لوح تندیس

لوح تندیس چیست؟

هدیه خوبه تندیس باشه یا لوح یا لوح تندیس؟

شما کدومش رو میپسندی؟

ترکیب نامی از لوح به همراه تندیس، ترکیب جالبی به دست می‌آید، هم نقش لوح را برای مخاطب بازی می‌کند و هم تندیس افتخار را… ترکیب جالب این دو کلمه با هم برای خود سبکی به وجود آورده که امروزه از آن به نام لوح تندیس یاد می‌کنند و قابل سفارش با انواع متریال‌ها نیز هست.

لوح تندیس

لوح تندیس در واقع نامی است که ما بر روی نوعی خاص از تندیس گذاشته ایم. این محصول نوعی از تندیس است که قابلیت‌های جالبی برای تبدیل شدن به یک لوح تقدیر را هم دارد. تندیسی که هم ایستایی و ارایه مفهوم را دارد و هم سطح مناسبی را برای قرار گرفتن متن تقدیر بر روی خود دارد. این محصول از جمله محصولاتی است که می‌تواند نقش یک تقدیر نامه زیبا را ایفا کند و هم می‌تواند مفاهیم مورد نظر طراح را به خوبی مانند یک تندیس فیگوراتیو القا نماید.

با توجه به توضیحات داده شده، این کار بخصوص، توانسته در دل خیلی از افراد جا کند و به غیر از سفارش آن راضی نمی‌شوند.

میخوای هدیه بدی؟

میخوای تقدیر رسمی داشته باشی؟

میخوای هدیه جذاب و خفن بدی؟

این کار میتونه گزینهی مناسبی برای شما باشه…

خود لوح از چند متریال ساخته و قابل اجرا است:

  • یکی فلز
  • و دیگری  مولتی استایل

لوح تندیس ساخته شده به صورت دو نمونه ارائه می‌شود:

  1. با جعبه

در این مدل ما به درخواست مشتری می تونیم برای بسته بندی محصول از سلفون استفاده کنیم و مانند مدل جعبه دار اون رو داخل جعبه نفیس قرار ندهیم چون به تنهایی هم می تونه یه هدیه مستقل باشه و درون ویترین خودنمایی کنه.

  1. بدون جعبه

ما معمولا پیشنهاد می کنیم که مشتریان مون لوح تندیس رو همراه با جعبه تهیه کنند تا هنگام اهدای اون و همچنین نمایش اون درون جعبه جلوه خیلی بیشتری داره و ابهت این هدیه گرانبها هم بیشتر به چشم میخوره.

جعبه لوح تندیس از لحاظ متریالی به چند دسته تقسیم می‌شود:

  1. با جعبه چوبی با روکش جیر
  2. با جعبه چوبی با روکش چوبی
  3. با جعبه چوبی با روکش خاتم
  4. چوبی با روکش رنگ و پلی استر
  5. با جعبه کارتنی یا مقوایی

به موارد زیر توجه کنید:

  • لوح تندیس مدل کمر باریک نوین تندیس که استقبال زیادی از آن می‌شود که شامل بدنه‌ای مستطیل شکل که از ناحیه کمر آن به سمت داخل قوس دارد و اصطلاحا کمر باریک است. حاشیه‌های بدنه با نقوش اسلیمی به زیبایی منقش شده است و به رنگ طلایی رنگ آمیزی شده است. لبه‌های بدنه زاویه خورده است و تمام کناره‌ها پرداخت و صیغل شده است. همچنین دارای پایه‌ای دو پله به شکل مستطیل است که تندیس را به خوبی نگه می‌دارد. متن تقدیر بر روی تکه‌ای فلز یا مولتی استایل حکاکی یا چاپ می‌شود و روی بدنه قرار می‌گیرد سپس قطعه‌ای پلکسی گلاس شفاف برای محافظت و شفافیت بیشتر روی آن قرار می‌گیرد و این دوقطعه بر روی بدنه با چهار پیچ استیل نصب می‌شود.

در لوح تندیس کمر باریک می توان از قطعات برجسته دایره شکل فلزی یا مولتی استایل برای برجسته سازی لوگو همایش یا سازمان استفاده کرد که یک پله برجسته تر از پلاک تقدیر قرار می گیرد. برای نصب و همسطح کردن این پلاک آرم یا لوگو می‌بایست قطعه شفاف دیگری بین پلکسی شفاف و پلاک مولتی استایل قرار بگیرد تا نمای کار کاملا یکدست شود.

در این لوح تندیس که از محصولات پرفروش نوین تندیس می باشد نهایت ظریف‌کاری و دقت انجام می‌شود تا محصولی زیبا و فاخر به دست شما برسد.

مجموعه نوین تندیس همواره به فکر شما بوده و همچنان هم هست. در مواقع لزوم برای شما کارهایی رو آماده کرده تا وقت کمی از شما گرفته شود و در عوض برای خود زمان بیشتری را برنامه‌ریزی کند تا سفارش شما را تا حد امکان زودتر به دست شما برساند.

با این تفاسیر برای ثبت سفارش خودتون هم میتونین تلفنی هماهنگ کنین، هم از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشید و اگر خیلی حساس به کار خود هستید، میتونین حضوری تشریف بیارید تا هم نمونه کار رو از نزدیک ببینید و هم با متریال کارها آشنا بشید.

برای اطلاعات بیشتر هم با ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین سفارش خود را که به ما سپردید، به ثبت برسونید.