در استان مازندران برگزار می شود که به دلیل عدم فراهم شدن امکان و اعتبار استان مازندران، نیشابور میزبان جشنواره شد.

منبع خبر : تدیس  مگ

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.