لوح تقدیر چرمی

لوح تقدیر چرمی چیست؟

لوح تقدیر واژه‌ای آشناست که سالها سر زبانها بوده و هست. کمی که به عقب برگردیم، کمتر کسی در گذشته به فکر هدیه‌ای با این مضمون بوده است، اما امروزه بسیاری از افراد به دنبال همچین چیزی هستند و بسیار دنباله رو این هستن که ارتقا و پیشرفت همچین هدیه‌ای را ببینند که به کجا ختم می‌شود.

چرم از جمله مواردی است که بیشتر افراد از این متریال خوششان می‌آید. چرا که وقتی دست بر روی جعبه چرمی می‌کشند، حس دلنشینی را تجربه خواهند کرد.

لوح تقدیر چرمی

شما با لوح چرمی موافق هستین یا نه؟

توافق با اون شاید کمی نیاز به تجربه و سفارش اولیه داشته باشد، چرا که قبل از سفارش به این فکر نمی‌کنند که چرم دوام زیادی دارد و حس بهتری به مخاطب می‌دهد. بنابراین بهتر است در طول زندگیتان یک بار هم که شده از متریالی به عنوان چرم استفاده کنید تا بهتر با این متریال در مورد لوح هدیه‌ای خود، آشنا شوید. در این مدل لوح تقدیر میشه متریال های دیگه رو هم با چرم ترکیب کرد مثلا میشه از پلکسی گلاس فاف استفاده کرد و تکه چرمی که متن و طرح مورد نظر بر روی اون چاپ شده رو بین دوقطعه شفاف قرار داد و به این شکل نمای زیبایی از ترکیب های مختلف ایجاد کرد. همچنین برای اینکه یه لوح تقدیر چرمی داشته باشیم می تونیم چرم رو روی یک قطعه چوب اجرا کنیم یا از یک قاب صنایع دستی مانند قاب خاتم استفاده کنیم و چرم رو داخل اون قرار بدیم. برای ساخت لوح تقدیر چرمی گزینه های زیادی هست که میشه با خلاقیت از ترکیب متریال های مختلف با چرم استفاده کرد و نتیجه خوبی گرفت.

این لوح هم یکی دیگر از انواع لوح‌های یادبود است که متن تقدیر بر روی یک تکه چرم طبیعی یا مصنوعی حکاکی یا به صورت مستقیم چاپ میشه. اما در کنار دیگر محصولات مشابه مانند تقدیرنامه و لوح‌های تقدیر به این صورت کاربرد کمتری داره. معمولا لوح تقدیر چرمی رو میشه در کنار تقدیرنامه‌های کتابی دسته‌بندی کرد که به جای روکش جیر یا گلاسه و کالینگور می‌توان از روکش چرم در رنگ‌های مختلف استفاده کرد تا نمای تقدیرنامه مانند کتابی با جلد چرمی دیده شود.

ما در نوین تندیس از چرم برای لوح تقدیر در جعبه اون هم استفاده کرده ایم و نوعی از لوح تقدیر با جعبه داریم که پلیت یا صفحه‌ای که متن تقدیر بر روی آن قرار می گیرد از جنس چوب و با پوشش رنگ و پلی استر است و جعبه‌ای که پلیت درون آن قرار می گیرد از جنس چوب و با روکش چرم می‌باشد که در دو رنگ کرم و زرشکی آماده شده است. معمولا پلیت چوبی و جعبه چرم آن به علت زمان بر بودن از قبل آماده میشه و تنها پلاکی که متن و طرح بر روی آن پیاده می‌شود در هنگام سفارش ساخته میشه که این کار باعث سرعت در اجرا و ارسال لوح تقدیر می‌گردد. اما میشه چرم را به عنوان یکی از متریال‌های مورد استفاده در لوح تقدیر در نظر گرفت و طراحی و ساخت لوح تقدیر چرمی را هم به صورت سفارشی در صورت درخواست مشتری انجام داد. تنوع طرح و رنگ در چرم نیز می‌تونه یکی از مزایای لوح تقدیر چرمی باشه. البته باید عرض کنم که چرم طبیعی چون هم قیمت بیشتری داره و همچنین بعد از انجام حکاکی لیزری بر روی اون می سوزه و به علت بافت طبیعی بوی خوبی نداره ازش کمتر استفاده میشه و در عوض می‌توان از چرم مصنوعی استفاده کرد که تنوع زیادی از لحاظ طرح و رنگ داره و برای حکاکی لیزری هم مناسب تره همچنین به علت نرم بودن بهتر زیر دستگاه قرار می گیره و میشه روی اون حتی با دستگاه فلت‌بد، چاپ مستقیم زد.

فکر می‌کنیم تا به امروز با توجه به حجم مقاله‌هایی که خواندید، با مجموعه نوین تندیس آشنا باشید. بنابراین از خود تعریف نباشه، بهتر است به سایت ما سر بزنید و یا با ما در ارتباط باشید که بهترین سفارش خود را ثبت کنید و  در مورد مجموعه و یا نمونه کارهای ما آشنا شوید و زیبایی و دقت در انجام کار را در نمونه‌های اجرا شده ببینید. شما برای سفارش لوح تقدیر چرمی کافیه که از طریق یکی از راه‌های ارتباطی که در سایت قرار داره با مشاوران فروش ما صحبت کنید و برای محصول مورد نیاز خودتون بهترین نمونه رو انتخاب کنید. حتی می تونید طراحی کار تموم شده رو هم قبل از اجرا مشاهده کنید و تصمیم نهایی رو بگیرید.