بج سینه مجموعه آریا کُپِلینگ

مشخصات
کد محصول: 9-1401
نام پروژه: بج سینه مجموعه آریا کُپِلینگ
سفارش: مجموعه آریا کُپِلینگ
متریال: فلز برنج
تعداد سفارش: حداقل تعداد سفارش 10 عدد.
بررسی تخصصی

بج سینه کاملا اختصاصی یعنی هر آنچه که مد نظر شماست و در توان ماست برایتان انجام می دهیم و سعی بر این داریم تا به بهترین کیفیت بج سینه کاملا اختصاصی شما را آماده کنیم.

حال چگونه می توان یک بج را اختصاصی کرد و آیا بج سینه عمومی هم داریم که بتوان از آن در موارد دیگر غیر از مورد مد نظرمان در یک رویداد یا نمایشگاه خاص استفاده شود.

ما در نوین تندیس از متریال های خاصی برای ساخت بج سینه استفاده می کنیم و به علت دوام و زیبایی بیشتر از آبکاری بر روی سطح فلزات بهره می بریم. فلز برنج و سرب از پرکاربرد ترین فلزات برای ساخت بج سینه و مدال و نشان سینه می باشند که فلز سرب به علت کمی ارزانتر بودن و قابلیت قابلگیری در مواردی که تیراژ سفارش بالا و در حد چند صد عدد و هزار عدد باشد استفاده می شود. اما از فلز برنج به علت قابلیت های فراوان و امکان صیقل و پرداخت و همچنین برش آسان در تیراژ حداقل ده عدد نیز قابل اجرا می باشد؛ البته ما در تیراژ چند هزار تایی هم بج برنجی ساخته ایم و این کاملا به نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد. در بج سینه احتصاصی می توانیم از زوش های دور بری و داخل بری استفاده کنیم حتی می توانیم از رنگ های لوگو در رنگ آمیزی بج سینه بهره ببریم و حتی برای جلوه دو چندان از پوشش رزین اپوکسی بر روی آنها استفاده کنیم که باعث ماندگاری بیشتر رنگ آن هم می شود. حتی در بج سینه کاملا اختصاصی از چاپ تمام رنگ برای لوگوهای پیچیده که قابل جداسازی رنگ نیستند می توان استفاده کرد. از سوزن و کلیپس فلزی و پلاستیک و هم مگنت های تکی و دوتایی برای اتصال به لباس می شود بهره برد. در هر صورت هر آنچه شما بخواهید ما در حد توان انجام می دهیم تا رضایتتان جلب شود و محصولی با کیفیت و زیبا به دستتان در هر نقطه از ایران برسد.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.