بج سینه پرسنلی عطاویچ

مشخصات
کد محصول: 13-1401
نام پروژه: بج سینه پرسنلی عطاویچ
سفارش: شخصی
متریال: فلز برنج
تعداد سفارش: حداقل تعداد سفارش 10 عدد.
بررسی تخصصی

بج سینه پرسنلی عطاویچ که به سفارش همکار ساخته شده است . از جنس آلیاژ برنج می باشد و در آن از تکنیک اسید کاری و روش مات و براق استفاده شده است در بج سینه مات و براق مقدار اسید دهی برای مات کاری باید با دقت کنترل شود تا یک بافت مات و یکنواخت ایجاد کند ؛ در صورتیکه اسید زیاد بماند امکان ایجاد خطوط ناهماهنگ و سطح نازیبا در قسمت مات بج سینه به وجود می آید.

در بج سینه پرسنلی عطاویچ از اسامی پرسنل در کنار لوگو شرکت استفاده شده است که مزیت های فراوانی برای شناسایی افراد در محیط کار و همچنین در هنگام رویداد ها و نمایشگاه های مختلف دارد. ما در نوین تندیس با نظر مشتری از نام افراد در بج سینه استفاده می کنیم که به این محصول اختصاصا پلاک اسم یا بج سینه با نام اطلاق می گردد. در بج سینه پرسنلی عطاویچ از یک تکنیک دیگر در کنار اسید کاری و مات و براق استفاده شده است و آن هم رنگ کاری نام شخص در کنار لوگو می باشد که باعث تمایز اسم از لوگو می شود و جلوه زیباتری به بج سینه می دهد.

به کنار لوگوی عطاویچ توجه کنید که لبه ها با اره برش خورده و یک دوربری در لوگو نیز داریم. ما در نوین تندیس از حداقل ده عدد بج سینه نیز تولید می کنیم و نگران تعداد پایین در سفارشات خود نباشید. بج سینه یک وسیله کاربردی و لازم برای ایجاد پایبندی و حس وفاداری به برند می باشد.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.