امروز 20 مرداد ماه نمایشگاه فروش تابستانه گالری سیحون افتتاح شد

گالری سیحون

نادر سیحون، مدیر گالری سیحون گفت: فروش ویژه تابستانه گالری سیحون از جمعه 20 مردادماه در محل گالری سیحون و سیحون 2 افتتاح می‌شود.

گالری سیحون

او ادامه داد: ما ابتدا بنا داشتیم که این نمایشگاه را تنها در گالری سیحون 2 برگزار کنیم اما به دلیل تعدادی بالای آثار ارائه شده، مجبور شدیم فضای گالری سیحون یک را نیز برای این رویداد در نظر بگیریم.

مدیر گالری سیحون گفت: ما برای این نمایشگاه از هنرمندان مختلف درخواست کردیم که تصویری از آثارشان را برای ما ارسال کنند و اکثریت قریب به اتفاق آثار انتخاب شده از میان همین آثار ارسالی است.

سیحون گفت: بیشتر این هنرمندان افرادی هستند که برای اولین بار آثارشان در گالری به نمایش در می‌آید. در کنار این فراخوان و آثار دریافتی ما تعدادی از آثار هنرمندانی را هم که با گالری به صورت مستمر همکاری می‌کنند در نمایشگاه گنجاندیم و هم چنین از آثار پیشکسوتان هنر نیز بهره بردیم که بتوانیم به نمایشگاه اعتبار ببخشیم.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعا 65 اثر در مدیاهای مختلف نقاشی،  مجسمه و عکس ارائه شده است که از یک میلیون دویست و پنجاه تومان تا 120 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. گران‌ترین اثر این نمایشگاه مربوط به اثری از جعفر روحبخش است که 120 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هم چنین اثری 70 میلیونی از پرویز کلانتری نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

آثاری از منوچهر نیازی، علی ترقی‌جاه، بابک رشوند، آذرشیخ بهاءالدین‌زاده، افشین باقری، مهرداد فلاح، بهروز زیندشتی، مجید عسگری، سولمازتوحیدلو، پانته‌آ بغدادی، نادر افشار، سپیده امام‌نژاد، افشین باقری، نعیمه رزاقی ساکت، محمد عباس‌زاده، علیرضا فانی، محمد هادی فدوی، الهام فاطمی، مهدی سحابی، جعفر روحبخش و منصور نصرت نظامی در گالری سیحون  یک و آثار پرویز کلانترى، رضا بانگیز، ایرج شافعى، سرکیس واسپور، عبدى اسبقى، وحید میرزامحمدى، وحید عزت‌پناه، آرش نظرى، مریم کوهستانى، عارف رودبارى، سیروس آقاخانى، محمد عباس‌زاده، عالمه باقریان، نیوشا نیوژپور، نعیمه کاظمى، فرناز اخلاقى، لى لى عامرى، مریم رحیمى نمین، علیرضا پویا، مجید صابرى‌نژاد، مهدى دشتى، سارا اشرفى، نازنین بخشنده، الهام فاطمى، مامک حجازى، محمدرضا صیاد دریابخش، میلاد زینلى، پگاه صبحى، زیبا پشنگ، مهرزاد لعلى، المیرا سلامت و حامد رشتیان نیز در گالری سیحون دو به نمایش در می‌آید.

لازم به یادآوری است نمایشگاه گالری سیحون در خیابان وزرا، کوچه چهارم ، شماره یازده تا 30 مرداد ماه و نمایشگاه گالری سیحون دو در خیابان مقدس اردبیلی ،خیابان پسیان، خیابان سینایی ،پلاک24 تا 15 شهریور ماه دایر است و علاقمندان می توانند از این دو نمایشگاه دیدن کنند.

منبع

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)