سفارش تندیس در انواع و اقسام مختلف آن

سفارش تندیس

سفارش تندیس در انواع و اقسام مختلف آن

بعد از

سفارش تندیس:

افراد نخبه، کارآفرینان مختلف، هنرپیشگان، شخصیت های برجسته علمی، شرکت کنندگان دانشگاهی در همایش ها و… همه و همه پس از آنکه شایستگی های خود را بروز دادند، به پاس تمامی زحمات و ابتکارات و افتخارآفرینی هایی که ارائه داده اند، مفتخر به دریافت تندیس در انواع و اقسام مختلفی هستند که برگزارکننده همایش یا جشنواره پیش از برگزاری آن اقدام به سفارش تندیس برای آنان نموده است.

سفارش تندیس

تندیس

  • سفارش تندیس: همانطور که می دانید؛ تندیس لوح یا مجسمه ای می باشد که معمولا در جشنواره ها و همایش های مختلف به عنوان یادبود به افرادی می بخشند که به علل مختلف شایسته تقدیر می باشند.
  • افرادی که به دلائل مختلف برای خود و کشور خویش افتخار آفرینی کرده اند و به پاس زحمات بی دریغ و شایستگی هایی که از خود بروز کرده اند، از طرف مسئولین مختلف به رسم یادبود، تندیسی به وی اهداء می گردد.
  • سفارش تندیس برای جشنواره ها و همایش های مختلف می بایست قبل از شروع و به تعداد مشخصی صورت گیرد.
  • تا بنا به نوع سفارش و طرح پیشنهادی هر یک نوع تندیسی را برگرفته از ایده پردازی های نوین و طراحی های هنرمندانه آماده حضور در همایش ها و جشنواره ها ساخت تا به عنوان یک لوح یادگاری و افتخارآمیز برای افراد تا سالیان سال در قاب زندگانی خویش هنرآفرینی نماید.

در این بخش برآنیم تا با ثبت سفارش و راه های آن سخن به میان آوریم.

  • لذا به تمامی کسانی که برگزارکننده همایش های مختلفی هستند، توصیه می گردد که به منظور ثبت سفارش ادامه مطلب را تا به انتهای آن دنبال نمایند تا در صورت سفارش تندیس بتوانند از این نکات و عوامل استفاده لازم را به عمل آورند.

ثبت سفارش تندیس

انواع مختلف تندیس

انواع تندیس

  • مدیران مدبر و افراد کاربلد و حرفه ای، هنرپیشگان مختلف، فارغ التحصیلان دانشگاهی، افراد برگزیده در کارگاه های آموزشی و همایش های دانشگاهی همه و همه شایستگی دریافت تندیس هستند.
  • و برای این افراد و گروه و دسته های نظیر آن بایستی سفارش در انواع و اقسام مختلف آن گردد تا از زحمات و هنرآفرینی ها و نبوغ فکری و ارزش کارهای آنان تقدیر و تشکر به عمل آید.
  • به همین منظور برای سفارش تندیس می توان تندیس های مختلفی را در انواع و اقسام گوناگون و متعددی سفارش داد که هر کدام متناسب با سلیقه افراد مختلف متفاوت می باشد.

به طور کلی تمامی تندیس ها را می توان در چند زیر گروه کلی دسته بندی نمود. از جمله این زیر گروه ها عبارتند از:

  1. تندیس فلزی
  2. تندیس شیشه ای یا پلکسی
  3. تندیس ترکیبی
  4. تندیس حجمی

سفارش تندیس در هر یک از این زیرگروه ها خود شامل طرح های بسیار متعدد و گوناگونی می باشد که با توجه به جنس تندیس و مدل و طرح پیشنهادی شما می تواند با سایر تندیس ها متفاوت بوده و یک ایده پردازی نوینی را در سفارش برای خود رقم بزنید.

سفارش تندیس پلکسی
تندیس پلکسی

به عنوان مثال:

  • می توان سفارش تندیس در جنس های مختلفی از جمله چوب، گچ، فایبرگلاس و نیز فلزاتی از جمله: طلا، نقره و برنز و حتی انواع اقسام سنگ ها از جمله: سنگ مرمر و… را به تولیدکنندگان و طراحان تندیس های مختلف داد.
  • تا آن ها به فراخور ایده پردازی هایی که در این زمینه الهام گرفته از نبوغ فکری خویش دارند، روی به طراحی منحصر به فرد و خارق العاده ای از تندیس های سفارشی آورند.
  • که با اهدای آن ها به شرکت کنندگان و افراد لایق و توانمند خاطره یک روز خوب و ماندگار و شیرین را برای همیشه در ذهن آن ها زنده و جاودان سازند.
  • و روحیه آن ها را برای ادامه کار دوچندان کنند تا با قدرت بیشتر و انگیزه وافری به زندگی موفقیت آمیز خویش ادامه دهند و مراتب مختلف زندگی را با موفقیت طی نمایند.

سفارش تندیس در طرح ها و ایده پردازی های نوین

نحوه سفارش تندیس

با توجه به مواردی که در بالا به تفصیل بیان شد؛

سفارش تندیس را می توان در قالب طرح ها و ایده پردازی های نوین و برجسته ای صورت داد. حال ممکن است این سوال پیش آید که برای ثبت سفارش بایستی چکار کرد؟

در پاسخ بایستی عنوان ساخت که به منظور سفارش شما می توانید به صورت حضوری در کارگاه ها و شرکت هایی مراجعه نمایید. که به طراحی و ساخت انواع تندیس ها در اندازه ها و شکل ها جدید و متنوعی روی می آورند.

تا با مشاهده تندیس های مختلف ذهن خود را آماده سفارش تندیسی نمایید که متناسب با ایده های نهفته در اندیشه شماست.

بنابراین شما در راستای سفارش تندیس با مراجعه حضوری و دیدن کاتالوگ تندیس های مختلف در طرح ها و ایده های جدید می توانید هر یک از تندیس های مختلف را که نزدیک به ذهن و ایده شماست، انتخاب کرده و سفارش آن را ارائه سازید.

سفارش تندیس فلزی
تندیس فلزی

نوین تندیس: به منظور بهبود در روند کار و سرعت در اجرای سفارش تندیس امروزه می توانید:

اجرای این فرآیند را به صورت اینترنتی و آنلاین صورت بخشید تا از وقت و انرژی خود و گشت و گذار در کارگاه ها و شرکت های مختلف خود را رهایی بخشیده و تنها با یک جستجوی اینترنتی ساده به راحتی تندیس مورد علاقه و پسند خود را به متولیان فروش و طراحان تندیس های مختلف ارائه کرده و آن ها را در أسرع وقت تحویل بگیرید.

در این راستا بایستی در نظر داشت که بدون پیش زمینه و بدون مشاهده کردن هر گونه طرح و ایده ای نمی توانید به این راحتی تندیس مورد پسند خود را بیابید.

بنابراین توصیه می شود پیش از سفارش تندیس به صورت اینترنتی انواع و اقسام طرح ها و ایده های جدید(نمونه کارها) را ملاحظه کنید و پس از آن اقدام به سفارش نمایید.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)