لوح تقدیر آماده

لوح تقدیر آماده چیست؟

داریم مگه؟؟؟

بله که داریم، اونم از نوع خوبش…

لوح تقدیر آماده

لوح آماده هم کارتون رو جلو میندازه و هم در وقتتون صرفه‌جویی میکنه. مثلا شما در یک روز خاص برای برپایی مراسمی وقت کمی دارید و با این اوصاف به دنبال راهی هستین که سریع‌تر هدیه‌ای رو فراهم کنین که هم قدر دانی کنید و هم این هدیه باعث این شود که یادگاری خوبی رو از خودتون به جا بذارید. به هر دری می‌زنید که راهی رو پیدا کنید. باید هدیه‌ای انتخاب کنید که از هزینه‌ی مناسبی برخودار باشد و هم اینکه در وقت کمی حاضر و به دست شما برسد. بنابراین پیشنهاد ما به شما لوح تقدیر آماده است. چرا که واقعا هدیه‌ی مناسبی خواهد بود. سن و سال هم نمی‌شناسد و کاملا همه پسند و برای بیشتر افراد، هدیه‌ی جالبی خواهد بود. تا اینجا ما به فکر شما بودیم و برایتان لوحهایی را آماده کردیم که ساده، شکیل و کاملا جذاب است.

چرا باید لوح تقدیر آماده باشد؟

لوح تقدیر آماده کی به کار ما میاد؟

در هر موقعیت که ما نیاز به یک هدیه تشریفاتی فوری پیدا کنیم باید یا خود محصول نهایی را تهیه کنیم که معمولا آن محصول به صورت عمومی آماده شده است و موارد اختصاصی مانند نام شخص گیرنده، مناسبت و زمان اهدای آن بر روی هدیه درج نشده است. پس اگر بخواهیم در زمان کم و فرصت کوتاه یک هدیه اختصاصی برای فرد یا گروهی از دوستان، میهمانان یا برگزیدگان تهیه کنیم نیاز به محصولی داریم که قابلیت اختصاصی سازی داشته باشد و برای این کار مثلا در مورد لوح تقدیر نیاز است که قسمت های عمومی آن مانند جعبه، روکش، صفحات داخلی از قبل ساخته شده باشند تا فقط ما برای نوشته و پلاک هایی که بر روی آن سوار می شوند وقت صرف کنیم. پس ما در مجموعه نوین تندیس به این نتیجه رسیدیم که همواره تعدادی از لوح های تقدیر را در مدل های زیر به صورت خام آماده داشته باشیم:

  • لوح تقدیر آماده با جعبه جیر

که در این مدل، جعبه ای از جنس چوب با روکش مخمل یا جیر می باشد و درون آن صفحه ای برای نصب پلاک تعبیه شده است و در ابعاد 20 در 25  که اندازه مناسب و محبوب مشتریان است به تعداد زیاد همیشه آماده در انبار موجود است. البته ابعاد دیگری هم از این مدل لوح تقدیر داریم که پلاک های در قطع آ4 و آ6 درون آن ها جای می گیرد. برای آماده سازی آن هم تنها با یک طراحی و جاگذاری متن و نام گیرنده لوح می توان در  کمتر از 48 ساعت آن را آماده و ارسال کرد.

  • لوح تقدیر آماده کتابی

این مدل معمولا از جنس مقوا با روکش کاغذ گلاسه یا کالینگور ساخته می شود. گاهی اوقات نیز در مواردی که بخواهیم لوح تقدیر نفیس ارایه دهیم از روکش جیر (مخمل) یا چرم هم می توان استفاده کرد. این مدل نیز معمولا در تعداد بالا در نوین تندیس موجود است و تنها با یک پرینت برگه آ4 یا در موارد نفیس از پلاک مولتی استایل یا فلز با حک لیزر یا چاپ نیز برای صفحه داخل لوح استفاده می شود.

  • لوح تقدیر آماده چوبی با جعبه چرمی

این لوح تقدیر تا حدودی نزدیک به لوح جعبه ای جیر می باشد اما هم از نظر متریال و هم طرح به عنوان لوح تقدیر نفیس کاربرد دارد. پلیت داخلی از جنس چوب با لبه های سی ان سی شده است که در رنگ های قهوه ای و ماهگونی رنگ و پلی استر خورده است. در پشت پلیت چوبی میله ای آبکاری شده برای ایستایی آن درون شیاری در پشت آن تعبیه شده است که پس از باز کردن درون مهره ای در پشت، پیچ می شود. بدنه جعبه از جنس چوب می باشد که با روکش چرم در دو رنگ کرم و زرشکی که با تناسب با رنگ پلیت داخل هماهنگ شده است پوشانده شده است. لوح تقدیر چرم و چوب نوین تندیس نمای زیبایی دارد و قابل رقابت با محصولات وارداتی که در سال های پیش در بازار موجود بود می باشد.

نوین تندیس رو با توجه به حجم مقاله‌هایی که از اونها خوانده‌اید، دیگر شناختید و با کارشان آشنا شدید، میتونید سفارش بدید که بعد از سفارش اولیه‌ی خودتون، دیگه ول کنشان نخواهید بود. از ما گفتن بود. لطفا کار رو با محتوای داخلی برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت برایتان لوح را آماده کنیم و بفرستیم.