شگفت‌انگیز ترین تصویرسازی‌های روی دیوار توسط Mark Gamehling

هنرمند آلمانی تبار مارک گملینگ (Mark Gamehling) ، از اواخر دهه ۸۰ کار بر روی هنر  گرافیتی  را شروع کرد. در برخی مراحل، او از گرافیتی خسته شده و به انواع مختلف رسانه‌ها و فناوری‌ها برای آفرینش تصوارت بصری و زوش تصویرسازی خود روی آورد به طوری که قلم موی نقاشی‌اش، جای خود را به یک قوطی اسپری و سپس یک تبلت داد.

اوهمچنین طراحی ارتباطات و هنر را مورد مطالعه قرار داده و در زمینه تبلیغات بازرگانی نیز کارهای خوبی کرده است و اکنون در حال سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌‌ی «نبرد گوریل» به عنوان یک تصویرگر است. مارک با الهام از فرهنگ پاپ، سبک فتورئالیستی خود را نیز ابداع کرده است.

در چند سال اخیر، محبوبیت آثار مارک بیشتر شده و هنر او در تمام اروپا (لندن، برلین، وایل‌آندر‌راین، پاریس، دورتموند، آنژه، بروکسل، مسکو و …) به نمایش درآمده است. دریافت جایزه نقره CLIO در سال ۲۰۱۱ و جایزه مشهور فرانسوی هنر شهر ARTAQ در سال ۲۰۱۲ از جمله موفقیت‌‎های مارک در سال‌های اخیر است.

امروزه مارک آثار هنری‌ خود را در سراسر جهان به نمایش می‌گذارد چرا که به گفته خودش عاشق سفر است و در هر جایی که ممکن باشد، تصویرسازی های منحصر به فردش را روی دیوار می‌کشد.

[av_gallery ids=’5792,5793,5794,5795,5796,5797,5798,5799,5800,5801′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’5′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2ibsnj’]

 

منبع : تجسمی

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)