توجه به پاره ای از مسائل حیاتی پیش از ثبت سفارش تندیس

ثبت سفارش تندیس

توجه به پاره ای از مسائل حیاتی پیش از ثبت سفارش تندیس

پیش از ثبت سفارش تندیس توجه به یک سری نکات و عوامل بسیار حیاتی و ضروری می باشند که حتما پیش از هر گونه اقدام در این زمینه بایستی به این موارد توجه نمود. از جمله این موارد می توان به: سفارش تندیس به طراح مجرب و دریافت مشورت های رایگان از طرف آنان و نیز جنس و کیفیت تندیس ها و نحوه ساخت و طراحی آن ها اشاره کرد.

طراحی سفارش تندیس میناکاری شده
طراحی سفارش تندیس میناکاری شده

طراحی تندیس

  • با توجه به اینکه گروه طراح و تولیدکننده تندیس اقدام به ساخت این مجسمه ها در طرح های نوین می کنند، شما می توانید با سفارش تندیس به هر نوع طراحی که در ذهن خویش حک کرده اید، ایده مدنظر خود را به گروه طراحان زبردست و ماهری بسپارید.
  • که با بهره بردن از نبوغ هنری خاص خویش به هر گونه طرح پیشنهادی شما جامه عمل بپوشانند و با همت و تلاش روزافزون سفارش تندیس شما را درست به مثابه آن طرحی درآورند که مدنظر شماست.
  • بنابراین در صورتی که قصد سفارش تندیس دارید، بایستی برخی مراتب و مراحل را پیش از اجرای این فرآیند رعایت کنید.
  • تا پس از آن اقدام به سفارش تندیس کنید و حتما در نظر داشته باشید که هر گونه سفارش تندیسی در کوتاه ترین زمان ممکن با هیچ پیشینه ذهنی لزوما کار خوب و ایده آلی از آب در نمی آید.
  • و در این راستا حتما باید با فکر باز و پیشینه ذهنی خیلی خوبی وارد این وادی شد. در ادامه برای شفاف بودن این مطلب به ارائه برخی مواردی می پردازیم که پیش از سفارش تندیس ضروری و حیاتی هستند.
ثبت سفارش تندیس
ساخت و طراحی تندیس شیک و زیبا

ساخت و طراحی تندیس

  • با توجه به اینکه در مراسم های یادبود در قالب جشن ها و همایش ها و کنفرانس های مختلف به افراد برگزیده و لایق معمولا به رسم یادبود تندیسی اهداء می شود.
  • امروزه شرکت ها و گروه های بسیار زیادی هستند که به صورت تخصصی با بهره گیری از نبوغ فکری سرشار خود و طراحی های هنرمندانه و ذهن خلاق و باز خویش دست به طراحی و ساخت انواع تندیس ها می زنند.
  • در این بین برخی از آن ها با کوله باری از تجربه و تخصص و با ذهنی باز و فراغ بال سال هاست که به این حوزه کاری مشغول بوده و به طراحی انواع سفارش تندیس هایی روی می آورند که شما به آن ها پیشنهاد می کنید.
  • این در حالی است که برخی از شرکت های تازه کار و نابلد در این زمینه ممکن است بنا بر خام بودن و تجربه و تخصص پایین خود نتواند به هر سفارش تندیسی جامه عمل بپوشانند و از عهده آن برنیایند.
  • به همین علت است که پیش از هر سفارش تندیسی حتما بایستی تحقیقاتی در این زمینه صورت گیرد تا در نهایت بتوان طراح حاذق و کاربلد را از سایر طراحان تفکیک کرد و سفارش تندیس پیشنهادی خود را به آنان ارائه داد تا با بهره گیری از نبوغ طراحانه خویش نمونه پیشنهادی شما را به زیباترین شکل ممکن تقدیم شما کنند.
  • و با اعطای آن به هر فرد خبره و موفقی حسی خوب و پر از انرژی را به آن ها انتقال داد.

قیمت تندیس

  • با توجه به اینکه قیمت تندیس برخی از جنس ها و انواع مختلف تندیس ها با سایر تندیس ها متفاوت می باشد، ممکن است در برخی از جشنواره ها و همایش ها سفارش تندیس ارزان داده شود و در برخی از همایش های دیگر به دنبال تندیسی زرین و فوق العاده با کیفیتی فارغ از قیمت تمام شده آن بود.
  • به همین جهت قیمت تندیس ها بنا بر نوع و جنس هر یک از تندیس ها و طراحی های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند.
  • که پیش از سفارش تندیس حتما بایستی به این موارد توجه کافی مبذول گردد تا با توجه به بودجه خویش و نیز با توجه به ارزش کارکرد در همایش ها و اعطای این نوع تندیس ها به افراد مختلف فاکتورها و ملاک های مختلف را در نظر گرفته تا بر حسب آن ها و با همفکری کادر گروهی مختلف پس از شور و مشورت های مختلف نوع و جنس تندیس مدنظر را با توجه به طراحی ها و ایده های خود در نظر گرفته تا از سفارش تندیس پیشنهادی در نهایت رضایت کامل همگان را در پی داشته باشد.
  • ولی در صورتی که تنها به فکر سفارش تندیس ارزان قیمت و بی کیفیت باشیم، ممکن است نتوانیم به آن صورتی که شایسته است، از افراد خبره و برگزیدگان جشنواره های مختلف تقدیر و تشکری درخور نام و کارکرد آن ها ارائه سازیم.
تندیس فلزی
توجه به نکات ضروری پیش از ثبت سفارش تندیس

نکات لازم پیش از ثبت سفارش تندیس

نوین تندیس: به طور کلی اگر بخواهیم به ارائه نکاتی بسیار حائز اهمیت پیش از سفارش تندیس روی آوریم؛ لازم به ذکر است که بایستی موارد زیر را در رأس کار خویش قرار داده تا در نهایت از سفارش تندیس ارائه شده خاطره خوب و ماندگاری را برای دیگران رقم بزنیم.

1- جنس تندیس

  • جنس تندیس می تواند به صورت چوبی، فلزی، شیشه ای و… باشد که هر یک از این جنس ها خود کارکردهای مخصوص به خود را دارند و بنا بر نوع جنسی که دارند، می تواند مورد پسند قشر خاصی از جامعه باشد که رعایت این نکته پیش از سفارش تندیس می تواند در رأس امور قرار گیرد.

2- سفارش تندیس به کادری مجرب

  • سفارش تندیس را بایستی به کادری مجرب و دانش آموخته سپرد تا بتوانند از عهده کار شما برآیند.

3- بهره گیری از مشورت های رایگان

  • می توان از مشورت های رایگان کادر مجرب و طراح تندیس ها پیش از سفارش تندیس بهره های لازم را برد.

4- استفاده از ماشین آلات مدرن

  • تندیس ها را برخی با بهره گیری از ماشین آلات مدرن طراحی می کنند و برخی دیگر آن را به شیوه دستی و ابزارآلات دیگر طراحی می کنند که طبیعتا آزمون و خطا در نمونه های دستی به مراتب زیادتر است که پیش از سفارش تندیس باید به این مسئله نیز توجه شود.

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)