بج سینه سربی

بج سینه سربی خوبه یا نه؟

خوب که برا یه دقیقشه…

دست گذاشتین روی بج سینه ای که طرفدارای خاص خودش ر داره. طرفدارایی که دست و پا میزنن که جایی رو پیدا کنن که سفارششون رو انجام بده. جا زیاده، اما کار بلد کم. ولی نگران نباشین، شما فقط بگین که میخواین از این بج سینه ها داشته باشین یا نه؟

از سرچ زدن هاتون مشخصه که میخواین، اما راه و چاهشو بلد نیستین که اونو ما میگیم بهتون!

بریم سراغ اولین چیزی که به ذهتون میرسه، اونم خصوصیات بج سینه سربیه؟

بج سینه سربی کم ساخته میشه چرا که به قالب گیری نیازه و بعد از قالب گیری آیا همون طرح با همون ظرافت در باید یه کم غیر ممکن خواهد بود. چرا که تصورتان در مورد شارپ بودن و ظرافت کاملا بر عکس خواهد بود.

چند نوع بج سینه فلزی داریم؟

  1. بج سینه سربی
  2. بج سینه برنجی

خصوصیات فلز سرب

بج سینه سربی  از سرب زاماک ساخته میشه و از اونجایی که قیمت پائینی داره برای کارهای لاکچری نباید استفاده بشه. چرا که بج سینه سربی به صورت ریخته گری ساخته میشه اما چاپ مطلوبی برای شما نخواهد داشت. هم ظرافت ندارد و هم کمی کیفیت آن پائین است اما خوبی ای که دارد این است برای خیلی از افراد، خوش حس و حال است و با روحیوشون سازگار. فلز سرب رو حتی الامکان برای مصارف شخصی خود استفاده کنید اما اگر قصد استفاده از این محصول رو برای معرفی برند خود را دارید، بهتره که با فلز برنج این معرفی برای برند خود را پیش ببرید.

بج سینه سربی از چه نوع سربی تهیه می‌شود؟

بج سینه سربی از آلیاژ مخصوصی از سرب ساخته میشه که هم درجه ذوب مناسبی برای قالبگیری داشته باشه و هم بعد از ساخت به راحتی تغییر شکل نده و قابلیت آبکاری هم داشته باشه.

بج سینه سربی:

بج سینه سربی از لحاظ کیفیتی با بج سینه برنجی کاملا متفاوت است و قابل مقایسه با همدیگه اصلا نیستن. بج سینه سربی بافت زیبایی داره و نوشته ها و طرح روی اون کاملا برجسته دیده میشه. بج سینه سربی رو هر وقت زمان کمی داشتید و تعداد زیادی بج سینه نیاز داشتید سفارش بدید چون بهترین گزینه برای مواقعی که شما برای همایش یا مراسم خودتون نیاز دارید به میهمانان یا تمام شرکت کنندگان برای هدیه و یا یک دست شدن همه افراد بج سینه بدید. پس برای اطلاعات بیشتر و قبل از سفارش حتما نمونه‌ها رو در سایت ما به آدرس www.novintandis.com   ببینین و بعد از فکر و تحقیق و دیدن نمونه‌ها سفارش خودتون در مورد بج رو قطعی کنین.

خصوصیات فلز برنج

بج سینه برنجی براق است و با اجرای خوب و حرفه ای خودش رو به نمایش میذاره. خوبی‌ای که داره اینه که خط و خطوط کاملا صاف و بدون هیچ به هم ریختگی است. فقط نکته‌ای که باید در موردش بدونید اینه که هزینه‌ی بیشتری رو نسبت به سربی متحمل میشید.

شما ببینید چقدر هزینه کنید برای شما به صرفه است. این مقاله صرفا برای بالا بردن اطلاعات شما در این زمینه است و الا که در آخر شما تصمیم گیرنده خواهید بود.

تفاوت وزن بج سینه سربی و برنجی:

بج سینه سربی کمی سنگین تر از بج سینه برنجی است. خیلی از افراد به دنبال سبکی کار هستن اما بعضی‌ها در مورد بج سینه نظری ندارن و برایشان فرقی نمی‌کند که سبک باشد یا نه. وزن بج باز بسته به نوع انتخاب طراحی شما نیز بستگی دارد. اگر طراحی‌های شلوغ رو میپسندید بهتره که از بج سینه برنجی استفاده کنید چرا که بار بیشتری رو تحمل می‌کند و با ظرافت بهتری خود رو نشون میدهد. اما اگر ساده پسند هستید میتونید طرح ساده خود رو به طراح مجموعه‌هایی که کار بج سینه را قبول سفارش می‌کنند، بسپارید که شما رو راهنمایی کنند و بهترین پیشنهاد رو از لحاظ طراحی و جنس محصول به شما بدهند.

همه‌ی توضیحات هم اگر درست باشد، باز برمی‌گرده به سلیقه‌ی شما و نوع هزینه شما در این رابطه. نظر ما بر این است که شما، در درجه اول بودجه خودتون رو مشخص کنید و بعد طراحی مورد پسند خودتون رو طراحی کنید یا بسپارید که طراحی که تخصص این کار رو دارد، برای شما طراحی را انجام دهد. بعد از همه‌ی این کارها سعی کنید هم زمان طراحی بج و جنس بج را با هم هماهنگ کنید که دچار خطای کمتری در رابطه با سفارش بج سینه خود داشته باشید.

در آخر توصیه ما به شما این است که تصمیم درست و به جایی بگیرید، از سایت های مختلف قیمت بگیرید و بهترین گزینه رو برای خود انتخاب کنید. قیمت را فدای کار بد نکنید، سعی کنید نمونه کارهای مجموعه‌های مختلف رو ببینید و با هم مقایسه کنید و بعد از مقایسه هم از لحاظ کیفیت کار،مجموعه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که سفارش بج سینه رو به خوبی انجام می‌دهد همین مجموعه‌ای است که به فکر ذهنیات شماست و برای شما مقاله‌های مختلف مینویسد تا شما بهترین تصمیم را بگیرید. یه سر به سایت نوین تندیس بزنید، خیالتون رو در رابطه یا سفارش کاری خود راحت کنید.