مسابقه عکاسی زیر آب

دومین دوره مسابقه عکاسی زیر آب برگزار می شود.

download (1)

به گزارش ایسکانیوز، مسابقه عکاسی زیر آب با همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد چابهار و کمیته غواصی استان سیستان و بلوچستان، آبان ماه سال جاری در خلیج چابهار برگزار می شود.

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از یک دهه  است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند.

مسابقه عکاسی زیر آب در آبان ماه با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و وضعیت جوی برگزار می شود.
برگزاری این مسابقه با حمایت مالی سازمان منطقه آزاد چابهار خواهد بود و جوایز نقدی برای رتبه نخست ۳۰ میلیون تومان، رتبه دوم ۲۰ میلیون تومان و رتبه سوم ۱۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.
نخستین مسابقه عکاسی زیر آب در خلیج چابهار در سال ۸۹ برگزار شد.
هدف از برگزاری این مسابقه معرفی جاذبه های زیرآب خلیج فارس از طریق عکس می باشد و به زودی فراخوان این مسابقه نیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است نخستین دوره این مسابقه از سوی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار،کمیته گردشگری ستاد طرح ساماندهی روابط اقتصادی اجتماعی- فرهنگی ایران در حوزه خلیج فارس، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، با همکاری انجمن عکاسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با هدف اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی و معرفی جاذبه های دریای عمان در سال ۸۹ برگزار گردید و داوری بخش عکس اولین دوره جشنواره را بهزاد ترکی‌زاده، سیامک درخشان و اسماعیل گلرخ عربانی عهده دار بودند.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.