بهترین متن لوح تقدیر برای قدردانی از کارمندان نمونه


امروز می‌خواهیم بهترین متن لوح تقدیر برای قدردانی و تشکر از کارمندان در انواع مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و دسته‌بندی‌ها و طبقه‌بندی‌های مختلف متن لوح تقدیر را نیز باهم مقایسه کنیم تا بتوان یکی از بهترین‌ها را در این بین انتخاب کرد.

 
بهترین متن لوح تقدیر برای قدردانی از کارمندان نمونه
امروز می‌خواهیم بهترین متن لوح تقدیر برای قدردانی و تشکر از کارمندان در انواع مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و دسته‌بندی‌ها و طبقه‌بندی‌های مختلف متن لوح تقدیر را نیز باهم مقایسه کنیم تا بتوان یکی از بهترین‌ها را در این بین انتخاب کرد.
متن لوح تقدیر می‌بایست از کلمات مناسب سرشار باشد و بتواند تأثیر مثبت خوبی بر روی مخاطب خود بگذارد بسته به اینکه جنسیت مخاطب متن لوح تقدیر چیست یا این که در کدام قسمت کار می‌کند و چند سال سن دارد می‌توان متن‌های متفاوتی انتخاب کرد.



نمونه لوح تقدیر با ادبیات رسمی
تأثیر مناسبی که متن لوح تقدیر می‌تواند بر روی کارمندان بگذارد این است که کارمندان کار خود را جدی‌تر بگیرند و باکیفیت بالاتری به کارهای خود بپردازند و برای گروه یا مجموعه مفیدتر باشند.
یک نوشته و متن مناسب در لوح تقدیر به مراتب می‌تواند از بسیاری از راه‌های تقدیر و تشکر مفیدتر باشد و تأثیر روانی مناسب بیشتری نسبت به بقیه راه‌های تشکر از کارمندان داشته باشد و بتواند برای بسیاری از مدیران به بهترین راه تقدیر و تشکر از کارمندان تبدیل شود تا علاوه بر تأثیر مثبت فکری و روانی بتوانند هدیه‌ای باارزش معنوی خاص را به کارمندان خویش هدیه دهند؛ البته در کنار لوح تقدیر از هدایای مادی هم غافل نباید شد.
در زیر نکاتی درباره نگارش متن لوح‌های تقدیر آورده شده است تا بهتر بتوان با این روش‌های تقدیر و تشکر بسیار کارآمد آشنا شد؛ همچنین تعدادی نمونه متن لوح تقدیر آماده هم برای شما ذکر خواهیم کرد.



نمونه متن لوح تقدیر با ادبیات دوستانه
چه متن‌هایی می‌توان انتخاب کرد؟
متن لوح تقدیر می‌تواند نسبت به شرایط یا خاصیت‌های کارمندان تغییرات زیادی کند اما مهم‌ترین اصل این روش این است که تنها برای تشکر و قدردانی از کارمندان طراحی می‌شوند و برای آن‌ها بار روانی مثبت بسیار زیادی را در بر خواهند داشت و باعث می‌شوند تا کارمندان بتوانند با آسودگی خاطر و امنیت شغلی بالاتری به کارهای خود بپردازند و پیشرفت را برای گروه و مجموعه خود رقم بزنند.
متن لوح تقدیر می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد مانند:
* متن لوح تقدیر رسمی
* متن لوح تقدیر دوستانه
* متن لوح تقدیر برای کارمندان زن
* متن لوح تقدیر برای کارمندان مرد
و …
در این بین می‌توان ذکر کرد که لوح‌های تقدیر تماماً برای یک هدف طراحی می‌شوند و آن هم تأثیر مثبت بر روی کارمندان نمونه است و تنها در متن و شکل ظاهری با یک دیگر متفاوت هستند.
 نمونه رسمی متن لوح تقدیر
 در متن رسمی لوح تقدیر، علاوه بر دقت بسیار زیاد به رعایت شدن سبک نگارش به صورت رسمی و مورد خطاب قرار دادن نام خانوادگی افراد به عنوان مشخصه ایشان، استفاده از فونت‌های رسمی نیز بسیار رواج دارد.
فونت‌های رسمی اکثراً در نامه‌های رسمی شرکت‌ها و مراکز و مؤسسات مختلف استفاده می‌شوند و در این حالت هم در متن لوح تقدیر به عنوان قانون و نکته کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
لوح‌های تقدیر رسمی اکثراً شکلی ساده و رسمی دارند و زیاد بر روی جلوه‌های بصری آن‌ها کار نشده و اکثراً تنها جنبه اهدایی دارند و زیاد نمی‌توان به عنوان اشیاء تزئینی از این نوع لوح‌های تقدیر استفاده نمود.
لوح‌های رسمی مانند لوح‌های دوستانه حس صمیمت را انتقال نمی‌دهد و به همین دلیل به آن‌ها لوح تقدیر رسمی می‌گوییم زیرا ارتباطات و خطاب کردن کارمندان به عنوان‌های دوستانه‌تر در این لوح‌های تقدیر وجود ندارد.
استفاده از فونت‌های رسمی در متن این لوح‌های تقدیر باعث شده که از زیبایی کمتری در نگارش برخوردار باشند و تنها بر حسب نیاز نوشته‌شده باشند.



نمونه متن لوح تقدیر برای قدردانی از مردان
نمونه دوستانه متن لوح تقدیر
این نوع از لوح‌های تقدیر اغلب با ظاهری زیباتر و جملاتی دوستانه‌تر نوشته می‌شوند و اغلب برای جمع کارمندان و مدیرانی است که از رابطه‌ی خوبی با یکدیگر برخوردار هستند و می‌خواهند که این لوح تقدیر را برای خود و دیگران بسیار خوشایند و به‌یادماندنی سازند.
استفاده از لحن دوستانه و به دور از قواعد ادارات باعث می‌شود تا افراد نسبت به یک دیگر تعلق خاطر بسیار بالایی پیدا کنند و استفاده از فونت‌های زیباتر در متن لوح تقدیر باعث می‌شود تا هم کارمندان و هم مدیران بتوانند تعامل بهتری با یکدیگر داشته باشند و بهتر و باکیفیت‌تر به اهداف خود در اداره یا زندگی شخصی خودشان برسند.
لحن دوستانه در روابط روزانه و برخوردهای ما نیز می‌تواند بسیار نقش کلیدی داشته باشد و می‌تواند سکوی پرتابی بسیار عالی برای رسیدن به اهداف ما باشد تا بتوانیم با استحکام روابط خود دست به ریسک‌های مختلف زده و با پشتوانه‌ی دیگر دوستان یا شرکای خود به سمت اهداف والا در زندگی شخصی خودمان قدم برداریم.
متن لوح تقدیر دوستانه علاوه بر مزیت‌هایی که ذکر شد می‌تواند باعث شود تا کارمند به این باور برسد که برای مدیران ارشد خود بااهمیت است و می‌تواند نقشی مهم در شرکت داشته باشد و این اعتمادبه‌نفس باعث می‌شود تا بیشتر از قبل برای پیشرفت شغلی تلاش کند و هدف خود را رسیدن به قله‌های موفقیت به همراه شرکت ترسیم کند.
نمونه متن لوح تقدیر برای تشکر از کارمندان مرد
بهتر است برای تقدیر و تشکر از آقایان از کلمه‌ی جناب برای مورد خطاب قرار دادن ایشان استفاده کرد و با استفاده از کلماتی که برای ذهن مردان جذاب‌تر است متن لوح تقدیر نگارش شود تا احساس رضایت در افراد بیشتر شود.
آقایان اغلب از کلمات زیاد استقبال نمی‌کنند و بهتر است که با انتخاب کلمات مناسب‌تر این لوح تقدیر را به ایشان تقدیم نمود.



نمونه متن لوح تقدیر رسمی
نمونه متن لوح تقدیر برای تشکر از کارمندان زن
کارمندان خانم نیز به دلیل اینکه در کارهای خود اغلب از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند باید در نگارش متن لوح تقدیر ایشان نیز تمام دقت ممکن را به خرج داد و متنی در خور و با کلمات وزین و زیبا برای ایشان تدارک دید تا از زحمات بسیار زیاد ایشان در کارهای مختلف تقدیر و تشکر به عمل آید و ایشان نباید هیچ‌گاه حتی حس کنند که در کارایی با آقایان تفاوت دارند تا با اعتمادبه‌نفس بالا به فعالیت برای شرکت بپردازند.
 
نمونه متن لوح تقدیر در قالب‌های مختلف
 

·       
نمونه متن رسمی
تقدیرنامه
با احترام
مدیریت محترم واحد …. شرکت …. نظر به پیشرفت‌های حاصل‌شده‌ی بی‌شمار از طرف واحد شما این لوح تقدیر به پاس زحمات شما تقدیم شما گردید امیدواریم که همیشه سربلند و پیروز باشید.
امضاء مدیریت
***

·       
نمونه متن دوستانه
تقدیرنامه
توانا بود هر که دانا بود
استاد گرامی……
تلاش‌های بی‌وقفه شما برای به سرانجام رسیدن اهداف تحصیلی آن قدر بزرگ وبی شمار است که نمی‌توان تنها با کلمات توصیف کرد.
کسب عنوان بهترین معلم سال را به شما تبریک گفته و صمیمانه از خداوند برای شما سلامت و روزی بیشتر را آرزو می‌کنیم.
***

·       
نمونه متن برای کارمندان خانم و آقا
سرکار خانم/جناب آقای …………………
به پاس زحمات شما در امر رسیدگی به امور مشتریان و تقدیر و قدردانی از شما این لوح تقدیر به شما تقدیم می‌گردد.
با تلاش و کوشش می‌توان به اهداف رسید ذره‌ای در راه خود تعلل نکنید و برای اهداف خود تلاش کنید با آرزوی موفیت برای شما.
مدیریت
 

برای ثبت سفارش درسایت نوین تندیس لینک روبرو را کلیک کنید

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۴ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)