اهدای تندیس پلکسی در همایش ها و قدردانی از قشر زحمت کش جامعه

تندیس پلکسی

اهدای تندیس پلکسی در همایش ها و قدردانی از قشر زحمت کش جامعه

اهدای تندیس پلکسی:

به پاس زحمت های فراوانی که تمامی قشرهای زحمت کش جامعه در طول سال می کشند، معمولا جشنواره ای را در روز خاص تحت عنوان روز معلم، روز کارگر و… برگزار می کنند و تندیس شیشه ای تحت عنوان تندیس پلکسی به همراه لوح تقدیر به آنان اهداء می کنند تا یاد و خاطره این روز ماندگار را در روزی خاص تا سالیان سال در یاد و ذهن خویش به یادگار ثبت نمایند.

اهدای تندیس پلکسی

قدردانی از تمامی قشرهای مظلوم و زحمت کش جامعه با تندیس پلکسی

  • قدردانی از یک سری قشر زحمت کش جامعه مثل قشر کارگران زحمت کش و معلم های دلسوز و پرستاران، و … همگی سبب می شود تا به پاس قدردانی و زحمت هایی که آن ها در زندگی افراد بشری می کشند، همه ساله جشنواره و همایشی را به پا دارند تا بلکه بتوان گوشه ای از زحمات بی حد و حصر آن ها را پاسخ گفت.
  • به همین منظور روزهایی در دل تقویم سالانه وجود دارد تا بتوان در چنین روزهای خاصی در سال جشنواره های مختلفی را در سراسر کشور برگزار کرد و به افراد زحمت کش که کار خویش را به خوبی انجام می دهند، تندیس پلکسی به همراه تقدیرنامه هایی به آن ها اهداء گردد تا با روحیه ای مضاعف به کار و تلاش خویش ادامه دهند تا جامعه ای در پی داشته باشیم که هر کس مسئولیت واقعی خویش را به بهترین  نحو انجام می دهد.
  • اهدای تندیس پلکسی به این دسته از افراد به صورت شیشه ای بوده و می توان آن را برای همیشه در گوشه ای از اتاق و منزل مسکونی خویش برای همیشه به یادگاری گذاشت و به وجود آن افتخار کرد.
  • تندیس پلکسی از جمله تندیس هایی به شمار می آید که به صورت تندیس شیشه ای می باشند و بر روی حالت شیشه ای آنان جایی مناسب برای نوشتن انواع متن ها و تقدیرنامه های گوناگون است که معمولا برگزارکنندگان جشنواره ها و همایش های مختلف متنی را آماده و به تولیدکنندگان تندیس ها ارائه می سازند.

اهدای تندیس پلکسی

سفارش تندیس پلکسی

  • می توان به منظور سفارش تندیس پلکسی یک متن بسیار زیبا و تأثیرگذار را انتخاب نمود تا آن را بر روی تندیس پلکسی حکاکی نمود که برای همیشه این متن زیبا را بتوان روی تندیس پلکسی دریافتی خود مشاهده کنید و از آن لذت وافری را ببرید.
  • بنابراین پیش از ثبت سفارش تندیس پلکسی بهتر است که با دورهمی های مختلف و برگذاری شور و مشورت های گوناگون در خصوص متن مورد نظر حکاکی شده روی تندیس پلکسی به یک نتیجه واحدی دست یافت تا در نهایت با انتخاب متن مناسب و تأثیرگذار مراتب را به جهت ثبت سفارش تندیس پلکسی صورت بخشید.
  • در همین راستا در صورتی که بخواهید ثبت سفارش تندیس پلکسی را پیش از موعد مقرر در جشنواره یا همایش های مختلف صورت بخشید، علاوه بر آماده کردن متن زیبا بایستی حتما شکل ظاهری تندیس خود را به متولیان این کار و طراحان تندیس های مختلف پیشنهاد دهید که تندیس پلکسی مورد نظر شما را به چه شکل و شمایلی طراحی و آماده حضور در همایش سازند.
  • هر یک از طرح های مختلفی که از تندیس های پلکسی در بازار موجود می باشد و و نیز حتی طرح های پیشنهادی که مدنظر شماست را می توانید به افراد حرفه ای و کاربلد سفارش دهید تا در أسرع وقت نمونه طرحی که در ذهن و ایده شماست، پیاده سازی نموده و به بهترین نحو آن را در قالب تندیس پلکسی تقدیم شما کنند.
  • سفارش تندیس پلکسی را با تمامی علل و عوامل مختلفی در نظر بگیرید که در قیمت نهایی تندیس سفارش داده شده شما کاملا دخیل هستند تا پیش از ثبت سفارش آمار دقیق یا حدودی قیمت تندیس پلکسی را در دست داشته و بودجه ای را برای خرید آن ها در نظر داشته باشید.

تندیس پلکسی | نوین تندیس

کار را به کاردان باید سپرد

نکته ای که در طراحی و ساخت تندیس پلکسی بایستی حتما مدنظر قرار دهید؛

ذکر این مسئله است که شما روند ساخت و طراحی تندیس پلکسی را باید حتما به دست استادان کار و فعالان این عرصه بسپارید تا آنان با بهره مندی از تخصص و تجربه خویش در این زمینه بهترین طرح ها و شیک ترین مدل های گوناگون و خاص را برای شما طراحی سازند تا هم اعتبار شرکت و موسسه خویش را بالا ببرید و هم اینکه دل افراد منتخب و برگزیده در همایش را با اهداء تندیسی درخور و شایسته شاد کنید.

بنابراین به طور کلی باید کار را به کاردان سپرد و مراحل ساخت و طراحی تندیس های مختلف از جمله تندیس پلکسی را به دست افرادی سپرد که توانایی و استعداد این کار را دارند و از سفارش هرگونه تندیس ارزان قیمت به دست افراد نابلد و تازه وارد جدا باید پرهیز کرد.

چرا که برخی از افراد هستند که با قیمتی کمتر و ارزان قیمت تر می خواهند کار شما را بر عهده بگیرند؛

  • حال آنکه این دسته از افراد توانایی پیاده سازی هر نوع مدل و طرحی را ندارند و نمی توانند تندیس پلکسی مدنظر شما را درست به همان حالت و تصویری که شما پیشنهاد کرده اید؛ طراحی سازند.
  • بنابراین هرگز پول خود را بیرون نریزید و با قیمتی مقرون به صرفه مراتب کار را به دست افراد کاربلد و حرفه ای بسپارید تا یکی از نفیس ترین هدایا را به افرادی ببخشید که با دریافت این هدیه باارزش اعتماد به نفس گرفته تا با روحیه ای مضاعف به روند موفقیت های خویش ادامه بدهند.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)