گل‌ها و انارها به گالری کاوه می‌آیند

نمایشگاه زیورآلات سوسن مستوفی با نام ˝مجسمه های پوشیدنی˝ در نگارخانه کاوه دیروز6 شهریور ماه افتتاح شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که 6 شهریورماه از ساعت 4 تا 9 شب برگزار شد ، کتاب مجموعه آثار مستوفی نیز رونمایی می‌شود. مستوفی برای ساخت این زیورآلات از نقره استفاده کرده و تصاویر آشنایی مانند گل، انار و پرنده را در کار خود به نمایش گذاشته است.

سوسن مستوفی فارغ التحصیل طراحی صنعتی دانشکده هنرهای زیبا است و فعالیت‌های مختلفی در زمینه خدمات مهندسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای پروژه‌های معماری و معماری داخلی و بازسازی خانه‌های قدیمی انجام داده است.

او که در دوره‌های طراحی زیورآلات پرویز تناولی شرکت کرده بود طراحی و ساخت جواهرات را از سال 1388 آغاز کرد و سال 91 به همراه پرویز تناولی و تعدادی دیگر از شاگردان او کارهایش را در کویت نمایش داد. پس از آن مستوفی در دو نمایشگاه گروهی در گالری ماه مهر و سیحون نیز آثار خود را نمایش داد.

مجسمه‌های پوشیدنی با ارایه تعریفی تازه از جواهرات٬ زیورآلات معاصر را همچون مجسمه‌های کوچکی که بدن انسان را محل ارایه خود قرار می‌دهند به مردم معرفی می‌کند. این آثارعلاوه بر کیفیت هنری از جنبه کاربردی نیز برخوردارند و می‌توان از آنها به عنوان زیورآلات تزیینی استفاده کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 7 تا 12 شهریورماه ساعت 4 تا 8 شب به نگارخانه کاوه به نشانی مدرس شمال، خیابان ظفر، انتهای خیابان فرید افشار، خیابان دولتشاد غربی، کوچه پروین، کوچه تایباد، پلاک 26 مراجعه کنند.

منبع خبر : هنرآنلاین

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.