لوح تقدیر خام

لوح تقدیر خام چیست؟

لوح یادبودی از تقدیر یک نفر به شماست. بسیار ارزشمند و از اهمیت به سزایی برخوردار است. بهتره قبل از اینکه این هدیه رو سفارش بدیم، در مورد متریال، نوع متنی که انتخاب می‌کنیم تحقیق کنیم که آیا برای این فرد با این مشخصات همچین متریالی قابل پسند است یا خیر. این کار یعنی شما برای سلیقه‌ی کسی که هدیه به آن تعلق می‌گیرد ارزش قایل هستید.

لوح تقدیر خام

لوح تقدیر خام:

لوح تقدیر خام به این معنی است که شما می‌توانید هر متن و طرحی را که لازم دارید بر روی آن اجرا کنید. در طراحی و ساخت لوح تقدیر مواردی است که نیاز  فوری به یک هدیه برای تقدیر از اشخاص یا برگزیدگان در مراسم یا همایشی پیدا می کنیم. همچنین از نظر نوع و کیفیت، لازم است که هدیه ای نفیس باشد اما اگر بخواهیم که آن را به صورت اختصاصی تهیه کنیم یعنی به نام آن شخص یا متن مربوط به آن مراسم شخصی سازی کنیم کار مشکل می شود و زمان زیادی نیاز است تا آن تعداد لوح تقدیر ساخته شده و بعد تا طرح مورد نظر بر روی آن اجرا شود اما اگر ما از قبل لوح تقدیر را ساخته باشیم و فقط نیاز به یک طراحی متن و اجرا روی پلاکی باشد که به راحتی روی آن چسبانده می شود؛ کار آسان است و شاید در یک روز تعداد لازم را بتوان آماده کرد.

لوح تقدیر ها در چند مدل ساخته می شوند و می توانیم آنها را لوح تقدیر خام بنامیم:

  • لوح تقدیر جعبه ای با روکش جیر که از جنس چوب ساخته می شود و صفحه ای درون آن قرار دارد. همواره تعداد مناسبی از این مدل لوح تقدیر در نوین تندیس موجود می باشد و فقط نیاز به یک پلاک برای شخصی سازی آن است.
  • لوح تقدیر کتابی که معمولا با روکش کالینگور است و تنها با گذاشتن کاغذ گلاسه ای که روی آن متن تقدیر چاپ شده است کامل میشود.
  • لوح تقدیر چوب با جعبه چرم که صفحه ای چوبی است که حاشیه های آن ابزار خورده است و با رنگ و پلی‌استر پوشانده شده است که درون جعبه ای چوبی با روکش چرم قرار می گیرد. این لوح تقدیر در رده محصولات نفیس قرار دارد.
  • لوح تقدیر دیواری که به صورت قاب دیواری از قبل با حاشیه چوب یا پی وی سی ساخته شده است و برای ابعاد پلاکA4 مناسب است. تنها با چاپ بر روی کاغذ یا اگر کار نفیس بخواهید طرح بر روی پلاک مولتی استایل حکاکی لیزری یا چاپ می شود و درون قاب قرار می گیرد. این تقدیرنامه می تواند با شیشه یا بدون شیشه اجرا شود.

نوین تندیس مجموعه‌ی به نامی است که کار بلد کار خود است و در این حرفه دو دهه سابقه طراحی، تولید و به سرانجام رساندن هدایای تشریفاتی را دارد. پس بهتر است با کارشناسان فروش ما صحبت کنید تا بهترین نتیجه از سفارش کار خود را داشته باشید.