لوح تقدیر استیل

لوح تقدیر استیل چیست؟

لوح تقدیرا انواع مختلفی داره که هر بار سعی می‌کنیم به یکی از موارد اشاره کنیم و توضیحاتی رو به شما ارائه بدیم.

لوح تقدیر استیل

چیزی از لوح ‌تقدیر استیل شنیدین یا به طور کلی آشنایی با لوح تقدیر با متریال استیل دارین؟

اگر دوست دارین چیزی از لوح تقدیر استیل درک کنین با خوندن این مقاله ما رو همراهی کنین. فلز استیل بسیار محکم و سخت است و به راحتی نمیتوان آن را خم کرد یا فرم داد اما در ضخامت های حدود یک میلیمتر فرم دلخواه برای لوح تقدیر استیل با دست امکان پذیر است. ورق استیل بیشتر در بازار در دو رنگ قابل عرضه است . یکی رنگ نقره‌ای که رنگ طبیعی آن است و دیگری رنگ طلایی که یک طرف ورق استیل به روش خاصی به رنگ طلایی دیده می شود.

میونتون با لوح تقدیر چطوره؟

جوری هست که اگر بهتون هدیه بدن، خوشتون میاد؟!!

هدیه اونم اگر لوح تقدیر باشه، همیشه باعث خوشحالی طرف مقابل میشه چون توی متن از اون شخص به صورت کاملا مخصوص تقدیر و تشکر کردیم و این باعث میشه حس غرور و شادمانی بهش دست بده.

با این توضیحات، شما چی؟

دوست دارین این حس رو با داشتن لوح تقدیر تجربه کنین؟

ناگفته نمونه فکر نکنین که زحمت ساخت همچین هدیه‌ای الکیه یا زمان بر نیست. همانطورکه میدونید ساخت هر هدیه‌ای زمان میبره و زحمت خاص خودش رو داره.

مراحلی که به صورت کلی برای ساخت لوح‌تقدیر نیازه:

  1. متن باید از قبل آماده بشه، حالا نسبت به هر مناسبتی یا فردی، این متن میتونه تغییرپذیر باشه.
  2. انتخاب فونت و جمع بندی متن و طراحی باید قبل از ساخت لوح‌تقدیر انجام بشه.
  3. طرح باید توسط طراح و بعد تائید سفارش‌دهنده آماده بشه.
  4. متریال بعد از این سه مراحله هانتخاب بشه.
  5. متریال جعبه هم تا مشخص نشه کار شسته رفته نخواهد بود.
  • انتخاب فونت:

انتخاب فونت باید به گونه‌ای باشه که نه خیلی نازک و نه خیلی از ضخامت بالایی برخوردار باشه، سعی کنید حد وسط را انتخاب کنید که کارتان خوب از آب دربیاد.

  • انواع لوح تقدیر:

  1. لوح تندیس
  2. لوح تقدیر برنجی
  3. لوح تقدیر استیل
  4. لوح تقدیر چرمی
  5. لمینت یا مولتی استایل

متریال جعبه لوح‌ تقدیر:

  1. جعبه چوبی با روکش جیر
  2. جعبه چوبی با روکش چرم
  3. جعبه چوبی با روکش رنگ و پلی استر

متریال جعبه و روکش آن:

تمام جعبه های روکش دار ساخته شده در نوین تندیس از جنس چوب ام دی اف بوده و بعد از ساخت چارچوب با متریال های زیر روکش میشه.

جیر: جعبه با طرح جیر از لحاظ قیمتی برای سفارش دهنده به صرفه‌تر است. در رنگ‌های مختلف هم قابل سفارش است مانند سرمه‌ای، سبز، زرشکی. از لحاظ مقاومت هم فرقی با بقیه انواع دیگه لوح تقدیر نداره.

چرم: از لحاظ قیمتی نسبت به متریال جیر یه کم متفاوت است و کمی بیشتر برای سفارش دهنده در می‌آید. این متریال برای چرم دوستان بسیار گزینه‌ی مناسبی است. از لحاظ کیفیت و مقاومت نیز خوب است و در رنگ‌های تیره و روشن موجود می‌باشد.

چوب: این لوح از لحاظ قیمتی با دو مورد دیگر متفاوت است و کمی بیش از دو مورد دیگر محاسبه می‌شود. از نظر زیبایی نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که حس طبیعت و زیبایی طبیعت را به رخ می‌کشد و مناسب برای کسانی که به دنبال یه محصول متفاوت هستند.

سخن خود را در مورد لوح تقدیر کامل‌تر کنیم!

انواع روش ساخت لوح تقدیرها:

  1. لوح تقدیر با جعبه که ورق آماده شده بر روی پلیت مورد نظر چسبانده می‌شود و درون جعبه‌ای از جنس چوب که با جیر یا چرم یا پارچه روکش شده است قرار می‌گیرد.
  2. لوح تقدیر کتابی که پلاک مورد نظر درون یک لوح کتابی که معمولا از جنس مقوا با روکش‌های کاغذ گالینکور یا جیر روکش شده است چسبانده می‌شود.
  3. لوح تندیس که نوعی تندیس است که به علت وجود فضای کافی بر روی آن امکان نصب پلاک تقدیر یا متن را دارد و پلاک به اندازه فضای موجود ساخته می شود و در جای مناسب آن نصب می گردد.
  4. لوح با قاب دیواری که در این مدل پلاک آماده شده درون قاب عکس گنجانده می شود که می تواند از انواع فریم های گوناگون و با ضخامت های مختلف ساخته شده باشد. حتی می توان آن را با شیشه یا بدون شیشه آماده کرد.
  5. لوح تقدیر رو میزی که مانند چند مورد بالا میشه با جعبه باشه یا اینکه یک صفحه از جنس چوب یا پلکسی گلاس با ابزار کاری لبه ها تهیه شده که پس از چسباندن پلاک بر روی صفحه چوبی یا پلکسی به وسیله یک اهرم که به صفحه مورد نظر پیچ می شود روی میز قرار می گیرد.

مجموعه نوین تندیس نزدیک به دو دهه می‌شود که برای شما عزیزان لوح تقدیر تولید می‌کند و تقریبا با رضایت بالایی، مشتریان خود را تا به امروز راضی نگه داشته است. این مجموعه تعداد مناسبی جعبه با متریالهای مختلف را برای شمایی که همکاری و شمایی که سفارش دهنده هستی با قیمت مناسب آماده کرده است تا در اسرع وقت سفارشتان را انجام دهد و شما نیز بتوانید در زمان کمی که دارید، بتوانید بهترین نتیجه از سفارش خودتون به ما رو، دریافت کنین. در صورتی که نیاز به دیدن نمونه کارهای ما داشتید، کافی است به سایت ما سر بزنید و نمونه کارها رو اونجا ببینید و یا اگر وقت کمی دارید میتوانید با شماره تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید و با مشورت کارشناسان ما، سفارش خود را سریع‌تر به ثبت برسونید و در آخر هم بعد از طراحی، کار اجرا شده رو به دست شما خواهند رساند.