بج سینه فلزی

بج سینه بهتره فلزی باشه یا غیر فلزی؟

شما در یک همایش یا نمایشگاه شرکت کردید و می‌خواهید شرکت مطبوع خودتون یا خدمات اون رو ارائه بدید اما هیچ نشانی از شرکت خود همراه ندارید؛ برای شروع مکالمه با بازدید کنندگان باید تمام و کمال خودتون رو معرفی کنید و بگویید که کارتون چیه و از کدوم طرف کدوم شرکت با اونها صحبت می‌کنید؛ خوب به جای این همه اتلاف انرژی می‌تونید یه بج سینه برای معرفی خودتون و شرکتتون روی سینه نصب کنید. این پلاک کوچک خیلی حرف‌ها می‌تونه با خودش داشته باشه.

از نظر متریال چند نوع بج سینه داریم؟

دو نوع:

  1. بج سینه فلزی
  2. بج سینه غیر فلزی

بج سینه فلزی شامل:

فلز برنج و سرب است

فلز برنج خود به دو دسته تقسیم می‌شود:

  1. پلی استر
  2. مات و براق
  3. رنگی

فلز سربی نیز از متریال:

سرب و یا زاماک

بج سینه غیر فلزی، شامل:

  • بج چوبی
  • بج پلکسی گلاس
  • بج مولتی استایل
  • بج پلاستیکی
  • بج پارچه‌ای

تفاوت بج سینه فلزی با بج غیر فلزی؟

بج سینه فلزی، بج سینه غیر‌فلزی، هر دو طرفداران خاص خود رو دارن.

بج سینه فلزی که از نامش پیداست، از دوام بالایی برخورداره و به طبع، مدت زمانی بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد.

بج سینه غیرفلزی، با توجه به کاربرد متریال‌های مختلف، با مقاومت های متفاوت است. چرا که متریال آن در بازار زیاد است اما با کیفیت بالاتر و همچنین با کیفیت پائین‌تر.

در اینجا داشتن تجربه و تبحر در انتخاب متریال، به درد بخوره، چرا که در انتخاب متریال به کار رفته در سفارش بج سینه، بسیار حائز اهمیت است. کار را باید به کاردان سپرد تا دچار خطای کمتر شد. در مورد قوی و ضعیف بودن متریال‌ها، نیاز نیست خود وارد عمل شوید و فقط لازم است از سفارش گیرنده‌ها اطلاعات کسب کنین. این رو هم بدونین که بج سینه فلزی چون نیاز به اسیدکاری و آبکاری دارد به طبع، زمان بیشتری برای ساخت آن لازمه اما بج سینه غیر فلزی چون از متریال ساده‌تری استفاده میشه و با دستگاه لیزر قابل برش و همچنین تکثیر است و زمان آماده سازی آن یک روزه.

اگر عجله داری و زمان نداری، میتونی از بج سینه غیرفلزی برای کار خود استفاده کنی.

دوام یک بج سینه براساس چیست؟

بج‌ها با توجه به متریالی که در اونها به کار برده شده از دوام بالایی برخوردار هستن. چرا که یک بج، سالیان سال برای شما کار می‌کند. اگر شما هوای اونها رو داشته باشید و از اونها درست استفاده کنید. مثلا زمانی که کارتان با بج سینه تمام می‌شود، از لباس خود جدا کنید و در داخل جعبه‌اش قرار دهید یا زمانی که لباس خود را در لباسشویی برای شستن قرار می‌دهید؛ سعی کنید بج سینه را از لباس خود جدا کرده تا دچار عیب و ایراد نشود. سعی کنید از دستمال خیس برای تمیز کردن آن استفاده نکنید.(کمی مرطوب باشد در حد نمناک بودن دستمال، کافی است).

روش مراقبت از بج سینه فلزی و غیر فلزی

بج سینه کوچک است و نیاز به مراقبت دارد. مراقبتی که زیاد وقت شما را نمی‌گیرد. بج سینه اینقدر قانع است که به دنبال وقت‌گیری نیست. با یک دستمال تمیز شود، کافی است. سعی کنید شسته نشود. چون اینقدرا هم نیاز به سابیدن ندارد. فقط با یک دستمال نمناک تمیز شده و برق می‌زند.

با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد، بج سینه غیرفلزی نسبت به بج سینه فلزی کمتر به کار برده می‌شود و از سفارش دهندگان کمتری نسبت به بج سینه فلزی، برخوردار هستند.

براساس توضیحات گفته شده، خود انتخاب کنید که، چه متریالی به دلتان نشسته و برای کسب و کار شما، یا استفاده شخصیتان، مناسب است. توضیحات بگیرید و براساس توضیحات، متریال را سفارش و استفاده کنید.

بهتر و بدتر بودن یک محصول رو خودمون انتخاب می‌کنیم. این را هم بدانید که هر چیزی در دنیا، مادام العمر نیست، ولی قابل کنترل و نگهداری است. هر دو متریال قابل استفاده و با دوام هستند، به شرطی که درست و به جا از اونها نگه‌داری بشه.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش بج سینه، می‌تونین به سایت نوین تندیس سر بزنین. هم نمونه بج‌ سینه‌هایی که تا به حال به مرحله اجرا رسوندیم رو، ببینین و هم تماس بگیرین و براساس توضیحات متریال محصول، انتخاب کنید و سفارش رو به ثبت برسونید.