تفاوت استند آرایشی ایستاده و استند آرایشی طبقه‌ای در چیست؟

استند-آرایشی-1

خلاصه:
استند آرایشی یکی از لوازم بسیار کاربردی است. اگر شما یک مغازه‌ی لوازم آرایشی دارید و یا خانمی هستید که نمی‌دانید لوازم آرایشی خود را چگونه به طور مرتب و منظم در جایی قرار دهید این مطلب را بخوانید. این استند بیشتر برای مغازه‌ها استفاده می‌شود. زیرا از لحاظ اندازه بزرگ است و بهتر می‌توان با آن لوازم را در معرض دید مشتری قرار داد.

استند آرایشی یکی از لوازم بسیار کاربردی است. اگر شما یک مغازه‌ی لوازم آرایشی دارید و یا خانمی هستید که نمی‌دانید لوازم آرایشی خود را چگونه به طور مرتب و منظم در جایی قرار دهید این مطلب را بخوانید. اگر به تازگی مغازه‌ی لوازم آرایشی خود را به راه انداخته اید و هنوز موفق به خرید استندی مناسب نشده‌اید با ما همراه باشید. استند آرایشی ایستاده مناسب فروش لوازم آرایشی شما خواهد بود. یا اگر خانمی هستید که به لوازم آرایشی بسیار علاقه دارید و محل مناسبی برای مرتب کردن لوازم خود پیدا نکرده‌اید استند آرایشی طبقه‌ای بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.


استند آرایشی ایستاده در اندازه‌ای بزرگ و مناسب و برای تمامی لوازم، محل مخصوصی را تعیین کرده است
استند آرایشی ایستاده چیست؟
این استند بیشتر برای مغازه‌ها استفاده می‌شود. زیرا از لحاظ اندازه بزرگ است و بهتر می‌توان با آن لوازم را در معرض دید مشتری قرار داد. البته استند ایستاده را در خانه هم می‌شود استفاده کرد. اگر لوازم آرایشی بسیار زیادی دارید و می‌خواهید به طور منظم همه‌ی آن‌ها را در جایی قرار دهید و هنگامی که می‌خواهید وسایلی را پیدا کنید به راحتی و با صرف زمان کم این کار را انجام دهید استند آرایشی ایستاده بسیار به کار شما می‌آید. استند آرایشی ایستاده در اندازه‌ای بزرگ و مناسب و برای تمامی لوازم، محل مخصوصی را تعیین کرده است که به راحتی و زیبایی می‌توان از آن استفاده نمود. جای کرم پودر، پنکک، رژ، رژگونه، ریمل، مداد چشم، خط لب، لاک و غیره در این استندها وجود دارد و می‌توان به طور جداگانه همه‌ی آن‌ها را در جای خود قرار داد و به زیبایی آن‌ها را در معرض دید مشتری قرار داد.

    

       

استند آرایشی طبقه‌ای را می‌توان داخل کمد یا روی میز آرایشی قرار داد و جای زیادی را اشغال نمی‌کند
تفاوت بین استند آرایشی ایستاده و استند آرایشی طبقه‌ای چیست؟
همانطور که اشاره کردیم استند آرایشی ایستاده بیشتر برای مغازه‌ها استفاده می‌گردد و اندازه‌ی بزرگی دارد اما استند آرایشی طبقه‌ای بیشتر کاربرد خانگی دارد و اندازه‌ی آن کوچکتر است. استند آرایشی طبقه‌ای هم برای تمام لوازم آرایشی مثل کرم پودر، پنکک، رژ، رژگونه، ریمل، مداد چشم، خط لب، لاک و غیره جاهای مخصوص و جداگانه‌ای را دارد و از جنس طلق شیشه‌ای است به طوری که داخل آن به طور کامل دیده می‌شود. در استند آرایشی طبقه‌ای کشوهای کوچکی نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای گذاشتن انواع زیورآلات استفاده نمود. استند آرایشی طبقه‌ای را می‌توان داخل کمد یا روی میز آرایشی قرار داد و جای زیادی را اشغال نمی‌کند. در واقع این مدل استند برای خانم‌های باسلیقه‌ای ساخته شده است که می‌خواهند لوازم آرایشی آن‌ها همیشه به صورت مرتب و منظم قرار داشته باشند و هر وقت که وسایلی را لازم دارند به راحتی آن را پیدا کرده و استفاده نمایند. تفاوت استند آرایشی ایستاده و طبقه‌ای در اندازه و نوع کاربردشان می‌باشد.

 

         

. استند آرایشی ایستاده به بهترین شکل لوازم را در نمایش مشتریان قرار می‌دهند
کاربرد استند آرایشی ایستاده چیست؟
این نوع استند در تمام فروشگاه‌های لوازم آرایشی استفاده می‌گردد و در مواردی می‌شود از این استند در خانه نیز استفاده نمود. استند آرایشی ایستاده به بهترین شکل لوازم را در نمایش مشتریان قرار می‌دهند و فروشندگان می‌توانند تمام تسترهای برندهای مختلف لوازم آرایشی را در آن قرار دهند. زمانی که مشتری از تمام لوازم و تسترهای آن‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نماید. خرید و انتخاب انواع محصولات آرایشی راحت نیست به این دلیل که رنگ و کارایی آن‌ها باید تست شوند و مشتری متوجه شود که کدام رنگ یا کیفیت مناسب پوست او می‌باشد به همین منظور استند آرایشی ایستاده کارایی بسیاری برای فروشندگان لوازم آرایشی دارد.
مزیت‌های استفاده از استند آرایشی ایستاده
استند آرایشی ایستاده مزیت‌های زیادی دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استند آرایشی ایستاده این است که سایز آن بزرگ است و به راحتی می‌توان لوازم آرایشی بسیاری را در آن قرار داد. همچنین برای هر کدام از لوازم کرم پودر، پنکک، رژ، رژگونه، ریمل، مداد چشم، خط لب، لاک و غیره جاهای جداگانه‌ای وجود دارد که می‌توان به راحتی آن‌ها را در معرض دید مشتریان قرار داد. همچنین استند آرایشی ایستاده زیبایی و جلوه‌ی خوبی دارد که مشتریان را جذب می‌نماید.
به طور کلی استندهای آرایشی می‌تواند برای به فروش رساندن انواع لوازم آرایشی استفاده ‌گردد و یا می‌توان سایزهای کوچکتر آن‌ها را در خانه برای نظم بخشیدن به وسایل استفاده کرد.
صنعت آرایش در دنیا صنعتی گسترده و وسیع است که شرکت‌ها و برندهای زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند.شرکت‌های خوب خارجی لوازم مناسبی را از مواد اولیه خوب تولید می‌کنند اما اگر قرار باشد از این برندها خرید کنیم سالانه باید پول هنگفتی را برای این مسائل پرداخت نماییم. قطعا این کار عاقلانه نیست و برای اقتصاد کشور هم ضرر دارد.
امروزه به دلیل گرانی برندهای خوب لوازم آرایشی و بهداشتی ، کسانی مشغول تولید لوازم آرایشی تقلبی و فیک شده‌اند که آن‌ها را با قیمت‌های ارزان‌تری به فروش می‌رسانند. اگر کسی لوازم یک برند خوب را با قیمت بسیار ارزان‌تر به شما فروخت مطمئن باشید این کالا تقلبی است. حال این که چرا نباید کالاهای فیک را خریداری نماییم؟ به این دلیل که این محصولات در محیط‌های بسیار نا‌مناسب با مواد اولیه غیر‌بهداشتی ساخته می‌شوند که می‌تواند عوارض غیر قابل جبرانی را برای پوستتان داشته باشد.
اگر قصد خرید لوازم آرایشی را دارید، انتخاب برند‌های ایرانی که دارای مجوز بهداشت و درمان هستند کار خوبی است. به تازگی چند برند با کیفیت ایرانی محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند که قیمت هایشان نیز بسیار مناسب است. با خرید لوازم آرایشی ایرانی هم می‌توانید از کیفیت خوب آن‌ها مطمئن باشید و هم قیمت مناسب‌تری بپردازید.
با خرید انواع استندهای آرایشی به لوازم آرایشی خود نظم ببخشید و به صورت کاربردی‌تری از آن‌ها استفاده نمایید. تمام فروشگاه‌ها و مغازه‌داران لوازم آرایشی و همچنین خانم‌های با سلیقه ایرانی می‌توانند از این استندها بهره لازم را ببرند

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)