بج سینه برنجی

نقش بج سینه برنجی در مراسم تشریفاتی چیست؟

بج سینه از کوچکترین اعضای هدایای تشریفاتی است که از بودجه کمتری نسبت به دیگر هدایای تشریفاتی برخورداره. بنابراین بهتر است از متریالی برای ساخت آن استفاده شود که هم با کیفیت باشد و هم تو چشم‌تر. در کل، بج سینه نمادی از یک برند را برای ما نمایان می‌کند. نمادی که هر برند به آن احتیاج دارد و چه بسا کار بزرگی که بج سینه کوچک برای تبلیغات یک مجموعه انجام می‌دهد در ذهن افراد ناچیز باشد اما این طور نیست و او بسیار نقش خود را خوب بازی می‌کند و در آخر برند یک مجموعه رو به نتایج خوبی می رسونه.

بج رو بهتر بشناسیم تا بهتر او رو درک کنیم و راجع به اون صحبت کنیم.

چند نوع بج فلزی داریم:

  • بج سینه برنجی
  • بج سینه سربی
  • بج سینه آلومینیوم 

بج سینه برنجی به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • رنگی
  • پلی استر
  • مات و براق

بج سینه رنگی:

در مواردی که لوگوی مورد نظر مجموعه یا سازمان دارای رنگ باشه و تعداد رنگ ها هم به صورت در هم تنیده و قابل تفکیک نباشه از تکنیک چاپ  استفاده میشه که ابتدا قالب بج سینه به شکل مورد نظر که دایره یا مستطیل و یا دوربری هست آماده میشه و بعد از اون طرح و نوشته بر روی کاغذ مخصوص چاپ شده و بر روی بج منتقل می شود البته در اکثر مواقع برای ماندگاری بیشتر رنگ و طرح از پلی ستر بر روی آن استفاده می شود.

بج سینه مات و براق:

بج سینه برنجی مات و براق با روش اسید کاری روی ورق برنج انجام میشه و جاهایی که لازمه مات بشه دوربری میشه و بعد از برشکاری و آبکاری آماده میشه. معمولا نقوشی که می خواهید خوانا باشه به صورت براق در میاد و حاشیه ها برای بهتر دیده شدن متن و لوگو مات میشه. قسمت مات بر روی خود رد انگشت باقی نمی‌گذارد اما در مورد قسمت های براق خیلی راحت با کشیدن دستمال روی آن رد انگشت از بین میرود. باب میل خیلی از افراد است چون:

  1. کمتر از یک هفته آماده ارسال می‌شود.
  2. از لحاظ کیفیتی بسیار خوب است.
  3. از لحاظ قیمتی کاملا مقرون به صرفه است.
  4. طراحی طبق طرح شما انجام و ساخته می‌شود.
  5. پشت کار هم، با مگنت و یا سوزن به لباس متصل می‌شود.

بج سینه برنجی با پلی استر:

بعد از مراحل ساخت بج سینه برنجی که اشاره شد، لایه ای از پلی استر براق روی بج سینه ریخته می شود که بعد از دو روز خشک شده و قابل استفاده است. مزیت پلی استر اینه که می تونه از رنگ روی بج محافظت کنه و نمای براق و زیبایی به بج شما میده. طبق تجربه‌هایی که کسب کردیم، پلی استر نسبت به بج سینه مات و براق از جلوه‌ بیشتری برخورداره و خیلی از افراد به خاطر رنگ کار و زیبایی بج، اون رو قطعا می‌پسندند. طبق تجربه‌هایی که کسب کردیم، پلی استر نسبت به بج سینه مات و براق از قابلیت جلوه‌ بیشتری برخورداره و خیلی از افراد به خاطر رنگ کار و زیبایی بج، اون رو قطعا می‌پسندند.

نقش بج  سینه در مراسم تشریفاتی:

هدایای تشریفاتی محصولات متفاوتی داره که بج سینه یکی از اون هاست. درسته جثه کوچکی داره اما بسیار کاربردی است. خلاصه که حرف زیاد برای گفتن دارد باید پای صحبتهاش در مورد کاربردش نشست.

از زبان خودش که حرف بزنیم میبینیم که بنده خدا چیکار باید بکنه که نکرده. هر کار بگی انجام داده. با افراد مختلف مدام در حال رفت و آمد است! به لباس افراد با شخصیت‌های مختلف وصل است و این افراد به صورت مداوم او رو به این طرف و آن طرف میبرند! و این کار باعث تبلیغات هر برندی خواهد شد. مثل این میمونه که به وسیله افراد به حرکت در میان و باعث دیده شدن میشن، بدون هیچ گونه هزینه تبلیغاتی‌.

این حرفا رو برای این زدیم که سر سری از چیزی که برای شما هزینه تبلیغاتی ندارد نگذرید. چرا که شما فقط برای ساخت و طراحی اون هزینه می‌کنید که، کاملا طبیعی است.

هدایای تشریفاتی برای بیشتر افراد هنوز جا نیفتاده است اما در مقاله‌های بعدیمون حتما به جزئیات و اصلا اینکه هدایای تشریفاتی چی هست و شامل چی می‌شود توضیحاتی ارائه میدیم که کاملا اطلاعات داشته باشید.

کوچکترین عضو از هدایای تشریفاتی، در نوین تندیس رو، میتونین با مراجعه به سایتمون سفارش بدین و یا با یک تماس تلفنی با کارشناسای فروشمون ارتباط برقرار کنین. با توضیحاتی که کارشناسانمون در اختیار شما قرار می‌دهند، سعی کنید بهترین پیشنهاد رو برای خودتون به ثبت برسونین چرا که نظر صد درصدی شما از کار و متریال برای ما اهمیت بیشتری دارد. در آخر هم از این مدل بج سینه با متریال فلز (برنج یا سرب) رو بعد از ساخت دریافت کنین و به بهترین شکل ممکن استفاده کنین.