اهداء تندیس فلزی به افراد منتخب همایش های مختلف

تندیس فلزی

اهداء تندیس فلزی به افراد منتخب همایش های مختلف

 در همایش های مختلف معمولا از تندیس های متفاوتی به افراد برگزیده استفاده به عمل آورده می شود که یکی از آن ها تندیس فلزی می باشد.

  • تندیس فلزی را می توان با استفاده از فلزهای مختلفی ساخته و طراحی نمود که طبیعتا انتخاب هر یک از فلزهای نامبرده شده، دربردارنده قیمت های خاص و متفاوت خود می باشد که بنا بر سلیقه و نیاز مشتری متفاوت می باشند.

تندیس فلزی

تندیس فلزی

  • یکی از تندیس هایی که مورد استقبال عمومی قرار گرفته و از آن سفارش های بسیار زیادی می کنند، تندیس فلزی است.
  • تندیس فلزی را می توان در انواع مختلفی از جنس فلز طراحی کرد و در اختیار مشتری قرار داد. به همین خاطر است که از این نوع از تندیس ها در جشنواره ها و همایش های مختلف بیش از هر نوع دیگری استفاده به عمل آورده می شود.
  • این نوع تندیس را می توان به قالب های مختلفی درآورد که موجب پدید آوردن حسی غرورآمیز در چهره اشخاص و برگزیدگان همایش و جشنواره های مختلف می گردند و از این نوع تندیس ها می توان به جهت تحریک روحیه افراد و نیروی جوان بیشترین بهره وری را داشت.
  • تا با اهدای تندیس فلزی به آن ها بتوان این قشر نوظهور در جامعه را تشویق به ادامه فعالیت ها و افتخارآفرینی ها خود در زمینه تخصصی خویش کنند تا به این منظور علاوه بر قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی های او بتوانند راه موفقیت آن ها را نیز هموارتر سازند.
  • تا روز به روز شاهد افتخارآفرینی های آنان در صحنه های مختلف در سطح ملی یا جهانی باشیم که برای ایران و ایرانی می درخشند و افتخارات زیادی را به دست می آورند.

ساخت و طراحی تندیس فلزی

در ساخت و طراحی تندیس فلزی از فلزات مختلفی استفاده به عمل آورده می شود که از آن جمله می توان به فلزاتی همچون:

برنج، مس، استیل و نیز حتی مواردی نظیر:

  • طلا، نقره، فولاد و آلومینیوم و… اشاره کرد که هر یک از این فلزات به فراخور نام و جایگاه همایش و جشنواره های مختلف می تواند گزینه انتخابی افراد برگزارکننده باشند.
  • طبیعتا در نحوه ساخت و طراحی تندیس های فلزی با استفاده از هر یک از فلزات نامبرده شده، قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد که هر کسی می تواند.
  • بنا بر بودجه خویش و هزینه ای که برای سفارش تندیس برای جشنواره و همایش مدنظر خویش، کنار گذاشته است، رو به خرید یا سفارش تندیس فلزی آورد تا در نهایت افراد منتخب در همایش ها و جشنواره های مختلف را از تقدیم هدیه ای نفیس و ماندگار حسابی شگفت زده و حیرت زده کنند.

ضمن اینکه بایستی حتما کلیه مراحل ساخت و طراحی تندیس فلزی را به دست افراد حاذق و توانمندی سپرد که توانایی در قالب ریختن هر نوع طرحی را دارا باشند و بتوانند به راحتی هر طرحی که مدنظر مشتریانشان هست، به راحتی روی تندیس فلزی با فلز مورد پسند مشتری خود پیاده سازی نموده تا در نهایت این نوع از تندیس بسیار گرانبها و شیک و فوق العاده بی نظیری را طراحی نمایند.

  • که تمامی شرکت کنندگان از وجود این تندیس فلزی بی نظیر ایستا انگشت حیرت بر دهان بمانند و سازنده آن و همچنین سفارش دهنده آن را با جان و دل بستایند.

سفارش تندیس فلزی

جذاب بودن تندیس فلزی برای دریافت کننده آن

یکی از معدود تندیس هایی که برای دریافت کننده آن می تواند فوق العاده جذاب و بی نظیر خود را جلوه نماید، تندیس فلزی است که در ساخت و طراحی این گونه از تندیس ها می توان روکشی از آب طلا و نقره را روی قطعات آن آبکاری نمود تا این هدیه نفیس و گرانبها از نظر بُعد معنوی از نظرگاه مالی و ارزشی نیز بسیار گرانبها و ارزشمند تلقی گردد.

زیرا همان طور که می دانید؛

معمولا اهدای تندیس به افراد برگزیده و منتخب در همایش ها دربردارنده بُعد معنوی است و از این جنبه به آن ها هدیه ای نفیس و گرانبها اطلاق می گردد که به مانند سایر هدیه هایی نمی باشد که در مناسبت های مختلف به افراد داده می شود؛

  • بلکه این هدیه را می توان برای سالیان سال در بوفه و دکوراسیون منزل خویش نگه داری کرد و از وجود آن در منزل خویش به خود بالید؛ لذا از این جهت که حس غرور و افتخارآفرینی را در دل فرد زنده و جاویدان می سازد، دربردارنده بعد معنوی است.

ولی می توان افزون بر این بعد معنوی با اهدای تندیس فلزی با روکش آب طلا، ارزش مالی تندیس مربوطه را نیز به مراتب بالا برد تا کلیه شرکت کنندگان انگشت به دهان بمانند و افراد منتخب و برگزیده همایش و جشنواره های مختلف نیز هم و غم خویش را دوچندان کرده تا باز هم بتوانند با افتخار آفرینی های خویش و دریافت این نوع تندیس از وجود آن ها بهره مند گردند.

خرید تندیس فلزی

طرح ها و مدل های متنوع تندیس فلزی

  • تندیس فلزی را می توان در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار مشاهده کرد که هر یک از آن ها می تواند بنا بر سلیقه مشتریان خود متفاوت باشند.
  • ضمن این که می توان علاوه بر نمونه های از پیش آماده شده، سفارش نمونه ها و مدل های متنوع و گوناگون و خاص این نوع تندیس را به سازندگان آن ها ارائه کرد که نمونه آن در بازار موجود نیست.
  • ولی آنان با توجه به تخصص و تجربه خود می توانند نمونه ها و طرح های جدید دیگری را نیز پدید آورند و تقدیم مشتریان خود نمایند.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)