تندیس حجمی اهدا به برگزیدگان مختلف در همایش ها

سفارش تندیس حجمی

تندیس حجمی اهدا به برگزیدگان مختلف در همایش ها

تندیس حجمی:در همایش های مختلف معمولا از تندیس هایی بهره می جویند و به برگزیدگان آن همایش اهداء می کنند که متناسب با شأن همایش و درخور نام آن باشد.

تندیس حجمی که معمولا از جنس سرب و برنج ساخته می شود، به شکل آدمک یا نمادی خاص می باشد که کاربردهای خاص خود را دارد و می تواند به شکل تصویر بزرگمردی در طول تاریخ به مناسبت بزرگداشت وی باشد.

تندیس حجمی اهدا در جشنواره های مختلف

  • معمولا در جشنواره ها و همایش های مختلف به برگزیدگان آن ها به پاس قدردانی از زحمات آن ها یا افتخارآفرینی ها و اقدامات مفیدی آنان تندیسی اهداء می گردد تا به این منظور علاوه بر قدردانی از این دسته از افراد آن ها را در ادامه راه پر فروغ و پر از فراز و نشیب در راه علم اندوزی و موفقیت تشویق و ترغیب می کنند.
  • به همین منظور شرکت ها و تولیدکنندگان مختلفی رو به طراحی تندیس ها در قالب طراحی های نوین و متناسب با آخرین متدهای روز دنیا می آورند تا در همایش ها و کنفرانس های مختلف یکی از انواع مختلف تندیس ها را برگزید و آن ها را به شرکت کنندگان و برگزیدگان جشنواره های مختلف اهداء نمود.
  • تندیس حجمی، پلکسی، فلزی و… از جمله این تندیس ها می باشند که هر یک از آن ها مشتریان پَر و پا قرص و خاص خود را دارند.
  • و بسته به نیاز کاربران مختلف و بودجه تعیین شده آنان می توان هر یک از این تندیس ها را سفارش داد.
  • در ادامه این بخش سعی برآن شده است تا به طور جامع و کامل در خصوص تندیس حجمی سخن به میان آوریم و با این نوع از تندیس بیش از پیش آشنایی صورت گیرد تا در صورت سفارش بتوان این تندیس را سفارش و آن را راهی جشنواره های مختلف کرد.
آشنایی با تندیس حجمی
آشنایی با تندیس حجمی

تندیس حجمی و آشنایی اجمالی با آن

  • همان طور که می دانید؛ تندیس ها از طرح ها و جنس های مختلفی ساخته و طراحی می گردند تا هر یک از افراد متناسب با نام و شأن همایشی که برگزار می شود، برای برگزیدگان همایش تندیسی درخور سفارش و به آن ها تقدیم نمایند.
  • تندیس حجمی نوعی از انواع مختلف تندیس ها به شمار می آید که با سایر تندیس ها از جمله تندیس پلکسی متفاوت می باشند و هر یک از این تندیس ها طرح خاص به خود را دارا هستند.

اگر بخواهیم واضح تر و کامل تر تندیس حجمی را برای شما معرفی سازیم، می توان اینگونه یادآور گشت:

  • تندیس حجمی معمولا به صورت چند بعدی می باشند و فرآیند ساخت آن ها به گونه ای است که طراحان تولید این گونه از تندیس ها معمولا از صنعت ریخته گری مدد گرفته تا با این صنعت رو به طراحی و تولید تندیس حجمی آورند.
  • که امروزه در شرکت های تولیدکننده و طراح شما می توانید نمونه های متفاوت انواع این تندیس ها را مشاهده کنید.
  • و برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های مختلف هر یک از آن ها را متناسب با نیاز و سفارش خود به طراحان پیشنهاد کرده تا در پروسه زمانی مشخص بتوانید تندیس حجمی خود را دریافت کرده و آن ها را به افراد لایق تقدیم نمایید.

تندیس حجمی به شکل آدمک

جنس تندیس حجمی را معمولا از سرب، برنج، زاماک و… طراحی می کنند که نسبت به سایر تندیس های دیگر سنگین تر می باشند.

نکته قابل توجهی که:

  • در خصوص تندیس حجمی می توان به آن اشاره کرد؛ ذکر این مسئله است که معمولا این نوع تندیس را به صورت یک نماد خاص یا آدمک طراحی می کنند که می توان گفت بیشترین کاربرد آن ها زمانی است که بزرگداشت شخصیتی ادبی یا عارفی توانمند باشد.
  • یا اینکه همایش به اسم افراد برجسته از جمله مولانا یا حافظ و هر کس دیگری باشد تا به برگزیدگان آثار هنری و علمی همایش تندیس حجمی به شکل آدمک طرح مولانا و حافظ و … اهداء گردد که برای همیشه آن را بر دکوراسیون داخلی منزل خویش به عنوان افتخاری بزرگ قرار داده و مایه مباهات خود دانسته که در همایش مذکور نامی از وی جزء برگزیدگان همایش حک شده است.
تندیس حجمی روند طراحی و تولید
طراحی تندیس حجمی

تندیس حجمی روند تولید و طراحی

با توجه به مواردی که گفته شد؛

  • از جمله جنس بکارگیری در این نوع تندیس و نیز شکل طراحی شده آن ها امروزه شرکت ها و مجموعه های بسیار زیادی هستند.
  • که عمده فعالیت خویش را در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف تندیسها صورت می دهند که از جمله فعالیت هایی که آن ها با کوله باری از تجربه و تخصص صورت می بخشند، تولید و طراحی تندیس حجمی می باشد.
  • که با جنس های نامبرده شده، این نوع تندیس را متناسب و درخور نام همایش و جشنواره مختلف تولید و طبق درخواست کاربر خود، تصویر یکی از افراد برجسته را به صورت آدمک یا از قالب نمادی خاص طرح ریزی می نمایند.
  • تا بتوان این تندیس حجمی را همچون قابی نفیس و برجسته بر گوشه ای از دکوراسیون منزل خویش جای نهاد و از اوج توانمندی ها و استعداد های بی نظیر طراحان لذت وافری برد و هنر وی را ستود.
  • بنابراین در صورتی که شما برگزار کننده همایش یا جشنواره خاصی هستید؛ بهتر است که با گروهی مجرب و کارکشته مشورت های لازم را صورت داده تا به بهترین نحو ممکن از این نوع تندیس ها بسیار شکیل و زیبایی بهره مند شوید.
  • که رضایت تمامی شرکت کنندگان را در بر داشته باشد و آن را با جان و دل پذیرا باشند.
ساخت تندیس حجمی
روند تولید و طراحی

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)