معرفی خدمات

تندیس
موسسه تندیس سازان نوین تندیس فعالیت خود را در زمینه تولید صنایع تبلیغاتی با هدف ارائه طرح های بدیع و منحصر به فرد آغاز نمود .از همان آغاز با اعتقاد راسخ به اصل کیفیت و پایبندی به اصالت هنر ایرانی پا به عرصه گذارد و پس از گذشت سال ها با ارائه آثار جدید و متنوع در کنار سایر محصولات تبلیغاتی به عنوان یکی از پیشگامان، به نامی آشنا در این زمینه تبدیل شده است .در سال های اخیر با توجه به گسترش تبلیغات و نیاز به ارائه خدمات و محصولات جدید این شرکت اقدام به همکاری با جشنواره ها و همایش های بین المللی نموده است . با توجه به قابلیت ارائه طیف وسیعی از آثار به جرأت می توان گفت که نیاز مشتریان با تفکرات و اید ه های متفاوت را برآورده کرده ایم .
در دنیای امروز که تمام روابط انسانی دیجیتالی شده است؛ بدست آوردن محبت دیگران امری مشکل به نظر می آید.اگر ما در فکر تقدیر و تشکر از شخصی باشیم ؛ به دنبال هدیه ای می رویم که هم خوش آیند طرف مقابلمان قرار گیرد و هم بیانگر احساسات و منظورمان از آن اقدام باشد .در بسیاری از موارد می توان با یک متن زیبا در یک تقدیر نامه منظور خود از آن هدیه را بیان کنیم و چه بهتر که آن تقدیرنامه خود به عنوان هدیه ای گرانبها در نظر گرفته شود تا همواره پیش روی آن شخص روی ویترین خانه یا محل کار قرار بگیرد و هر زمان با دیدن و خواندن آن به یاد ما باشد.
لوح تقدیر
صندوق انتقادات و پیشنهادات
در ساختمان های ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی در جایی که ارباب رجوع در رفت و آمد است.معمولا صندوقی در کنار ستون یا دیوار به چشم می خورد که روی آن نوشته «ارتباط با مدیر عامل» یا «انتقادات و پیشنهادات»، این صندوق ها جهت ارتباط مستقیم با افراد مراجعه کننده استفاده می شود تا شخص بدون هیچ دغدغه ای تذکرات، پیشنهادات و در خواست های خود را در آن بیاندازد .در شرکت نوین تندیس معمولا این صندوق ها از جنس پلکسی گلاس ساخته می شود و به درخواست مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف قابل اجرا می باشد.
بج سینه یا نشان سینه نمادی از لوگو یا آرم یک شرکت یا سازمان و یا نماد موضوعی خاص است که افراد بر روی لباس خود نصب می کنند. تولید بج و نشان سینه به دو صورت برنجی مات و براق و سربی صورت می گیرد. نشان سینه برنجی مات و براق قابلیت برش و اره کاری و دوربری لوگو و آرم را دارد و در نهایت برای زیبایی کار آبکاری طلا یا نیکل می شود. فرم دیگر اجرای بج نوع سربی است که اصولا برای تیراژهای بالا در نظر گرفته می شوذ. این شرکت امکان ساخت هر دو نوع بج و نشان سینه را داراست و نیز قابل اجرا به صورت رنگی و پلی استر در صورت امکان و تمایل مشتری می باشد.
بج سینه
تریبون
تریبون از انواع پیشخوان هایی می باشد که برای سخنرانی در مجالس مختلف از آن بهره می برند . تریبون ها معمولا ارتفاع استانداردی دارند و همچنین از جنس های مختلفی مانند چوب، ورق های آکرولیک،فلز و غیره ساخته می شوند. نوین تندیس با به کارگیری جدیدترین متد طراحی و ابزار ساخت ؛ توانسته است انواع و اقسام تریبون را طراحی و به همایش ها ارایه دهد.
مدال سینه یک قطعه با قطر 5 سانتی متر به بالای معمولا فلزی است که در طرح بندی خاص ساخته می شود. نحوه اتصال مدال های سینه از طریق روبان است. به طور خلاصه می توان مدال ها را زیر مجموعه بج سینه دانست. ای نوع مدال ها، تحت عنوان جایزه، هدیه، اثر هنری، یادبود و نماد یک سازمان طراحی می شوند. انواع مدال به منظور گرامیداشت، هدیه تبلیغاتی و یا معرفی و شناسایی کارمندان سازمان به مراجعان به کار می رود.
شیلد
استند
استندهای محصولات ( آرشیپل )صعود به دنیایی مدرن و پیشرفته آهنگی شتابان در پیش گرفته و این سیر سریع مضرات و مشکلاتی را برای محیط زیست پدید آورده که نادیده گرفتن آن بسیار مشکل و حزن انگیز است . اما در مقابل این حجم مشکلات نمی توان بر مزیت ها و اختراعات و ابداعاتی که ارمغان جهان صنعتی بوده چشم بست . یکی از موادی که امروزه بخوبی جای خود را در صنایع پیدا کرده ورق ها و سازه های آکریلیک است . ورق های آکریلیک ( پلکسی گلاس ) جایگزین بسیار مناسبی برای چوب و شیشه هستند . شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه ربطی بین چوب و شیشه با آکریلیک است؟ معرفی کوتاهی تدارک دیده ایم تا شما هم با کاربردها و نوع جنس این محصول آشنا شوید .برای تأمین قطعات و سازه های مذکور نیاز به گروه های تولیدی مجرب و مکانیزه ای است تا پاسخگوی شایسته ای در برابر رشد سریع این نیاز باشد .شایان ذکر است که کلیه سازه های ارائه شده توسط شرکت نوین تندیس از ورق های ساخت کارخانه YEAR LONG کشور تایوان و دارای استانداردهای متعدد كيفي مي باشد.با این تفاسیر می توانیم با اطمینان خاطر بالا از ورق های آکریلیک در سازه های مختلف استفاده کنیم ، قابلیت های بالای آن به ما این امکان را می دهد تا مانورهای زیادی در اجرای پروژه های خود داشته باشیم.