فرایند طراحی

فرایند طراحی در نوین تندیس
تیم طراحی نوین تندیس متخصص در طراحی موارد خاص وسفارشی  برای شما است،. استودیو طراحی نوین تندیس با استفاده از ایده ها و ابزارمتنوع از جمله  اسکیس های خلاقانه ،مطالعه در تاریخچه موضوعات مرتبط، رایانه های قدرتمند ، اسکنر های سه بعدی، چاپگرها و تجهیزات عکاسی، طراحی های سفارشی بر اساس ایده شما ایجاد می کند. رویداد طراحی شده متناسب با بودجه شما است. طرح ها می تواند انواع مختلفی داشته باشد و ما از مواد متنوعی از جمله فلزات، اکریلیک، کریستال، چوب، ام دی اف، سنگ، ماسه سنگ، رزین و پلاستیک بازیافت استفاده می کنیم.
فرایند طراحی

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم...

با ما در تماس باشید
در اینجا و در قلب تهران بزرگ، تیم طراحی نوین تندیس همواره آماده ارایه طرح های نوین هدایای تبلیغاتی – تشریفاتی شما است.شما از هر کجای این سرزمین پهناور که باشید و در هر رشته ای ودر هر اندازه کسب و کاری که  مشغول به فعالیت باشید ما خوشحال خواهیم شد که با شما همکار کنیم.
ما طراحی را برای شما مشتری ارجمند به صورت رایگان انجام می دهیم.بدون دریافت هیچگونه وجه یا پیش پرداختی؛ پس منتظر چه هستید؟
به سادگی می توانید با پر کردن فرم های سفارش و همراه با ارسال موارد مورد نیاز، کار را شروع کنید .نگران نباشید بقیه کارها با ما.ظرف مدت کوتاهی به طرح دلخواه و ایده درخشان خود خواهید رسید.