جشنواره فرهنگی هنری «ایران‌ ساخت» برای دومین بار اسفندماه برگزار می‌شود

اخبار هنرهای تجسمی - نوین تندیس - اخبار فرهنگی - لوح تقدیر

دومین جشنواره فرهنگی هنری «ایران‌ساخت» با هدف تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش بنیان ساخت ایران و شعار فناوری ایرانی در خمدت کسب و کار ایرانی، از ۸ تا ۱۲ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

دومین جشنواره فرهنگی هنری «ایران‌ساخت» با هدف تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش بنیان ساخت ایران و شعار فناوری ایرانی در خمدت کسب و کار ایرانی، از ۸ تا ۱۲ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، این رویداد با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی و کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی از ۸ تا ۱۲ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

«ایران ساخت» با تکیه بر فرآورده‌های فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، در نظر دارد تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از راهبردی ترین زیرساخت های پیشرفت و تعالی کشورو اقتصاد مقاومتی بنیان کند. بر همین اساس دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به دبیرکلی پرویز کرمی فراخوان خود را منتشر کرده است.

بخش های رقابتی جشنواره شامل رشته‌های ادبیات (شعر، داستان کوتاه،مستند نگاری)، هنرهای تجسمی (عکس، پوستر، تصویر سازی، اینفوگرافی، کاریکاتور)، رسانه های دیداری و شنیداری (فیلم مستند، فیلم کوتاه، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، پویا نمایی، کلیپ و تیزر تبلیغاتی)، رسانه‌های دیجیتال (وب سایت، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای چند رسانه ای و کاربردی، نرم افزارهای تلفن همراه، سامانه های هوشمند و IOT، بازی‌های رایانه‌ای) و ایده بازار (معرفی و ترویج کالاهای ایرانی، کارآفرینان موفق، پایان‌نامه‌های برتر، صندوق‌های جسورانه)، می‌شود.

فراخوان کامل دوره دوم این رویداد در سایت جشنواره به نشانی iransaakht.ir منتشر شده و شرکت‌کنندگان در جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه ۹۶ برای ارسال آثار خود مهلت دارند و ۳۰ بهمن ماه نتایج آثار منتخب اعلام می‌شود. این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)