قوانین تولید و ارسال

شرایط و ضوابط…

1. قیمت

قیمت های ذکر شده به تومان محاسبه می گردد، مگر اینکه توافق اولیه برای پرداختی با یک ارز دیگر صورت گیرد. به دلیل نوسانات بازار و ارز، ما حق تغییر قیمت را با اطلاع رسانی مناسب برای خود قایل هستیم.
2. حمل
به طور معمول حمل و نقل محصولات پس از پایان کار به عهده مشتریان محترم می باشد . سفارشات برای صادرات با هماهنگی و انجام مراحل قانونی امکان پذیر است.
3. آمار
کسری در آمار تحویل داده شده و نقص در نوشتار اگر از طرف نوین تندیس باشد دراسرع وقت تصحیح و اجرا می گردد.
4. حکاکی
ما همیشه سعی داریم که محصول، با کنترل کیفی و به بهترین نحو از نوین تندیس خارج گردد؛ اما در صورتیکه محصول ارایه شده پس از نظارت و ارسال از لحاظ حکاکی یا چاپ ایرادی داشت؛ اصلاح آن به عهده ما می باشد؛
اما معمولا حکاکی چون به وسیله لیزر انجام می شود؛ لطفا فایل را با کیفیت خوب تهیه و ارسال نمایید.

-قیمت، حمل، آمار، حکاکی
بسته‌بندی، پرداخت، ارسال نمونه‌ها، مالکیت

5. بسته بندی

همه محصولات تولید شده در نوین تندیس به نحو مطلوبی و با استاندارد مناسب بسته بندی می شوند تا کمترین آسیب را در صورت بی احتیاطی در حمل در اتوبوس یا اتومبیل های باری و یا هواپیما متحمل شوند اما در صورت اصرار برای بسته بندی اختصاصی، ما می توانیم با دریافت هزینه اضافی از شما این کار را انجام دهیم. لطفا قبل از ارسال برای بسته بندی و حمل اختصاصی با تیم فروش نوین تندیس تماس بگیرید. همچنین هر گونه آسیب ناشی از حمل در ارسال به عهده مشتری می باشد.
6. پرداخت
ما به صورت عام و برای تمام مشتریان نحوه پرداخت را با شرایط واریز 50 درصد به صورت پیش پرداخت و مابقی مانده حساب را پس از رویت محصولات آماده شده توسط مشتری یا نماینده قانونی او تسویه می کنیم.
تبصره: در مورد همکاران و مشتریان با سابقه، با شرایط خاص و داشتن اعتبار، مبلغ 50 درصد مانده حساب به صورت توافقی با دریافت چک یا پرداخت در موعد مکتوب شده تسویه می گردد.
7. ارسال نمونه ها
در آرشیو نوین تندیس انبوهی از نمونه های ساخته شده سفارشات قبل، اعم از تندیس، لوح تقدیر، مدال، شیلد، بج و نشان های سینه، استندهای محصولات، صندوق های پیشنهادات وغیره… وجود دارد که در صورت درخواست مشتری برای دیدن آنها می توانیم خدمت مشتریان محترم ارسال کنیم.
مشتریان محترم توجه داشته باشند که این نمونه ها به صورت امانت نزدشان می باشد و پس از بررسی باید به صورت صحیح و سالم عودت داده شود .اگر در حین جابجایی آسیبی به نمونه ها برسد متاسفانه مجبور به دریافت خسارت می باشیم.
8. مالکیت
مالکیت هر کالای عرضه شده نزد نوین تندیس باقی می ماند تا زمانی که به صورت کامل تسویه شود.

9. تاریخ ارسال
ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولات شما در زمان تعیین شده خدمتتان ارسال گردد و متعهد به قول خود می باشیم. اما اگر در شرایط بحرانی یا غیر مترقبه ای زمان، کمی به تعویق افتاد، انتظار همکاری شما مشتری محترم را خواستاریم.
پس از تحویل محصولات به پیک یا باربری اگر قصوری از طرف شرکت های باربری اتفاق بیافتد یا وضعیت پیش بینی نشده ای هنگام حمل پیش بیاید که موجب تاخیر یا آسیب محصول گردد؛ ما هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نمی پذیریم ولی تمام تلاش خود را در برطرف کردن مشکل به وجود آمده انجام می دهیم. اگر برای تحویل و ارسال محصول خود ،خیلی حساس هستید ؛می توانید آن را از درب کارخانه یا دفتر نوین تندیس تحویل بگیرید.
10. لغو / تغییر
بعضی اوقات به دلایل مختلف مثلا انحلال مراسم و یا تغییر در تصمیم گیری مدیران و یا تغییر طرح ،مشتریان محترم مجبور به کنسل یا تغییر سفارش می شوند که در این صورت اگر کار در مرحله طراحی باشد؛ با توافق طرفین و در صورت داشتن زمان مناسب اقدام به تغییرات در طرح می کنیم ؛
و اگر کار در مرحله اجرا باشد ما تا حد امکان سعی می کنیم با کمترین زیان ممکن تغییرات را اعمال کنیم و اگر کار کنسل شود؛ تمام هزینه های انجام شده با احتساب زمان و نیروی هدر رفته از مجموعه با مشتری محترم محاسبه می گردد و از مبلغ پیش پرداخت کسر می شود و اگر میزان خسارت بیش از مبلغ پیش پرداخت باشد مابقی از ایشان دریافت می گردد. همچنین این حق را برای خود قایل هستیم که محصولات را تا تسویه و توافق نزد خود نگه داریم.
11. بازگشت کالا
بازگشت و مرجوعی کالا بدون هماهنگی با تیم فروش پذیرفته نخواهد شد. محصولات پس از اتمام و قبل از بسته بندی به صورت کیفی کنترل می شوند و اگر در بازرسی عیبی یا مشکلی ملاحظه شود بلافاصله با یک محصول سالم جایگزین می گردد .اگر پس از بازرسی و ارسال محصول معیوب بود و این اشکال از طرف تیم ما به وجود آمده بود؛ نوین تندیس خود را ملزم به رفع عیب یا تعویض محصول می داند.
12. گارانتی
محصولات ما در برابر نقص های ناشی از تولید به مدت شش ماه از تاریخ فروش ضمانت شده است. اگر می خواهید یک مورد را برای بررسی، تعمیر یا جایگزینی بازگردانید، لطفا با تیم فروش نوین تندیس تماس بگیرید.

تاریخ ارسال، لغو یا تغییر، بازگشت کالا، گارانتی،