صندوق رای گیری

در هر سازمان یا اداره‌ای و هر شرکت خصوصی یا دولتی یک صندوق رای گیری نیاز است.

نظرات و پیشنهادات افراد ارباب رجوع یا حتی پرسنل آن سازمان در مورد نحوه صحیح انجام کار یا شکایات از افرادی که کم کاری می کنند می تواند برای یک مدیر مسؤول و دقیق بسیار مفید باشد.

از صندوق ها استفاده های گوناگونی می‌شود که جمع آوری نظرات و رای گیری می تواند یکی از کاربرد های جذاب اینگونه صندوق ها باشد.

برای درک بهتر موضوع و توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

صندوق رای گیری چیست و در چه زمانی استفاده می شود؟

در کل اگر بخواهیم در مورد کاربرد صندوق رای گیری صحبت کنیم؛ باید بگویم که شما اگر یک صندوق را سفارش دهید می توانید فقط با تغییر موضوع استفاده، آن را برای هر منظوری استفاده کنید.

مثلا ما در نوین تندیس بیشتر برای کاربرد پیشنهاد و انتقاد این صندوق ها را تولید می کنیم و مدیران شرکت های بزرگ و کوچک با استفاده از لوگوی اختصاصی خود و نوشته های مناسب آنها را به ما سفارش می دهند مانند صندوق پیشنهادات و انتقادات یا صندوق ارتباط مستقیم با مدیر عامل یا صندوق نظرسنجی و غیره …

شما ملاحظه می کنید که یک صندوق دیواری که از لحاظ ظاهر مانند یک جعبه مکعب شکل است و یک شیار در بالا برای انداختن برگه و همچنین یک جای گذاشتن کاغذ در کنار و همچنین یک درب با قفل در زیر می باشد؛ می تواند فقط با تغییر نوشته روی آن کاربرد کاملا متفاوتی پیدا کند. برای صندوق رای گیری هم همینطور است و شما برای این منظور می بایست در مراسم انتخابات خود آن را در جای مناسب و برای انداختن آرا قرار دهید.

انواع صندوق رای گیری کدام است؟

از نظر ظاهری می توان صندوق رای گیری را به انواع زیر تقسیم کرد:

  • صندوق رای گیری دیواری
  • صندوق رای گیری ایستاده
  • صندوق رای گیری رومیزی

که می توانند در رنگ های متنوع و با متریال های متفاوت مانند موارد زیر ساخته شوند:

  • صندوق رای گیری پلکسی گلاس یا آکریلیک
  • صندوق رای گیری ام دی اف یا چوب
  • صندوق رای گیری فلزی

چرا باید از صندوق رای گیری استفاده کنیم؟

شما تصور کنید که درون سازمان خود نیاز دارید تا انتخاباتی برگزار کنید تا یک مدیر یا مسؤول را انتخاب نمایید یا برای یک سمت که افراد لایق مورد قبول شما بیش از یک نفر هستند باید نظر کارمندان و دیگر پرسنل را درباره هریک از آنها جویا شوید. همچنین هویت هر شخص رای دهنده بایستی مخفی بماند تا همه برای این رای گیری احساس حقیقی و نظر واقعی خود را بیان نمایند پس یک صندوق رای گیری تهیه می کنید و نظر سنجی را برگزار می کنید. اینگونه استفاده از صندوق نظرات می تواند در انتخاب درست بسیار کمک کند و اینکه صندوق دارای قفل بوده و تا باز نشدن آن احتمال تقلب به کمترین حد خود خواهد رسید.

در سفارش صندوق رای گیری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حال شما می خواهید یک صندوق رای گیری یا نظر سنجی را به نوین تندیس سفارش دهید و می خواهید که همان محصولی که به درد شما می خورد برایتان ساخته شود پس به این نکات توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  1. اندازه سالن قرار گیری صندوق را در نظر بگیرید و برای سالن های بزرگ از صندوق ایستاده استفاده کنید و در سالن های کوچک از صندوق دیواری یا رومیزی استفاده کنید.
  2. برای متن روی صندوق یک عبارت کوتاه و مناسب انتخاب کنید تا حضار را بیشتر به انداختن نظرات در صندوق ترغیب کنید.
  3. برای رای گیری های حساس می توانید از انواع صندوق پلکسی شفاف استفاده کنید تا تمام برگه ها دیده شوند و شائبه تقلب را به حداقل برسانید.
  4. از رنگ سازمانی خود برای صندوق استفاده کنید.
  5. لوگوی شرکت را برای ما ارسال کنید تا بر روی صندوق تان درج کنیم.
  6. در آخر، کلید صندوق را خودتان نگه دارید یا در اختیار افراد قابل اعتماد قرار دهید.

خرید صندوق رای گیری چگونه است؟

ما در مجموعه نوین تندیس نزدیک به دو دهه است که مشغول به ساخت اقلام و هدایای تشریفاتی هستیم و مراحل سفارش صندوق ها را برای مشتریان به ساده ترین حالت رسانده ایم. فقط شما کافی است که لوگو و متن اختصاصی خود را برای ما ارسال کنید و حتی رنگ سازمانی خود را به ما بگویید تا برایتان صندوق را آماده و به هر نقطه از ایران ارسال کنیم. برای عزیزان خارج از کشور نیز تمهیداتی در نظر گرفته ایم تا محصولاتمان را برایشان با بسته بندی مناسب و بدون آسیب ارسال نماییم. شما می توانید از سایت نوین تندیس نیز بازدید نمایید و انوع صندوق آماده ما را انتخاب نمایید تا فقط در عرض 48 ساعت به صورت کاملا اختصاصی با لوگو و متن شما برایتان ارسال شود.