بج سینه چرمی

میدونستید بج سینه‌ی چرمی هم داریم؟

زیاد جستجو کردیم اما به نکته‌ای برخوردیم که  با جستجو به پاسخی نرسیدیم. این مقاله رو بخونید ساید روزی شما هم، مانند ما برای برای پیدا کردنش تلاش کنید.

در مورد بج سینه چرمی چیزی میدونید؟

حقیقتش ما چون کارمون در نوین تندیس ساخت انواع بج سینه با انواع متریال‌هاست با این بج سینه آشنایی داریم و دوست داریم شما هم با این نوع بج سینه آشنا بشید تا راحت‌تر بتونیم در این رابطه، کار شما رو راه بندازیم.

بج‌ سینه چرمی از جنس چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی قابل ساخته شدن است.  اینکه شما از کدام نوع استفاده کنید و سفارش دهید بسته به سلیقه‌ی شما دارد.

برای نگه داشتن بج سینه چرمی بر روی لباس از چیزی به نام مگنت یا سوزن با حفاظ استفاده می‌کنند. مگنت باشه یا سوزنی هم بسته به سلیقه شخصی شما داره. هر کدوم رو که بپسندید برای شما اجرا می‌کنیم.

بج سینه چرمی کاربردش کجاست؟

ما باشیم از بج سینه چرمی در همه جا استفاده می‌کنیم چرا که از محصولات خودمونه و باعث افتخاره که از محصولات تولید شده خودمون در همه مکان‌ها، از مهمانی‌ها گرفته تا دیدارهای دوستانه یا حتی سر کار خود استفاده ‌کنیم. اما برای شما: با توضیحات مختصری که دادیم، انتخاب رو میذاریم با خودتون.

متریال مرغوب برای بج‌سینه چرمی  رو از کجا  تشخیص بدیم؟

ما دو نوع چرم برای ساخت بج سینه‌ چرمی داریم.

1-چرم به صورت طبیعی

2-چرم به صورت مصنوعی

چرم طبیعی همانطور که می‌دونید هزینه‌ی بیشتری را شامل می‌شود. مراقبت نیاز دارد اما زیباتر است و حس تکه‌ای از طبیعت را با خود حمل کردن را دارد.

چرم مصنوعی ترکیبی از مقدار کمی چرم طبیعی و الیاف مصنوعی است. راحت‌تر شکل می‌گیرد و از مقاومت بیشتری برخوردار است اما حس طبیعت را به شما نمی‌دهد.

پشت بج چرمی چی باشه بهتره؟

ما دو نوع پشت فلزی برای بج سینه داریم.

  1. پشت بج سینه سوزنی

  2. پشت بج سینه با مگنت

1-بج سینه سوزنی : سبک است. از هزینه کمتری برخوردار است. اما باید با احتیاط استفاده شود، یه کم بی احتیاطی باعث آسیب و سوراخ شدن لباس شما می‌شود. البته این برای زمانی است که بج را از لباس در زمان کم جدا کنید و در بیاورید اما اگر یه بار به لباس وصل شود و تا مدتها آویزان باشد، کوچکترین آسیبی به لباس نمی‌زند. نه این که خوب نیست نه، شما هر وسیله‌‌ی که دارای سوزن باشه رو باید با احتیاط استفاده کنید.

2-بج سینه مگنتی : برای استفاده مداوم از بج سینه خود بهتره که از مگنت استفاده کنین، چرا که کوچکترین آسیبی به لباس شما نمی‌زند. این را هم در نظر بگیرید که کمی از بج سینه پشت سوزنی سنگین‌تر است. همچنین هزینه بیشتری نسبت به پشت سوزنی برای ساخت آن باید پرداخت کنید.

ساخت بج سینه چرمی به چه صورتی است؟

  1. پس از ایده و طراحی انجام شده توسط طراح وارد مرحله ساخت می‌شود.
  2. ساخت بج سینه چرمی به این صورت است که طرح را از طریق سیستم به دستگاه لیزر می‌دهند که طبق طراحی و قرار گیری بر روی آن حک و برش انجام می شود گاهی هم در ایجاد طرح ها از تکنیک چاپ مستقیم استفاده می کنیم که با دستگاه چاپ فلت بد اجرا می شود.
  3. پس از برش با دستگاه لیزر، نوبت به مرحله چسباندن مگنت و یا سوزن پشت بج می‌شود. این کار به این صورت است که از قبل، جای قرار گیری آن توسط طراح مشخص شده است.

فواید و مزایای بج سینه چرمی چیه؟

  1. استفاده چرم در بج سینه حس نوستالژی و خاص بودن را داراست چرا که هم خاص و دلنشین است و هم برای مکانهای مختلف میتونین به لباستون بزنید و از اون استفاده کنید.
  2. بج سینه چرمی از هزینه کمتری برخوردار است البته بسته به نوع طبیعی و مصنوعی بودن چرم دارد.
  3. بج سینه چرمی سبک است و برای شما اذیت کننده نخواهد بود چرا که به راحتی برای هر نوع جنس پارچه‌ای قابل استفاده است.
  4. سفارش دهنده هزینه گزافی پرداخت نمی‌کند چرا که این چرم به راحتی در دستگاه لیزر برش می‌خورد.
  5. خوبیه دستگاه لیزر برای بج سینه چرمی اینه که، کوچکترین آسیبی به بج چرمی وارد نمی‌کند و طبق دستور داده شده کار خود را پیش می‌برد و به صورت منظم بدون خطایی، بج چرمی را برش می‌زند.

یک پیشنهاد داریم واستون اونم اینه که، میتونین طرح دلخواه خودتون رو داشته باشید. حالا این طرح میتونه شخصی یا اداری باشه، هیچ فرقی نمی‌کنه. فقط کافیه وارد سایت نوین تندیس بشید و سفارش خودتون رو ثبت کنین. البته از نظر تعدادی حتما با مشاوران فروشمون مشورت کنین که شما رو راهنمایی کنن. چون براساس تعداد میشه سفارش شما رو قبول کرد. امیدواریم که شما بتونین بهترین بج رو برای خودتون داشته باشین.

تکه‌ای از طبیعت کنار شماست، این حس خوب را از یاد نبرید.