لوح تقدیر سفارشی

لوح تقدیر سفارشی چیست؟

برای سفارشی سازی یک لوح تقدیر چه چیزی نیاز است؟

آیا هر لوح تقدیری را سفارشی باید دانست؟

آیا برای سفارشی سازی لوح تقدیر نیاز به فرآیند جداگانه‌ای است؟

لوح تقدیر سفارشی

اصلا چرا باید لوح تقدیر را سفارشی کنیم؟

شاید شما در جاهای مختلف تقدیر نامه یا لوح های تقدیری را دیده باشید که آن را درون ویترین یا روی کتابخانه قرار داده‌اند و شما با خواندن متن تقدیر آن متوجه می‌شوید که آن لوح را برای چه و به چه مناسبتی به فردی که در ابتدای متن نام او برده شده است؛ داده‌اند. بله درست است، چیزی که یک تقدیرنامه را اختصاصی می‌کند متن و نام شخص گیرنده است.

پس تا اینجا متوجه شدید که از نام لوح تقدیر سفارشی میشه فهمید که این لوح کاملا اختصاصی و کاملا متفاوت از سایر لوح تقدیرهاست. بنابراین باید همه چیز آن متفاوت باشد(متریال، طرح، متن و …). نگران متریال نباشید که با هر سلیقه‌ای متریالی نیز ساخته شده است.

شما می‌توانید در بازار انواع لوح تقدیرها را ببینید و آنها را خریداری کنید اما، بدون متن و اینکه برای چه کسی سفارشی شده است آن لوح تقدیر به کار می‌آید یا نه؟

شما برای اینکه یک لوح تقدیر سفارشی داشته باشید نیاز است که موارد زیر را دارا باشید:

  • نام شخص یا شرکت گیرنده تقدیرنامه که می تواند به هر علتی اعم از مناسبتی خاص یا مراسمی به سبب برگزیده شدن شخص یا میهمانی که شما به عنوان هدیه می خواهید از او تقدیر کنید.
  • متن تقدیرنامه که می بایست شامل موضوع تقدیر و علت اهدای تقدیرنامه به شخص مذکور در آن نوشته شده باشد.
  • تاریخ که لازم است در انتهای متن به آن اشاره شود تا در سال های آینده که شخص آن لوح تقدیر را در ویترین خود دید یا کسی آن را مشاهده کرد یادآور روز آن مراسم باشد.
  • نام شخص یا مدیر شرکت اهدا کننده تقدیر نامه که در کنار تاریخ نوشته می شود تا یادآور خاطرات و احساس خوشایند نسبت به آن شخص یا شرکت گردد.
  • امضای اهدا کننده که معمولا برای لوح تقدیر رسمی و مواقعی که از طرف شرکت اهدا می شود در کنار نام مدیر شرکت یا دبیر همایش امضای او هم قرار می گیرد تا تقدیر نامه رسمیت بیشتری پیدا کند.
  • مهر همایش یا شرکت اهدا کننده که در زمانی که لوح تقدیر حکم یک گواهینامه رسمی را دارد نیاز است که در کنار تمام موارد بالا مهر شرکت اهدا کننده نیز زده شود.

اطلاعات به دست اومده با خواندن این مقاله خیلی نکات در مورد لوح تقدیر سفارشی را روشن کرد. پس نگران اینکه کار چی از آب در می‌آید نباشید. چون هر چیزی در دنیا کار بلد به خصوص خود را دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه نوین تندیس سر زده و سفارش خود را برای آنها شرح دهید، چرا که با توجه به تجربه‌ی کاری خود، بهترین راهنمایی را به شما خواهد کرد. به امید روزی که درک کنیم هر کاری باید به کاردان آن سپرده شود و بهترین را نیز باید از همان کاردان دریافت کرد.