وبلاگ

بهترین نمونه متن‌های لوح تقدیر با ادبیات اداری


خلاصه:
لوح تقدیر در بسیاری از اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها امری متداول و معمول است، معمولا این تقدیرنامه‌ها نسبت به سایر لوح تقدیرها که برای دانش‌آموزان، ورزشکاران یا هنرمندان تولید می‌شود از ادبیات رسمی‌تری برخوردار است. برای اینکه شما یک متن مناسب اداری برای لوح تقدیر پیدا کنید ما نمونه‌هایی در زیر برای شما نگاشته‌ایم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید.
کلمات کلیدی: لوح تقدیر، نمونه متن، متن اداری
اهدای لوح تقدیر در بسیاری از اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها امری متداول و معمول است، معمولا این تقدیرنامه‌ها نسبت به سایر لوح تقدیرها که برای دانش‌آموزان، ورزشکاران یا هنرمندان تولید می‌شود از ادبیات رسمی‌تری برخوردار است. برای اینکه شما یک متن مناسب اداری برای لوح تقدیر پیدا کنید ما نمونه‌هایی در زیر برای شما نگاشته‌ایم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید:
*****
آقای/ خانم……..
به پاس خدمات ارزنده آن مدیریت محترم و همکاران تان در برگزاری شکوهمند مراسم اختتامیه ……… جشنواره ………… قدردان محبت‌های شما هستیم.
دبیر جشنواره
*****
مدیریت محترم شرکت …………
موفقیت ارزشمند آن شرکت در کسب رتبه ………… در زمینه ………….. را تبریک عرض نموده و ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه مدیران و کارکنان آن شرکت، امیدواریم با موفقیت‌های روزافزون، موجبات توسعه و ارتقاء خدمات رسانی مطمئن و مطلوب‌تری را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورید.
با تشکر فراوان
رئیس هیات مدیره …………
*****
مدیر عامل محترم شرکت ………..
به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف در محیط کار را تقدیم می‌داریم. از درگاه ایزد منان، دوام و عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف عالیه و ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران را مسئلت داریم.
رئیس مرکز …………….
*****
جناب آقای مهندس …………..
مدیریت محترم شرکت ………………
رشد و بالندگی و شکوفایی صنعت ………….. مدیون بزرگانی است که با تلاش و آینده نگری در تکمیل دانش و تولید ……….. با کیفیت قدم بر می‌دارند. کمیته انتخاب واحدهای برترین بخش …………. شما را به عنوان یکی از شایسته‌ترین واحدها معرفی نموده است. با نهایت افتخار، با تقدیم این لوح تقدیر مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌داریم. آرزو و امید توفیق در تداوم و پیگیری روز افزون شما را در خدمات صادقانه و اعتلا صنعت …………. را از ذات توانا مسئلت می‌نماییم.
دکتر ………..
رئیس هیات مدیره ………….
*****
بسمه تعالی
همکار ارجمند…….
باسلام و احترام
خدای بزرگ و مهربان را شاکریم بخاطر وجود همکارانی که بسی مایه غرور و مباهات هستند آنگاه که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف این …. خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل بر ایزد منان در کنار سایر همکاران، صادقانه خدمت نمودند و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می‌سپارند. اکنون که به افتخار کسوت بازنشستگی نایل آمده‌اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روزافزون شما همکار ارجند و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.
دکتر ………….
رئیس ……………
*****
بسمه تعالی
سرکار خانم / جناب آقای ………..
مدیریت …………
باسلام تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر و تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیبا است. درود بر همت بلندتان، بدینوسیله ضمن تبریک جهت ارتقا و پیشرفت ………… از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ آن مدیریت، کادر اداری و آموزشی صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
و من الله التوفیق
مدیر ……………
*****
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ………
مدیر عامل محترم ………..
با توجه به تلاش‌های ارزنده جنابعالی در شرکت ……… در راستای اجرای سیاست‌های …….. و حمایت از تولیدکنندگان، بدین وسیله از جنابعالی تقدیر و تشکر می‌گردد. امید است با عنایت خداوند در چارچوب سیاست‌های کلی ………… در پیشبرد اهداف اقتصادی این کشور عزیزمان ایران موفق و موید باشید. ……… رئیس هیات مدیره ………..
*****
بسمه تعالی
مدیر عامل محترم شرکت ……
جناب آقای……….
بی شک حضور در جمع پیشگامان تولید محصولات سالم، نشان از توجه و تدبیر آن مجموعه تولیدی در راستای حفظ سلامت جامعه می‌باشد.
این لوح سپاس، به رسم یادبود و به پاس قدردانی جهت حضور در پنجمین جشنواره و نمایشگاه …….. که از تاریخ …… لغایت ……….. در …….. برگزار شد تقدیم حضور می‌گردد.
امید است با استعانت از درگاه الهی، به موفقیت‌های روزافزون دست یابید.
مدیر جشنواره ………..
*****
بنام خدا
مدیر عامل محترم ……….
باسلام احتراما بدینوسیله مراتب تشکر، قدردانی و رضایت کامل خود را از سرعت، نظم و کیفیت کار و پرسنل آن شرکت در ارائه خدمات راهبردی، مراقبت و تعمیرات عمومی تاسیسات ……… کالای شرکت ….. اعلام می‌دارد.
به همین منظور این لوح سپاس تقدیم حضور می‌گردد. امید است با توکل به خداوند، سربلند و پیروز باشید. و من الله التوفیق
رئیس …………….
*****
ریاست محترم هیات مدیره شرکت ……
جناب آقای مهندس ………
پروردگار را سپاسگزاریم که بار دیگر با تلاش و درایت جنابعالی و همکاران محترمتان، پروژه‌ای در عرصه عمران و آبادانی کشور عزیزمان به ثمر نشست و هم اینک شاهد اتمام زودهنگام پروژه …… در کمتر از مدت اولیه پیمان هستیم. لذا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی دریغ و خالصانه تمامی دست اندرکاران این پروژه و به رسم ادب این لوح سپاس تقدیم می‌گردد.
سرپرست ………
*****
همکار ارجمند مدیر …………
مسلما آنهایی که مسیر تلاش مومنان را هموار می‌سازند سزاوار تکریم و احترام بس والایند. اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق به آینده‌سازان متجلی می‌سازند. بی‌تردید همفکری و همدلی و تلاش شما عزیزان ارجمند در شکوفایی و تعالی این شرکت ارزشمند خواهد بود.
لذا با عنایت به تلاش‌های ارزشمندتان بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های خالصانه‌تان در تحقق اهداف …… تقدیم می‌داریم.
همتتان ستودنی، تلاشتان مقبول حضرت دوست و عزمتان مستدام باد.
مدیرعامل شرکت ……………
*****
جناب آقای دکتر ………..
به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل» از زحمات و تلاش‌های شما در مدت زمان تصدی معاونت ……. تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.
با آرزوی توفیقات الهی
رئیس ………….
*****
جناب آقای دکتر ………….
رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمق دانش افرادی است که عمر گرانبهای خود را سرمایه‌هایی برای سربلندی و سازندگی ایران اسلامی قرار داده‌اند. بسی شایسته است از تلاش‌های مداوم و کوشش‌های مستمر حضرتعالی در اشاعه تعلیم و تربیت و بسط توسعه علم و دانش و نیز کارگشایی ثمربخش شما در انجام فعالیت‌های علمی و دانشگاهی در کمال امتنان و افتخار تقدیر نموده و به رسم تکریم، این لوح تقدیر به محضر پربار و ماندگارتان تقدیم می‌گردد. از خداوند منان سعادت روزافزون شما را خواستاریم.
دبیرکارگروه ………….