فراخوان تبادل هنری ایران و ایتالیا

فراخوان شرکت دربرنامه تبادل هنری ایران و ایتالیا توسط موسسه فرهنگی هنری کوشک منتشر شد.

برنامه تبادل هنری فرمی از اقامت هنری است که امکان تبادل و گفتگوی فرهنگی و هنری با هنرمندان کشورهای دیگر را فراهم می سازد. در اقامت هنری، هنرمند با فاصله گرفتن از فضای کار و زندگی روزمره خود در زمان اقامت در کشوری دیگر متاثر از فرهنگ و هنر آن کشور دست به خلق اثر می زند. در تبادل هنری علاوه بر برخورداری از شرایط اقامت هنری فرصتی در اختیار هنرمندان برنامه قرار می گیرد تا علاوه بر تمرکز بر فعالیت تخصصی خود در طول مدت زندگی در یک کشور جدید، به تبادل، گفتگو و خلق اثر در کارگاهی مشترک با هنرمندان حاضر در برنامه نیز بپردازند.

​ در این راستا ​​اقامت فرهنگی کوشک​ ​نیز ​​با ایجاد مشارکت های بین المللی با دیگر موسسات و اقامتگاه های هنری و از طریق برنامه های تبادل هنری، سعی در توسعه ی هنر و فرهنگ ایرانی دارد.

​ لذا از کلیه هنرمندان علاقه مند جهت ثبت نام در برنامه تبادل هنری ایرانو ایتالیا دعوت می شود

این برنامه در دو بخش و با همکاری و مشارکت موسسات کوشک و ویافارینی ایتالیا اجرا می شود. بخش اول در میلان با حضور دو هنرمند منتخب ایرانی و دو هنرمند منتخب ایتالیایی درفاصله زمانی ۳۱-۱ ماهِ می ۲۰۱۶ و بخش دوم برنامه در تهران و با حضور همان هنرمندان در فاصله زمانی ۳۱-۱ دسامبر ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام این برنامه تا ۳۰ فوریه در نظر گرفته شده است. اقامت هنرمند در میلان به عهده ویافارینی و سایر هزینه ها (بلیط، مخارج روزانه، بیمه و ویزا) به عهده هنرمند خواهد بود. از کلیه هنرمندان علاقه مند جهت ثبت نام در این برنامه دعوت می شود.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام به این آدرس مراجعه نمایید

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)