۲۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام پایانی سال در استان تهران برپا می شود که چهار نمایشگاه از امروز آغاز شد و تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

 

201445260845_kal-far1

زمان آغاز این نمایشگاه ها در شهرستان های استان تهران متفاوت خواهد بود اما نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در تهران در حکیمه تهرانپارس، پارک ارم، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت از امروز برگزار شد و در شهرهای جانبی تهران نیز در شمیرانات دو نمایشگاه، پردیس دو نمایشگاه، فیروزکوه، اسلامشهر و شهرری نیز هر کدام یک و در بقیه شهرستان های استان تهران یک تا دو نمایشگاه برگزار گشایش یافت.

در این نمایشگاه ها پوشاک، کیف، کفش و مواد غذایی به طور متوسط با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه خواهد شد طوری که در مورد مواد غذایی و لبنیات 5 درصد، و در پوشاک  30 درصد و بیشتر تخفیف ارائه می شود.

طرح نظارتی ویژه نوروز برای نظارت مطمئن بر بازار کالاهای پرمصرف از 15 اسفند آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و در آن بازار، با 500 بازرس پایش می شود.

شماره تلفن 124 نیز آمادگی دریافت شکایات مردمی را دارد که از ساعت 8 تا 30 / 16 روند معمول کار خود را دارد، از ساعت 30 / 16 تا 21 در نوبت فوق العاده آماده دریافت گزارش های مردمی است و از 21 تا 8 صبح روز بعد نیز پیام ها ضبط شده در ساعات اولیه روز بررسی خواهد شد.

توزیع میوه از 25 اسفند به مدت پنج روز در سراسر کشور آغاز می شود، ضمن اینکه دولت در این باره سه هزار و 500 تن پرتقال و دو هزار تن سیب ذخیره شده و بهره برداران سازمان میادین میوه و تره بار 8 هزار تن سیب و پرتقال عرضه خواهند کرد ضمن اینکه سازمان توسعه و تعاون روستایی نیز اقدام به ذخیره سازی و عرضه میوه شب عید خواهد کرد.

 

منبع خبر : واحد مرکزی خبر

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.