بج سینه پلکسی گلاس

بج سینه پلکسی گلاس چه خصوصیاتی داره؟

یه بج سینه شفاف دارای خصوصیات جالبی است که به عرض شما می‌رسانیم.

این نوع بج سینه کمی به خود میباله و خودش رو در راس دیگر متریالهای بج سینه میدونه. چون از نظر خودش بهترین و خاص‌ترین نوع متریال در بج سینه است.

از این حرفا که بگذریم میرسیم به اصل مطلب. مطلبی که برای همه مطمئنن جذابه.

بج سینه پلکسی گلاس به دو نوع پلکسی:

  1. بج سینه پلکسی شفاف مات
  2. بج سینه پلکسی شفاف براق
  3. بج سینه پلکسی گلاس با چاپ فلت بد
  4. بج سینه پلگسی گلاس با مولتی استایل
  5.  

تقسیم میشه.

هر دو نوع متریال به نحوی خودشون رو نشون میدن. ویژگی مثبت و منفی هم دارند.

بج سینه پلکسی گلاس سندبلاستی یا مات:

همانطور که از اسمش پیداست مات است. این نوع متریال خوبی ای که دارد این است که جای دست کسی رو بر روی خودش به جا نمیذاره و یه جورایی نسبت به پلکسی شفاف براق به نظر بهتر میرسد. کمی کدرتر از پلکسی براق است اما جذابتره.  این نوع متریال با انواع ضخامت‌های موجود در بازار، همراه است و با توجه به سلایق شما، از ضخامت کم گرفته تا ضخامت بیشتر تولید شده است تا شما به راحتی بتوانید هر کدام که به کارتان می آید را، خریداری کنین. روش ساخت پلکسی شفاف به این صورت است که پس از طراحی و پیاده سازی ایده و فرم مورد نظر، با دستگاه لیزر بر روی آن ابتدا برش خورده و سپس حک زده میشود. این حک شامل نوشته روی بج، لوگو مجموعه و یا معرفی فرد مورد نظر است. بعد از حک با دستگاه، داخل فرو رفتگی انجام شده (حک) با رنگ نقره‌ای، طلایی، سیاه و … پر میکنند که نوشته ها قابلیت خوانایی داشته باشند و بهتر خودشون رو نشون بدهند و قابلیت این رو هم داشته باشند که از فاصله دور هم خوانا باشند. برای نصب هم از سوزن و یا مگنت برای پشت کار استفاده میکنند که به راحتی هر چه تمام‌تر به لباس وصل شود.

بج سینه پلکسی شفاف و براق:

اسمش روشه و براقه. خیلی طرفدار دارهههه. جون میده برای عکاسی تو نور آفتاب. چرا که عجیب شکل و ظاهرش خفن میشه و نورهای زیادی رو درونش میبینی و خوشت میاد که یکی از اونا رو حتما برای خودت داشته باشی. البته یه بدی ای هم داره که زود اثر انگشت و به خودش میگیره. اما هر کاری چاره ای داره که در مراقبت‌ها میگم که شما چیکار کنین که خراب نشه و ماندگاری بیشتری داشته باشه. برای نوشته های روی اون هم از حک استفاده میکنند و با قلم کاری فرو رفتگی‌های که با حکاکی لیزری انجام شده رو با رنگ نقره‌ای، سیاه، طلایی و … پر می‌کنند. گاهی هم نیاز به رنگ گذاری نیست و همون حک لیزر و اثری که به جا میذاره نمای خاصی داره و میشه ازش استفاده کرد.

بج سینه پلکسی گلاس با چاپ فلت بد:

نظرتون راجع به ترکیب کردن این دو متریال با هم چیه؟

قطعا خروجی خوبی خواهد داشت. چرا که تجربه چاپ این دو رو با هم خیلی ساله که داریم. قالب کار بر روی پلکسی گلاسی با لیزر برش زده میشود و اصل ماجرا به راحتی ساخته می‌شود. بعد از دوربری، نوبت به چاپ فلت بد میشود. در این چاپ شما می توانید از کیفت مطلوب تکنولوژی فلت بد استفاده کنید و با ترکیب میلیون ها رنگ هر شکل و لوگو و نوشته ای رو بر روی بج پلکسی گلاس تون چاپ کنید. و در آخر هم مگنت یا سوزن پشت کار نصب می‌شود و از آن طریق به لباس متصل میشود. بسیار کار جذاب و خوش حسی خواهد بود. برای سفارش اون اقدام کنید تا از داشتن همچین بج سینه ای بی‌بهره نمونید.

بج سینه پلکسی گلاس با مولتی استایل:

میدونستین ترکیبشون بی‌نظیر میشه؟

بعضی از متریالها تکی خودشون رو نشون نمیدن یا کمتر از این جلب توجه برخوردارند. اما توصیه ما به شما این است که از ترکیب این دو متریال با هم استفاده کنین تا معنای تفاوت با دیگر بج ها رو بهتر درک کنید. مولتی استایل از ترکیب سه رنگ ساخته و تولید میشه:

  1. نقره ای
  2. طلایی
  3. برنز

شما تصور کن، هر کدوم از اینها با پلکسی گلاس ترکیب شه، چی میشه. انتخاب رنگ مولتی استایل کاملا سلیقه‌ای است، هر کدوم رو صلاح میدونید استفاده کنید. بعد از قالب گیری، طرح موردنظر با مولتی رو با دستگاه لیزر برش میدن و هم میشه از حک لیزر مستقیم روی اون استفاده کرد و هم به وسیله چاپ فلت بد میشه یه بج چاپ رنگی زیبا آماده کرد که با چسب قوی بر روی پلکسی گلاس، می‌چسبانند. آخر کار هم با سوزن یا مگنت، نصب رو انجام میدن و به دست سفارش دهنده میرسونند.

با توجه به این توضیحات شما کدوم نوع بج رو انتخاب می‌کنین؟

برای سفارش بج سینه پلکسی گلاس، میتونین به سایت نوین تندیس سر بزنین و بعد از مشورت، سفارشتون رو ثبت و دریافت کنید.