بج کت، سینه و یقه به چه روشی و با چه دستگاهی تولید می‌شود؟


خلاصه:
با استفاده از ساخت نشان سینه توسط خود می‌توانید مطمئن شوید که هیچ‌کس مشابه شما نخواهد بود. در این صورت شما می‌توانید به راحتی عکس دلخواه خود را بر روی یک نشان سینه داشته باشید. ساخت نشان سینه می‌تواند به صورت دستی در خانه یا محیط کارخانه ایجاد شود که در ادامه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.



نشان سینه
نشان سینه یک راه جالب برای تزیین و شخصی کردن لباس‌ها و یا کیف‌های ساده از دیگران می‌باشد. شما می‌توانید آن‌ها را به هر جایی که می‌توانید سنجاق کنید. با استفاده از ساخت نشان سینه توسط خود می‌توانید مطمئن شوید که هیچ‌کس مشابه شما نخواهد بود. در این صورت شما می‌توانید به راحتی عکس دلخواه خود را بر روی یک نشان سینه داشته باشید.
یک ماشین نشان دستی می‌تواند پول بیشتری به خصوص در طول تعطیلات و رویدادهای خاص به ارمغان بیاورد، اما افرادی هم هستند که می‌خواهند این کار را به یک کسب‌وکار تمام‌عیار تبدیل کنند.
روشهای ایجاد یک نشان سینه :
روش 1 : ایجاد نشان سینه با استفاده از دکمه‌های ضربه‌زن

·       
دکمه‌های پوششی ضربه‌زن خریداری کنید. این‌ها را می‌توان به صورت آنلاین و یا در فروشگاه‌های صنایع دستی پیدا کنید. آن‌ها در انواع اندازه‌ها و کمیت‌های مختلف موجود می‌باشند.

·       
سپس تصویر خود را چاپ و قسمت‌های مورد نظر را قیچی کنید. برای این روش شما باید تصویر خود را بر روی کاغذ چاپگر عادی چاپ کنید. دقت کنیدکه اندازه آن مناسب با قطر دکمه باشد.

·       
تصویر بریده شده را در قسمت کاسه دکمه قرار دهید. تصویر باید در قسمت زیر کاسه قرار بگیرد.

·       
بر روی پشت سنجاق ضربه بزنید. در نهایت نشان سینه شما آماده خواهد بود.
شما می‌توانید در صورت تمایل از پوشش سنجاق مجددا استفاده نمایید. این نوع پوشش سنجاق می‌تواند دوباره استفاده شود.  به آسانی می‌توانید دکمه را جدا کنید.
روش 2: ایجاد نشان سینه با استفاده از دستگاه دکمه

·       
یک دستگاه دکمه بگیرید. حال باید به دکمه فشار وارد نمایید. نسخه‌های کوچک و ساده‌ای وجود دارند که برای استفاده ارزان در دسترس هستند اما این نسخه‌ها اغلب دکمه‌هایی با ظاهر ارزان قیمت را تولید می‌کنند اگر شما می‌خواهید یک محصول نهایی خوب تولید کنید و دکمه‌های زیادی برای ایجاد (بیشتر از 500) داشته باشید، آنگاه یک دستگاه فشاری می‌تواند ایده خوبی باشد. همچنین ممکن است بخواهید یک دستگاه برش کاغذ طراحی شده برای دکمه‌ها بگیرید در این صورت این می‌تواند فرآیند را بسیار سریع‌تر کند. جاهایی که دستگاه پرس دکمه می‌فروشند، دستگاه برش را نیز به فروش می‌رساند. دقت کنید که دستگاه برشی خریداری کنید که هم ‌اندازه ماشین دکمه شما باشد.





دستگاه دکمه

·       
پوشش دکمه را بردارید. شما به یک پوشش دکمه هم سایز با ماشین‌تان نیاز خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که دیسک فلزی یا پلاستیکی دارید که با پشت سنجاق و جلو پلاستیکی تطابق دارد.

·       
تصاویر را ببرید. تصاویر را روی کاغذ چاپگر عادی چاپ کنید. دقت کنید که کاغذها در اندازه مناسب با دکمه‌های شما باشد. هر طور که می‌توانید آن‌ها را به طور یکنواخت و تمیز ببرید.

·       
دیسک را فشار دهید. سطح گرد باید رو به بالا باشد و دیسک را باید در سمتی قرار داد که در سمت راست بچرخد و بایستد (از نظر تئوری سوراخ چپ)

·       
تصویر را روی دیسک قرار دهید. تصویر باید به سمت بالا باشد و و طوری که می‌خواهید ظاهر شود طراز شود (با فرض اینکه نگهدارنده‌ها در موقعیت افقی هستند). تصویر را با پلاستیک شفاف بپوشانید.

·       
پین را به پشت بگذارید. پشت پین به نگهدارنده دیگر می‌رود. طرف پین باید رو به پایین باشد و سکه باید به سمت راست (به صورت افقی تراز شود) اشاره کند.

·       
تصویر را فشار دهید. نگهدارنده‌ها را بچرخانید تا قطعات با تصویر زیر فشار باشند. دسته را به سمت پائین فشار دهید. قطعات باید ناپدید شوند.

·       
پشت پین را فشار دهید. نگهدارنده را برعکس بچرخانید تا پشت پین تحت فشار باشد. سپس به سمت پائین فشار دهید.

·       
پین را در بیاورید. کار شما تمام شده است. اکنون از نشان سینه لذت ببرید.
روش 3 :ایجاد نشان سینه با استفاده مجدد از دکمه‌های موجود

·       
دکمه‌های کهنه را پیدا کنید. اگر تنها به چند دکمه (کمتر از 25) نیاز دارید و بیش از حد نگران این نیستید که چقدر حرفه‌ای به نظر می‌رسند، می‌توانید از دکمه‌های قدیمی استفاده مجددکنید. چند تا از دکمه‌های قدیمی با سایزهای متفاوتی که می‌خواهید را پیدا کنید. آن‌ها لزوما نباید اندازه یکسانی داشته باشند، اما اگر اینطور نباشند، شما نیاز خواهید داشت تا تصاویری با اندازه‌های متفاوت داشته باشید.

·       
گرافیک خود را به دست آورید. شما باید تصویر را ایجاد کنید یا در غیر این صورت تصویری را که تمایل دارید بر روی دکمه قرار دهید، به اندازه درست برای قطر دکمه به دست آورید. یک ورق از این تصاویر را روی کاغذ چاپ عادی و یا روی کاغذ عکس در صورتی که می‌خواهید حس جالبی داشته باشید، چاپ کنید. ابتدا صفحات آزمایشی را روی کاغذ معمولی تست کنید تا مطمئن شوید که تصویر با اندازه مناسبی بیرون می‌آید.

·       
تصویر را ببرید. تصویر را با استفاده از قیچی تیز ببرید، به همان اندازه که می‌توانید، مراقب باشید.

·       
تصویر را روی دکمه چسب کنید. بهترین چسب مورد استفاده سیمان لاستیکی خواهد بود. زیرا هم قوی است و هم ظاهر بسیار صافی ایجاد می‌کند. اکنون نشان سینه شما آماده خواهد بود.
 





نشان سینه
در این مراحل نشان سینه مورد نظر به صورت گرد خواهد بود و اگر بخواهیم نشان سینه‌ای به صورت انحناهای متفاوت داشته باشیم می‌بایست از دستگاه CNC استفاده نمائیم تا بتوانیم آن را به صورت دلخواه شما برش بزنیم.
به طور خلاصه ابتدا برای تهیه یک نشان سینه می‌بایست طرح مورد نظر خود را از لحاظ گرافیک، رنگ و شکل ظاهری انتخاب نماییم سپس طرح مورد نظر توسط دستگاه، ایجاد و فرمدهی می‌شود. در ادامه گیره مورد نظر خود را انتخاب و به پشت نشان سینه مورد نظر سنجاق می‌کنیم که این کار به سلیقه شما انجام می‌شود و چسباندن آن نیز توسط دستگاه با حرارت بالا انجام می‌شود. پس از قرار دادن گیره  نشان سینه مورد نظر، آن را رنگ‌آمیزی کرده و سپس توسط دستگاه حرارت می‌دهیم. در نهایت برای ایجاد یک نشان سینه زیبا و جذاب توسط دستگاه صیقلی و پولیش داده می‌شود. و اکنون شما می‌توانید از آن در محیط کار یا محل تحصیل یا به صورت شخصی استفاده نموده و از آن لذت ببرید.

برای ثبت سفارش درسایت نوین تندیس لینک روبرو را کلیک کنید

به نوین‌تندیسی‌ها، امتیاز دهید... 🙂

میانگین امتیازات ۵ از ۵
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:)