قیمت انواع بج سینه و یقه با توجه به طرح و جنس آن چقدر است؟

بج سینه

خلاصه:

قیمت انواع بج سینه به موارد مختلفی مانند طراحی و جنس بستگی دارد که از این نظر می‌توان بج‌ها را از یکدیگر تفکیک نمود. توجه داشته باشید که در حالت کلی بج‌های آلومینیومی گران‌ترین نوع بج‌ها و نمونه پلاستیکی ارزان‌ترین نوع این اقلام خواهند بود اما کیفیت یکی از مواردی است که می‌تواند قیمت را تعیین نماید.

کلمات کلیدی: قیمت انواع بج سینه، قیمت بج سینه، قیمت بج یقه، قیمت بج کت، قیمت انواع بج سینه از نظر جنس، قیمت انواع بج سینه از نظر طراحی

بج سینه
بج سینه

بررسی مدل‌ها و قیمت انواع بج سینه

بررسی مدل‌ها و قیمت انواع بج سینه

قیمت انواع بج سینه با یکدیگر تفاوت بسیاری خواهد داشت چرا که بج سینه را می‌توان به انواع مختلفی دسته‌بندی نمود. توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب تمایز بج‌های سینه خواهد شد را می‌توان کیفیت دانست. اما ابتدا باید بدانید که بج‌های سینه به چند دسته تقسیم می‌شوند. در حالت کلی می‌توان گفت: بج‌های سینه از نظر جنس به 3 دسته تقسیم می‌شوند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به خود را خواهند داشت. در ادامه به بررسی هر یک از انواع بج‌های سینه پرداخته ایم:

بج سینه آلومینیومی: یکی از پرفروش‌ترین انواع بج‌های سینه را می‌توان بج سینه آلومینیومی دانست که این بح‌ها به هیچ وجه زنگ نزده و می‌توانید آن را به همراه لباس خود در لباسشویی قرار دهید. این بج‌ها کیفیت بالایی داشته و بیشتر گل سینه‌های ارگان‌های دولتی و سازمان‌ها از این نوع بج‌ها خواهند بود. توجه داشته باشید که این بج‌ها را نیز می‌توانید به صورت سفارشی خریداری نمایید.

بج سینه برنجی یا همان فلزی: یکی دیگر از انواع بج‌ها را می‌توان بج سینه برنجی دانست که این بج‌ها به نسبت نمونه آلومینیومی از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند اما به دلیل لعاب کاری که بر روی آن‌ها انجام می‌شود زیبایی خاصی پیدا کرده و جلوه خوبی خواهند داشت. توجه داشته باشید که این نوع گل‌های سینه وزن بیشتری نسبت به نمونه آلومینیومی خواهند داشت.

بج سینه پلاستیکی: یکی دیگر از انواع بج‌های سینه را می‌توان با جنس پلاستیکی مشاهده نمود که این گل‌های سینه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و توانسته اند نظر بسیاری را به خود جلب نمایند. امروزه بج‌های پلاستیکی بسیار مورد توجه قرار گرفته و از جمله بج‌های پرفروش به شمار می‌روند. استفاده کردن از این نمونه‌ها مزایای بسیاری نیز خواهد داشت که از جمله مزایای آن می‌توان به کیفیت بالای چاپ بر روی آن‌ها و همچنین ماندگاری بالای رنگ بر روی آن اشاره نمود.

بج سینه
بج سینه

قیمت انواع بج سینه از نظر جنس

قیمت انواع بج سینه از نظر جنس

قیمت انواع بج سینه رابطه مستقیم با جنس محصول خواهد داشت و به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن‌ها در نظر گرفت. در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت انواع بج سینه با توجه به ویژگی‌هایی که دارند معقول بوده و همگان توانایی خرید آن‌ها را خواهند داشت. توجه داشته باشید که جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع بج سینه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه نموده و لیست قیمت انواع بج‌های سینه را مشاهده نمایید. در ادامه قیمت هر یک از انواع بج‌های سینه را با یکدیگر مقایسه نموده ایم:

قیمت بج کت آلومینیومی: بج‌های آلومینیومی در مقابل کیفیت مطلوبی که دارند قیمت مناسبی نیز خواهند داشت و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد نمی‌توان قیمت آن‌ها را گران دانست اما در حالت کلی گران‌تر از تمامی جنس‌های بج سینه در شرایط یکسان خواهند بود. هیچ گرانی بی علت نیست و پس از خرید بج سینه آلومینیومی بی شک از آن رضایت کامل خواهید داشت.

قیمت بج یقه برنجی یا فلزی: بج‌های با جنس فلز از قیمت پایین‌تری نسبت به بج‌های آلومینیومی برخوردار هستند و برای کسانی که می‌خواهند بج سینه را با قیمتی ارزان خریداری نمایند انتخابی مناسب خواهند بود. توجه داشته باشید که ارزان بودن این نوع بج‌ها دلیلی بر بی‌کیفیت بودن آن نیست و تنها دلیلی که بج‌های فلزی را ارزان‌تر از سایر مدل‌ها می‌کند ساده بودن طراحی بر روی آن‌ها و همچنین ارزان بودن آهن نسبت به آلومینیوم می‌باشد.

قیمت بج سینه پلاستیکی: بج سینه پلاستیکی ارزان‌ترین نوع بج‌های سینه می‌باشد و به همین دلیل استقبال بسیاری از آن‌ها شده و به پرفروش‌ترین نوع بج‌های سینه بدل شده اند. پلاستیک قیمت پایین‌تری نسبت به تمامی جنس‌های ذکر شده داشته و به همین دلیل قیمت تمام شده پایین‌تری نیز نسبت به سایر بج‌ها خواهد داشت.

بج سینه
بج سینه

قیمت انواع بج سینه از نظر طراحی

قیمت انواع بج سینه از نظر طراحی

قیمت انواع بج سینه علاوه بر جنسی که دارند به طراحی نیز بستگی خواهد داشت. به این معنی که در صورت کار بیشتر بر روی آن‌ها بی‌شک قیمت هر یک بالاتر خواهد بود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت بج‌ها را می‌توان نقشی دانست که بر روی بج‌ها طراحی خواهد شد. ریخته‌گری بج و همچنین نقوش برجسته روی آن سبب تمایز قیمت شده و می‌تواند عامل اصلی متفاوت بودن قیمت بوده باشد. همچنین اندازه بج‌ها نیز می‌تواند بر قیمت تاثیر بسزایی داشته باشد. در همین راستا می‌توان برای هر یک از انواع بج‌ها قیمت متفاوتی در نظر گرفت که در ادامه به بررسی قیمت دقیق هر یک از انواع بج‌ها از نظر طراحی پرداخته ایم:

قیمت بج آلومینیومی: طراحی بج‌های آلومینیومی کار دشواری نخواهد بود و این امر به دلیل نرم بودن این فلز بوده و ریخته‌گری را ساده‌تر کرده است اما عاملی که سبب گران بودن نسبی این بج نسبت به سایر مدل‌ها شده را می‌توان دقتی دانست که در هنگام ساخت بکار گرفته می‌شود. این نوع بج‌ها بدون کوچک‌ترین اشکال عرضه می‌شوند و هیچ گونه ایرادی در کار ساخت آن‌ها وارد نخواهد بود و همین امر سبب شده که از نظر طراحی نیز قیمت آن بالاتر از سایر انواع بج‌های سینه باشد.

قیمت بج برنجی یا فلزی: بج فلزی کار ریخته‌گری ساده‌ای داشته و همین امر سبب پایین بودن قیمت آن خواهد شد. به گونه‌ای که بج فلزی که اندازه‌ای دو برابر بج آلومینیومی دارد قیمتی برابر با آن خواهد داشت.

قیمت بج پلاستیکی: از نظر طراحی کم هزینه‌ترین نوع بج‌های سینه را می‌توان پلاستیکی دانست که این مورد سبب پایین بودن قیمت آن در مقایسه با قیمت انواع بج سینه شده است. همچنین بج‌های پلاستیکی بسیار طرح‌پذیر بوده و بهترین بازدهی را از خود نشان داده‌اند.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)