بهترین متن‌های ادبی برای لوح تقدیر به مناسبت روز زن

 

خلاصه:
لوح تقدیر روز زن باید متناسب با روحیه زنان، لطیف، شاعرانه، دوستانه، صمیمانه، همراه با استفاده از جملات احساسی باشد. بهتر است در این متن‌ها از ادبیاتی شاعرانه استفاده شود که آرایه‌های ادبی زیادی در آن به کار رفته باشد تا به غنای متن ما کمک بیشتری کند. از آنجایی که معمولا خانم‌ها، خاص‌پسند هستند، بهتر است هرچه می‌توانید متن‌ها را شخصی سازی کنید و به ویژگی‌های برجسته خانم‌ها مثل روحیه مسئولیت‌پذیری، دقت در انجام کار و مواردی مثل این توجه شود.
کلمات کلیدی: لوح تقدیر، متن لوح تقدیر
 
روز زن و روز مادر یکی از روزهای خاطره انگیز برای زنان سرزمین ما و همچنین برای کسانی است که قصد تقدیر و تجلیل از مقام زن را دارند. تقریبا هرساله به واسطه ولادت حضرت زهرا(س) یک سنت دیرینه در ایرانی‌ها وجود دارد که با فرارسیدن این روز هدیه‌ای به رسم تشکر از زنان به آن‌ها تقدیم می‌شود. خوشبختانه این رسم خوب در اداره‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز معمول است و هرساله مدیران این شرکت‌ها لوح تقدیرهایی برای تجلیل از مقام زنانی که در آن شرکت مشغول به کار هستند تهیه کرده و همراه با هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. لوح تقدیر روز زن باید متناسب با روحیه زنان، لطیف، شاعرانه، دوستانه، صمیمانه، همراه با استفاده از جملات احساسی باشد. بهتر است در این متن‌ها از ادبیاتی شاعرانه استفاده شود که آرایه‌های ادبی زیادی در آن به کار رفته باشد تا به غنای متن ما کمک بیشتری کند. از آنجایی که معمولا خانم‌ها خاص‌پسند هستند، بهتر است هرچه می‌توانید متن‌ها را شخصی‌سازی کنید و به ویژگی‌های برجسته خانم‌ها مثل روحیه مسئولیت‌پذیری، دقت در انجام کار و مواردی مثل این توجه شود. البته حتما همراه با لوح تقدیر سعی کنید هدایایی نقدی یا غیرنقدی هم تهیه کنید تا روز زن را برای ایشان خاطره‌انگیز کنید تا تصویری خوب و دلپذیر از شرکت یا سازمان شما در زن کارمندان خانم بماند. در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین متن‌های مناسب روز زن برای تجلیل از مقام مادران و زنان کارمندی که در اداره‌ها یا شرکت‌ها فعالیت می‌کنند را ببینید:
نمونه متن 1
من لم یشکر المنعم من المخلوق لم یشکرالله عزّو جلّ    امام رضا (ع)
زن کیست شاهکاری دلبند/ از شاهکارهای خداوند
در کارگاه صنع بسی بست/ این چیره دست چهره دلبند
 سرکار خانم ……………………….
باعرض تبریک به مناسبت خجسته سالروز پرسرسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که روز مبارک زن بدان مزین شده است، این لوح تقدیر تقدیم حضور شما می‌گردد؛ بی‌شک زنان گوهرهای هستی هستند که تلالو درخشان خداوندی بر صورت دنیا افکنده و زیبایی و لطافت پروردگار در آن‌ها معنا شده است. به پاس قدردانی از شما که با عشق و معرفت محیطی سرشار از سلامتی و امنیت و آرامش و آسایش در محیط خانواده و کاری خود فراهم آورده‌اید، امیدواریم در سایه سار الطاف الهی پیروز و موفق باشید.
مدیر عامل شرکت …………..
نمونه متن 2
سرکار خانم …………..
زنان نام‌شان معادل معجزه بوده و نشان داده‌اند وجودشان از معجزه بالاتر و حضورشان آرامش بخش محیط خانواده بوده و مظهر لطافت، جوشش، ایستادگی و مهربانی هستند. زنان مرواریدهای غلطان عشق در صدف عالم خلقت هستند که از سرچشمه پر عشق الهی نشات گرفته‌اند. خداوند متعال را شاکریم که در این روز مسرت‌بخش یعنی روز ولادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) از مقام شامخ زنان تقدیر کرده و با صدایی بلند از حضورتان سپاسگذاری می‌کنیم. به همین مناسبت این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می‌گردد و از باری تعالی همواره خواستار شادی و سلامتی برای شما بانوی گرامی هستیم.
رئیس هیات مدیره ……………..
نمونه متن 3
سرکار خانم ……….
همکار گرامی
زنان زیبایی عالم خلقت‌اند، زنان آفریده شدند تا مردان زیبایی را در وجود آن‌ها جستجو کرده و بستایند و چه خوش گفته‌اند که مرد از دامن زن به معراج می‌رسد و چه می‌توان گفت که جایگاه زن آنچنان رفیع و بلندمرتبه است که باید مقامش را ستود. چه بسیار زنان پرافتخاری که با تاسی از وجود نورانی حضرات معصومین به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها توانسته‌اند انوار الهی را بر ظلمات دنیایی تابانده و نیروی مهربانی را بر مدار این کره خاکی به گردش در آورند. زنان جویبار مداوم عشق و محبت و مهربانی و لطافت در کوچه‌های پاییزی دنیا هستند که به ریشه‌های درختان آب وجود رسانده و با طراوت خود به این برگ‌های خزان زده، رنگ سرسبزی و شادابی می‌دهند. تجلیل از مقام زن کاری بس دشوار و ناشدنی است با این وجود به پاس زحمات شما همکار گرامی و به بهانه روز زن که مزین به نام حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها است این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می‌گردد. برای شما سعادت و بهرزوی و موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی را آرزومندیم.
رئیس اداره …………
نمونه متن 4
سرکار خانم …………
ضمن سلام و عرض ادب
زن خلق شد تا دنیا جای زیباتری برای زندگی باشد؛ زنان از سرچشمه ذات ازلی سیراب شده و آمده‌اند تا طعم عشق و مهربانی را بر زبان دل جاری کنند. زنان شادی را در اطراف عالم شکوفا و نام آن‌ها رازی نانوشته بر بال پروانه‌ها است، گل‌ها همه با نام زن مشهورند، آینه‌ها از انعکاس نام زن است که می‌خندد و زندگی لبخند خود را در صورت زن نمایش می‌دهد و چه افتخاری از این بالاتر که روز میلاد برترین گوهر خلقت یعنی بانوی بهشت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روز زن نامیده شده است. به همین مناسبت خجسته لوح تقدیری به رسم یادبود و به پاس قدردانی از زحمات شما که با حضورتان محیطی پر از آرامش برای این مجموعه رقم زده‌اید تقدیم حضور می‌گردد و آرزومند سلامتی و توفیقات روزافزون شما هستیم.
مدیر کارخانه …………
نمونه متن 5
سرکار خانم…………..
با سلام
زن‌ها این ستاره‌های پرفروغ آسمان خلقت هستند که نقطه‌های نورانی بر ظلمات و تاریکی شب تابانده و یادآوری خورشید ذات خداوندی هستند. زن روشنایی بخش زندگی است، زن مظهر اسم لطیف خداوندی است و عشق با خلقت زن بر تارک عالم پدیدار گشت، و چه زیبا گفته‌اند که خداوند لبخند زن و از لبخند او زن آفریده شد، زن نماد فروتنی، رحمت و تسکین برای تمام بشریت است. خوشحالیم که در روز پر خیر و برکت میلاد حضرت صدیقه کبری، انسیه الحورا فاطمه الزهرا سلام الله علیها توفیق تقدیر از شما دست داد تا به پاس زحمات و خدمات‌تان بهانه‌ای فراهم شود تا از مقام زن تجلیل شود.
مدیر مدرسه …………..
نمونه متن 6
سرکار خانم …..
با تقدیم سلام و احترام
روزی که بر سینه خود سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را ثبت کرده، روزی خجسته و پرخیر است و بهانه‌ای است تا از مقام نورانی زن تجلیل شود. خرسندیم که شما بانوی گرامی با حضور خود در این مجموعه به توسعه و بهبود فعالیت‌های شرکت کمک کرده و حالا با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره فرصت را غنیمت شمرده تا به پاس خدمات‌تان، قدردان زحمات شما باشیم و این لوح تقدیر را به همین مناسبت تقدیم حضور گردانیم.
……. مدیر عامل شرکت ……

 

تندیس روز مادر
تندیس روز مادر

نمونه کار تندیس روز زن (مادر)

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۴ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)